Geen internet sinds overstap 17 november

  • 13 December 2023
  • 37 reacties
  • 757 Bekeken

 

Ik heb sinds de overstap op 17.11 van Caiway Glasvezel naar Odido geen internet meer.

Inmiddels wel uren aan de tel gezeten met verschillende partijen; Odido, Delta Netwerk, Delta Fiber, Caiway, Guidion en Allinq. Allemaal zonder enig resultaat en iedereen blijft naar elkaar wijzen. Daarom probeer ik het hier maar eens, misschien dat dit meer inzichten en geruststelling oplevert (en een beetje opluchting).

 

Vooraf even kort wat technische details en het probleem:

  • Abo: Glasvezel 1gb/s + tv
  • ONT: Nokia ONT xs-010x q 
  • Router: Zyxel EX5601-T1. Router. 

Sinds we zijn aangesloten werkt de verbinding slechts tijdelijk (van 10min tot max 1.5u) waarna router de verbinding verliest. Het lampje van de router brandt dan rood. Als ik het ONT en de router opnieuw opstart werkt de verbinding weer eventjes maar al snel is de verbinding weer verloren. 

De ONT lijkt gewoon te werken, Power en PON lampje branden beiden continu groen. Maar dit is soms ook anders, dan knippert het PON lampje en ik heb ook al een keer een rood lampje gezien. Helaas kan ik iet reproduceren wanneer dit precies gebeurt.

 

Dan wil ik even wat dieper in gaan op de situatie en de gang van zaken:

Op 17 november is een Guidion-monteur gewest om ons aan aan te sluiten. Echter, hij concludeerde dat de modem defect was. Hij vertrok zonder verdere installatiewerkzaamheden, zoals het aansluiten van de tv en mesh-wifi extender, hoewel de werkbon vermeldt dat deze diensten waren voltooid.

In plaats van te wachten op de beloofde nieuwe modem, besloot ik mijn eigen router aan te sluiten. Aanvankelijk werkte dit goed - het signaal kwam door en het internet werkte, stellend dat de glasvezelaansluiting in ieder geval actief en functionerend moest zijn. Echter, deze werkende verbinding was slechts tijdelijk, al snel werd de verbinding verbroken en een rood lampje verscheen op de modem. Dit ondanks het feit dat alle indicatoren op het Nokia ONT normaal leken.

Herhaalde herstart- en resetpogingen gaven geen positief resultaat. Een oproep naar de helpdesk leidde ons tot de conclusie dat het probleem waarschijnlijk lag bij mijn eigen router, dus ik besloot te wachten op de nieuwe modem.

De nieuwe Zyxel modem kreeg ik binnen op 23 november. Na aansluiten bleek het resultaat helaas hetzelfde: de verbinding werkte maar al snel werd opnieuw verbroken. De situatie rondom mijn verbindingprobleem is sindsdien onveranderd gebleven, ondanks herhaalde contacten met de Odido helpdesk tussen november en december. 

In eerste instantie spraken we over mogelijke apparatuurproblemen, waaronder de router en het ONT kastje. Op 30 november begon Odido te suggereren dat het probleem bij de glasvezelprovider, Delta, kon liggen. Tot mijn frustratie werd dit pas na meerdere nutteloze gesprekken duidelijk.

Ik nam meerdere keren contact op met Delta, evenals met een andere organisatie, Caiway, in een poging om meer duidelijkheid te krijgen over het probleem. Helaas werd ik van het kastje naar de muur gestuurd, met geen van de partijen in staat om duidelijkheid te verschaffen over het ticket die bij Delta zou liggen.

Op 6 december ontving ik eindelijk een bericht van Delta om een afspraak te maken met een monteur.

Die zou op 8 december komen tussen 12 en17u... Maar de monteur kwam niet opdagen, en het bedrijf die hier voor verantwoordelijk is (Allinq) was onbereikbaar na 17:00u.

Contact met Delta, Caiway en Odido leverde niets op, behalve meer onduidelijkheid en frustratie. 

Op 12 december werd er een nieuw ticket aangemaakt bij Delta met het verzoek om opheldering en het plannen van een nieuwe afspraak. Desalniettemin was er geen directe update of geplande actie, waardoor de situatie nog steeds onopgelost en verwarrend bleef.

