Probleem #1:
Wij zijn 1 maand geleden overgestapt van Ziggo naar Tmobile fiber.
Sinds afgelopen maandag viel onze verbinding weg en tot de dag van vandaag geen oplossing.
Binnen 24 uur “wat zeer netjes is” kwam een monteur langs om te kijken of het probleem in de huisinstallatie zat.
Deze constateerde dat het probleem in het netwerk zat hoogst waarschijnlijk in een splitter en heeft dit doorgezet naar de juiste afdeling.
Hiermee had ik het volste vertrouwen dat dit binnen een dag maximaal 2 opgelost zou zijn maar niets is minder waar.
Schijnbaar kunnen wij in nederland een complete tunnel onder een snelweg fabriceren maar een simpel probleem in een splitter moet meer als een week gaan duren?
Ik vind dit ronduit belachelijk en onacceptabel.
Probleem #2
Nu is het weekend en hebben wij een unlimited voucher gekregen voor een hotspot maar 1 is gewoon niet voldoende.
In werkelijkheid hebben we er 2 “maar 1 hiervan is tmobile unlimited abonemen, dus geen voucher”.
Deze gaat zeuren als je 10 gb op een dag verbruikt dus ik wou hiervoor een extra voucher aanvragen.
Probleem #3
0800-0092 is niet berijkbaar en ook de chat verbind me niet met een medewerker.
Tmobile is totaal onberijkbaar, ik gok dat ze voip bellen via tmobile fiber (haha).
Alle grappen aan de kant. Stuur mij aub een lang offline voucher naar mijn mail zodat we in ieder geval het weekend door kunnen komen.
Alvast bedankt voor medewerking, al ben ik natuurlijk ronduit teleur gesteld.
Beste antwoord door Cheyenne van Odido
Bekijk origineel