Beantwoord

Geen internet na snelheidsverhoging WBA



Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

31 reacties

@Zbigniew

Dat kastje wat jij hebt zit je op AON 

Die upgrade wat je gedaan hebt zal je waarschijnlijk naar GPON gaan 

En moet er wat verandert worden thuis en in de wijk kast 

Raar dat hier niet over gecommuniceerd is 

Zie ook even dit topic 

 

niemand heeft me geïnformeerd ik ben nu overgeschakeld naar een hogere snelheid ik kijk ik heb al stoffen op 1 gb alleen die heb ik nu eigenlijk niet tot dinsdag ik zal wachten tot iemand het kan regelen en zeggen wat en hoe

Reputatie 7
Badge +4

Als die migratie nodig is zal het worden aangekondigd. Bestaande odf lijnen worden niet overgezet van aon naar Pon als dit netwerk beschikbaar is. Is dat niet beschikbaar blijft het KPN wba

Reputatie 7
Badge +15

@Zbigniew

Hoeveel betaal je nu voor 1 Gbps volgens je T-Mobile thuis account? 60 euro exclusief klantvoordeel?

@Hidden.nld het is toch ook mogelijk dat TS nog een EoF aansluiting heeft?

@Zbigniew

Hoeveel betaal je nu voor 1 Gbps volgens je T-Mobile thuis account? 60 euro exclusief klantvoordeel?

@Hidden.nld het is toch ook mogelijk dat TS nog een EoF aansluiting heeft?

Ik moet 55 euro betalen, maar ik vraag me af of ik ze niet moet opgeven omdat ik sinds gisteren en tot dinsdag zonder internet was, niemand zal helpen, en ik heb gisteren geprobeerd de site te bellen, het was niet mogelijk, maar verander naar hogere snelheid, in 5 minuten ben ik zo veel verbeterd dat ik zonder internet zit

Reputatie 7
Badge +1

Ondanks dat mocht ik graag het internet willen verhogen van het huidige 100mb/s (oude prijs) naar 400 of 1000mb/s betaal dan ongeveer 15€/mnd meer dan bij ODF van T-Mobile.

Het is dat ik er geen behoefte aan heb en ook niet nodig heb, maar dan zou het me die 15€/mnd meer extra absoluut waard zijn. 

Reputatie 7
Badge +4

EoF > GoF en WBA > ODF zijn migraties en worden niet direct uitgevoerd. ODF AON>PON is niet nodig dus zullen ze niet doen.