Vandaag 13 december belde ik met Allinq voor opheldering. Tot mijn grote verbazing wisten ze niets van de afspraak en gaven aan dat zij in Groningen opereerden en helemaal geen werkzaamheden in Noord Brabant uit te voeren!

Daarna weer met een medewerker van Odido gebeld om opheldering te vragen maar dat leverde w.b. de vreemde situatie met de monteur niet veel op. 

Nadat ik voor de zoveelste keer de hele situatie uitlegde raadde de medewerker mij aan om de ONT en router aan te zetten om de boel door te meten (die had ik een paar dagen maar uitgeschakeld aangezien het toch niet werkt). De conclusie was nu weer helemaal anders: er komt glasvezel signaal binnen (wat ik al de hele tijd aangaf). Dus dan was de aanname dat het niet bij Delta ligt. 

Het advies was toen om het even aan te kijken en als de verbinding weer weg viel weer te bellen met Odido zodat er zeker een monteur langs kan komen. Uiteraard viel de verbinding weer weg dus weer bellen.

Nu zal ik maar weer afwachten tot ik bericht krijg om een afspraak te maken met een monteur. Dit keer van Guidion aangezien het waarschijnlijk de ONT is. 

 

Deze hele situatie loopt al te lang en is volledig onacceptabel. Conclusies die nu worden getrokken waren in het begin al duidelijk. Die hele monteur van Delta sloeg werkelijk nergens op; waarschijnlijk is er daardoor ook niemand komen opdagen (ondanks de bevestigde afspraak). Er is enorm veel tijd verloren gegaan, keer op keer moest ik opnieuw uitleggen wat het probleem was en iedere keer weer een nieuwe creatieve oplossing of loze belofte. Wordt er geen dossier opgebouwd van elke klant of kijken de meeste medewerkers niet verder dan hun neus lang is? 

Het enige wat ik nodig had was een klein beetje duidelijkheid over wat de vervolg stappen zijn. Het maakt mij niet eens uit dat het wat langer kan gaan duren. Enige wat ik te horen kreeg was dat ze niet aan het ticket konden zien wat de status was. En dan adviseren om zelf maar even contact op te nemen met andere verantwoordelijken… 

Het is 100% de verantwoordelijkheid van Odido om er voor te zorgen dat ik gebruik kan maken van hetgeen waar ik de rekening vandaag voor heb gekregen. Is er geen duidelijk over service aanvragen? Dan moet Odido daar achteraan en dit terugkoppelen. Niet de klant!

 

Ik hoop via deze weg in iedergeval het gesprek gaan te kunnen houden zolang mijn verbinding niet werkt. Op die manier hoeft het gesprek niet steeds van voor af aan te beginnen en wellicht helpt het ook andere klanten met vergelijkbare situaties.

Ik hoop echt dat het nu opgelost wordt want dit is echt de laatste poging. Als het nu niet opgelost wordt of tenminste duidelijk wordt wat het plan is dan zeg ik mijn abonnement op. 

Tommie van Odido 4 maanden geleden

Hey @hrvrts, welkom op onze Community!

Bedankt voor het delen van je ervaring. Allereerst mijn excuses. Ik heb direct je dossiers erbij gepakt en ik zie inderdaad de vele belletjes die er zijn gepleegd. Ook zie ik dat de laatste status van het ticket is doorgegeven, namelijk; er is opnieuw een monteur van Delta aangestuurd. Ik kan je op dit moment ook geen ander nieuws brengen omdat dat er gewoon niet is. Wel heb ik navraag gedaan naar de aansturing van de monteur en deze moet nog opgepakt worden door Delta. Zodra zij dit gedaan hebben zullen ze contact met je opnemen om een afspraak in te plannen.

 

Voor nu is dit het enige wat ik kan zeggen, maar ik wil je wel beloven dat ik dit voor je wil chasen. Zou je mij op de hoogte willen houden van het proces zodat ik een oogje in het zeil kan houden? Dan kan ik de aansturing bieden waar mogelijk en de nodige navraag doen. Ik hoop oprecht dat Delta nu zijn afspraken nakomt en het voor je kan oplossen. 

