Beantwoord

geen internet rode wereldbol

  • 4 May 2023
  • 9 reacties
  • 126 Bekeken

Ik heb de Zyxel glasvezel modem en de Huawei uitgezet even gewacht en weer aangezet. Ik blijf een rode wereldbol houden en dus geen glasvezel internet.

Ik werk in de cloud en heb het voor mijn werk nodig.

Graag een snelle oplossing alstublieft.

Zijn er meer mensen, kan iemand mij helpen?

Mijn woonplaats is Panningen.

icon

Beste antwoord door markhuijs 5 May 2023, 09:46

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Buskens 

Staat er geen storing in je T-Mobile thuis account onder storingen vermeld?

Controleer ook of de internetkabel vanaf de Huawei naar de WAN poort van de Zyxel gaat. Knippert verder het PON lampje of LOS lampje op de Huawei?

Er staat geen storing vermeld, heb ik gecheckt  internetaansluiting loopt goed. Pon lampje staat uit. 1e lampje brandt groen, 2e lampje is uit en de andere 2 branden groen.

Reputatie 2

Toevallig uit Helden, Horst of Panningen? Zie dan hier:
Is er een storing bij T-Mobile Thuis op Internet, TV of vaste Telefonie? | T-Mobile Community

Staat bij mij in de app ook niet vermeld en kan me ook geen aankondiging per mail herinneren. Wat volgens mij ook niet de eerste keer is dat zoiets gebeurd. Ook snap ik niet dat ze zoiets al halverwege de avond willen starten, waarom niet na 00:00 uur? Ik zit inmiddels ruim 2,5 uur zonder internet hier in Panningen.

Hier hetzelfde in Helden. Er is dus bljjkbaar bij KPN onderhoud gepland. Alleen erg handig dat dit midden op de avond is en ik hierdoor al bijna 4 uur geen internet heb.

Zelf heb ik T-Mobile internet.

 

Slecht dit...

Reputatie 2

Hier hetzelfde in Helden. Er is dus bljjkbaar bij KPN onderhoud gepland. Alleen erg handig dat dit midden op de avond is en ik hierdoor al bijna 4 uur geen internet heb.

Zelf heb ik T-Mobile internet.

 

Slecht dit...

Precies zeer slecht, en niet de eerste keer. Gelukkig kan ik gebruik maken van een hotspot via mijn unlimited mobiel bundel.

Reputatie 7
Badge +16

Verbindingsproblemen Internet in Helden ligt eruit | T-Mobile Community → Het onderhoud is vanmorgen vroeg geëindigd. Sorry voor het ongemak gedurende de down-time. Is iedereen hier weer online?

Verbindingsproblemen Internet in Helden ligt eruit | T-Mobile Community → Het onderhoud is vanmorgen vroeg geëindigd. Sorry voor het ongemak gedurende de down-time. Is iedereen hier weer online?

 

Momenteel hier weer online.

Echter begrijp ik het niet dat het onderhoud op een tijdstip plaatsvindt terwijl mensen juist veel van internet gebruik maken?!

Gisteravond uit noodzaak met mijn telefoon maar een hotspot gemaakt. Mijn datategoed zal nu wel al bijna op zijn voor de maand mei😒

Ik had vanochtend om half 7 weer internet. @T-Mobile volgende keer als KPN onderhoud pleegt, graag ons op de hoogte brengen. Er was nergens iets vermeld op de site of in de app, ook geen e-mail ontvangen van gepland onderhoud door KPN. Dit heeft me onnodig veel tijd gekost en de nodige irritatie plus internetdata via mijn mobiel. Dat was door een simpel bericht vanuit jullie kant totaal niet nodig geweest. Stuur volgende keer er een kort bericht uit aub!

Reputatie 2

Werkt weer, maar de communicatie kan stukken beter.
Ik zou zeggen goed leer momentje! 😉

Reageer