Bekijk origineel

37 reacties

Weer even geleden maar hier weer een update:

Nog steeds geen internet… :( 

Wel is er een Monteur is langsgekomen op 28dec. Die heeft via zijn tel wat metingen verricht van de modem. De boel gereset en toen werkte de verbinding. DE conclusie was dat de verbinding nu dus werkt. Deze conclusie is niets nieuws aangezien ik al tig keer heb aangegeven dat de verbinding steeds stopt na XX minuten. 

Dit heb ik ook aangegeven bij de monteur dus nu was het plan alsvolgt: ik moest alle apparatuur aan laten staan zodat er vanuit Delta metingen kunnen worden gedaan om te monitoren of het probleem bij de ONT ligt. Indien de verbinding toch weer weg valt, moet ik contact opnemen met Odido om dit te melden zodat er gelijk een nieuwe ONT kan worden gestuurd.

 

Dit zijn de opmerkingen die in de werkbon staan:

Bij de klant de bi nagelopen,
Factory reset uitgevoerd op de delta ont en op de modem.

Speedtest uitgevoerd voor de klant,
De klant kan weer gebruik maken van de diensten.

Graag ticket doorzetten na delta zodat ze kunnen monitoren of de delta ont defect is.

 

Uiteraard viel de verbinding weg na zo’n 10minuutjes. Dus bij deze de melding met het verzoek om een nieuw ONT te sturen. @Tommie van Odido 

Daarnaast ben ik ook heel benieuwd naar de metingen die door Delta zouden worden verricht… Ik heb heb er echter weinig vertrouwen dat er iets is gebeurd of überhaupt is terug gekoppeld met Delta.

Maar misschien zie jij meer in het systeem @Tommie van Odido ? staan er nieuwe tickets in het systeem of is er iets terug gekoppeld vanuit Guidion of Delta? En kan ik via deze weg een nieuwe ONT aanvragen? Alvast bedankt weer voor je tijd!

Reputatie 7
Badge +9

Hey @hrvrts, allereerst de beste wensen!

Ik zie inderdaad de terugkoppeling van de monteur. Ik heb het ticket opnieuw voor je doorgezet met de instructie van de monteur. Hopelijk kunnen we dit snel voor je oplossen. 

Het is alweer een hele tijd geleden dat ik van me heb laten horen, vanwege feestdagen, vakantie en ziekte.

De situatie is niet veel veranderd, ik heb nog steeds geen internet. We zitten nu al op 54 dagen zonder internet.

Op 8 januari stond er weer een monteur voor de deur. En wat denk je? Ook deze monteur had geen idee waarvoor hij kwam en had dan ook zeker geen vervangende ONT bij zich. Ik kon het hem niet kwalijk nemen omdat hij wederom slecht was geïnformeerd.

Wat me meteen opviel, was hoe weinig de monteur wist over de situatie en de problemen. Je zou verwachten dat mijn dossier inmiddels zo uitgebreid zou zijn dat er voldoende inzichtelijke informatie uit te halen valt. Deze informatie zou monteurs kunnen helpen de case te beoordelen en te bepalen wat nodig zou kunnen zijn om het probleem op te lossen. Maar helaas, de monteur had slechts een kleine notitie bij de opdracht dat de modem of het ONT mogelijk stuk kon zijn en dat het glasvezelsignaal gecontroleerd moest worden.

Dit toont opnieuw aan dat Odido weinig waarde lijkt te hechten aan efficiëntie en samenwerking.

Dus... ik doe wederom een beroep op de mensen van dit forum, zoals @Tommie van Odido om wat licht te werpen op deze eindeloze duisternis:

Ik heb tal van vragen:
- Loopt er nog een ticket om mij te online te krijgen?
- Is er terug koppeling geweest vanuit Guidion over de afgelopen afspraak?
- Wanneer krijg ik nou een vervangend ONT?
- Wat moet ik doen om er zeker van te zijn dat er een monteur komt die wel snapt wat er moet gebeuren en de juiste materiaal meeneemt? (Zoals een vervangend Nokia ONT)
- Of moet juist Delta hier voor komen? Hoe kunnen we dat voor mekaar krijgen nu dan? 
- Ik ga natuurlijk niks betalen voor de afgelopen 54 dagen. Moet ik hier nog iets voor regelen voordat ik straks nog meer van dit soort lange berichten moet plaatsen?
- Is het niet opvallend dat er structureel zoveel mis gaat? Of zien jullie dat anders?

Maar wat eigenlijk het allerbelangrijkst voor me is:
- Hoe gaan jullie ervoor zorgen dat ik niet mijn contract laat ontbinden en na 51 dagen eindelijk kan genieten van mijn Odido abonnement?

Alvast bedankt voor jullie tijd!

 

Edit: ik zie nu dat Tommie op vakantie is dus als er andere moderators (of leden) kunnen helpen, heel graag!

@Demi van Odido @Jason van Odido kunnen jullie me helpen? 

Reputatie 7
Badge +8

Hi @hrvrts Ik help je graag verder! Goed om te weten, is dat we alle topics van oud naar nieuw wegwerken. Het topic bumpen, zorgt er eigenlijk voor dat jouw topic weer achteraan de lijst komt. Ik wil je dan ook vragen om dit niet te doen. Ik heb in ieder geval voor je gekeken en ik zie dat er na het bezoek van Guidion geen ticket meer openstaat. De monteur heeft geen nieuw ticket ingediend betreft het ONT. Het is mij niet helemaal duidelijk hoe het nu exact zit. Ik ben jouw verbinding ingedoken, maar ik zie hierin terug dat de ONT online is. Naar aanleiding hiervan was Guidion ook aangestuurd en die geeft aan dat het ONT weer defect is. Er zitten dan ook wat tegenstrijdige punten in het dossier.

Er is tot op heden nog geen nieuw ONT gestuurd. Ik heb in ieder geval gelijk onze back office aan de mouw getrokken om deze voor jou te regelen zodat we dit zeker weten kunnen uitsluiten dat dit de oorzaak is. De monteur neemt deze dus niet mee, deze wordt vanuit ons distributiecenter gestuurd en vervolgens installeert de monteur deze.

Wat hierna nog moet gebeuren is dat Delta dan het niet serienummer registreert. Het lijkt erop dat dit bij Delta niet gelijk gebeurt en dat er dan nog een ticket nodig is naar Delta, zodat ze dit handmatig doen als het nieuwe ONT is aangesloten. Ik ga in ieder geval de situatie voor jou in de gaten houden, zodat het goedkomt.

Wat betreft de abonnementskosten van de afgelopen periode, hoef je uiteraard niet te betalen. Wel zo eerlijk natuurlijk. Zodra de problemen zijn verholpen, kan ik deze voor je vergoeden zodat je geen enkele dag aan vergoeding mist. Ik wil je wel vragen om de automatische incasso dan ook te laten doorlopen, om incassokosten te voorkomen. Dit geeft namelijk nog meer gedoe en dat wil ik je uiteraard besparen. 

Ik ga er in ieder geval voor je achteraan en ik hoop dat de ONT nu eindelijk snel jouw kant op komt en dit ook het euvel gaat oplossen! 🤞🏼

 

 

Hi @hrvrts Ik help je graag verder! Goed om te weten, is dat we alle topics van oud naar nieuw wegwerken. Het topic bumpen, zorgt er eigenlijk voor dat jouw topic weer achteraan de lijst komt. Ik wil je dan ook vragen om dit niet te doen. Ik heb in ieder geval voor je gekeken en ik zie dat er na het bezoek van Guidion geen ticket meer openstaat. De monteur heeft geen nieuw ticket ingediend betreft het ONT. Het is mij niet helemaal duidelijk hoe het nu exact zit. Ik ben jouw verbinding ingedoken, maar ik zie hierin terug dat de ONT online is. Naar aanleiding hiervan was Guidion ook aangestuurd en die geeft aan dat het ONT weer defect is. Er zitten dan ook wat tegenstrijdige punten in het dossier.

Er is tot op heden nog geen nieuw ONT gestuurd. Ik heb in ieder geval gelijk onze back office aan de mouw getrokken om deze voor jou te regelen zodat we dit zeker weten kunnen uitsluiten dat dit de oorzaak is. De monteur neemt deze dus niet mee, deze wordt vanuit ons distributiecenter gestuurd en vervolgens installeert de monteur deze.

Wat hierna nog moet gebeuren is dat Delta dan het niet serienummer registreert. Het lijkt erop dat dit bij Delta niet gelijk gebeurt en dat er dan nog een ticket nodig is naar Delta, zodat ze dit handmatig doen als het nieuwe ONT is aangesloten. Ik ga in ieder geval de situatie voor jou in de gaten houden, zodat het goedkomt.

Wat betreft de abonnementskosten van de afgelopen periode, hoef je uiteraard niet te betalen. Wel zo eerlijk natuurlijk. Zodra de problemen zijn verholpen, kan ik deze voor je vergoeden zodat je geen enkele dag aan vergoeding mist. Ik wil je wel vragen om de automatische incasso dan ook te laten doorlopen, om incassokosten te voorkomen. Dit geeft namelijk nog meer gedoe en dat wil ik je uiteraard besparen. 

Ik ga er in ieder geval voor je achteraan en ik hoop dat de ONT nu eindelijk snel jouw kant op komt en dit ook het euvel gaat oplossen! 🤞🏼

 

 

We zijn inmiddels alweer 11 dagen verder maar helemaal niks gehoord… hoe staat er nu voor@Demi van Odido ? Is mijn vraag überhaupt nog in behandeling? Wat zijn de vervolgstappen? Etc etc. 
 

 

 

Reputatie 6
Badge +2

@hrvrts Jouw vraag is zeker nog in behandeling! Ik heb direct naar mijn collega van de technische dienst gelopen met de vraag wat de status is. Hij geeft aan dat zij een ticket hebben aangemaakt naar Delta met het verzoek om dit op te pakken, maar dit is nog niet gebeurd. Ik begrijp goed dat dit niet het antwoord is waar je op had gehoopt, maar weet dat mijn collega’s er alles aan doen om dit op te lossen. Zojuist is Delta opnieuw aangeschoten, ik hoop van harte dat dit snel wordt opgepakt! Ik hou de boel in ieder geval net als @Demi van Odido voor je in de gaten. 

  • Vandaag uitnodiging gehad van Guidion om een afpsraak in te plannen
  • Na volgen van link krijg ik een pagina met de boodschap “Onze expert is langsgeweest” ….
  • Direct naar Guidion gebeld om de afspraak telefonisch in te plannen maar daar is niets bekend over een afspraak of een ticket vanuit Odido
  • Alsnog een afpraak ingepland maar omdat ik wilde voorkomen dat er wederom een monteur langs zou komen die geen benul van de siuatie heeft wilde ik ook direct een notiitie laten maken zodat dit niet meer voor zou komen. Helaas kon dat niet, dit moest door de opdrachtgever worden gedaan in de vorm van een werkbon (Delta in dit geval).
  • Door Guidion medewerker doorverbonden met Delta…. Ook die wisten van niks. Geen case, geen ticket, geen communicatie van Odido… Advies was; met Odido regelen en zorgen dat zij een ticket doorzetten naar Delta. (terwijl jullie hier doodleuk aangeven dat er een verzoek bij Delta ligt om dit op te pakken dus er zou wel degelijk iets bekend moeten zijn bij Delta over mijn hulpvraag???)
  • In de bevestigingsmail van Guidion staat een directe mail contact: “delta@guidion.nl”. Dus maar eens een poging gewaagd om daar contact te zoeken om er voor te zorgen dat de monteur goed gebriefd wordt voordat hij bij ons binnen staat.
  • En dit was het antwoord van delta@guidion.nl op mijn email: 

Ik heb jouw account opgezocht, maar kan hierbij geen actieve werkopdracht vinden. Zonder actieve werkopdracht kunnen wij je helaas nog niet verder helpen.
In dit geval is het het beste om rechtstreeks contact te leggen met Odido om de status te controleren. Je kunt hen rechtstreeks bereiken via telefoonnummer 0800 0092 of via e-mailadres
internet.service@odido.nl. Zodra de werkopdracht is doorgezet, ontvang je automatisch een e-mail om een afspraak te maken via de Selfservice. Wel is het in jouw geval belangrijk om te vermelden bij de odido medewerker, dat zij moeten vermelden bij ons dat er een monteur moet worden toegestuurd met een ONT en modem. Wanneer dit goed wordt doorgegeven kunnen wij weer een monteur toe sturen die een ONT meeneemt en die dan vervangt.

Dus… wederom geen steek op geschoten. Ze kunnen letterlijk niets vinden bij Delta over een werkopdracht of wat dan ook (ik heb ook het referentie nummer gedeeld van Odido). Terwijl er volgens jullie wel degelijk een verzoek ligt bij Delta??? Heel vreemd allemaal (maar niet verassend).

Ik ben echt de wanhoop nabij… Dit is echt mijn allerlaatste poging om klant te blijven van Odido (eigenlijk is de enige reden dat ik er zo achteraan zit de combi korting met mijn mobiele abo, anders was ik allang weg geweest).  

Ik heb wel een idee hoe we een laatste poging kunnen doen om de boel niet verder te laten escaleren:

  1. Aangeizen de afspraak met Guidion sowieso al staat komende Ma 29 jan tussen 12:00 en 16:00u kunnen we er vast nog wel voor zorgen dat er alsnog een werkopdracht bij Delta komt te liggen die gekoppeld wordt aan de al ingeplande afspraak met de monteur.
  2. Daarnaast wil ik dat er een notitie aan wordt toegevoegd dat de monteur een nieuwe modem + ONT mee moet nemen.
  3. Graag ontvang ik hiervan een bevestiging zodra dit is gebeurd via mail.
  4. Ik zou ook nog graag vouchers willen ontvangen voor onbeperkt mobiel internet voor mij en mijn vrouw + onze tablet zodat onze kinderen ook weer zonder ons internet op kunnen.

Ik ga nu in iedergeval niet meer zelf bellen met alle andere partijen, ik verwacht van ODIDO dat zij er voor zorgen dat het opgelost wordt. Ik wil geen excuses meer horen over tickets, aanvragen bij andere partijen, technische afdelingen etc. etc. Daar zullen jullie dan maar zelf achter aan moeten gaan om te zorgen dat het komende ma goed komt.

Als komende MA de monteur weer met lege handen aan komt dan zeg ik mijn abonnement op, zonder bijkomende kosten (ik heb immers langer dan een maand geen gebruik kunnen maken van de afgenomen diensten). En ik verwacht dat alles wat ik al betaald heb wordt terug gestort.

 

ps. niks persoonlijks naar jullie toe @Demi van Odido @Teresa van Odido @Tommie van Odido

Reputatie 7
Badge +8

Hi @hrvrts het verbaasd mij dat het nog niet is opgelost. Mijn excuses dat het zo lang duurt! Op 12 januari had de back office Delta aangestuurd om de ONT te vervangen. Vervolgens heeft Delta op 15 januari aangegeven dat Guidion de ONT moet vervangen, maar dit klopt niet. Omdat de ONT registratie alleen door Delta gedaan kan worden en zij de ONT aansluiten. Op 22 januari is er opnieuw ook het verzoek gedaan naar Delta om dit alsnog uit te voeren. Maar hier hebben we nog geen update op gehad. Ik weet ook niet waar dit dan precies blijft steken. Ik ben er opnieuw achteraan gegaan bij onze back office om het ticket naar Delta na te lopen en hier spoed achter te zetten want het is zeker niet de bedoeling dat we tussen kastje en muur blijven zitten. 

Je geeft trouwens aan dat je op 29 januari een afspraak met Guidion hebt staan. Deze zie ik niet terug in ons systeem. Wat ik bij een andere klant heb gemerkt met hetzelfde probleem, kan dit komen dat het lijkt dat het Guidion is, maar dat het eigenlijk Delta was. Dit was namelijk in dit geval wel zo. Deze neemt dan zeker ook een nieuw ONT mee en registreert deze dan.

Voor de zekerheid ga ik er in ieder geval achteraan.

Nogmaals mijn excuses dat dit zolang loopt en uiteraard mocht het maandag niet opgelost zijn, dan mag je het abonnement uiteraard kosteloos opzeggen en maak ik een vergoeding voor je aan voor de hele periode dat je geen gebruik hebt kunnen maken van onze diensten. Wel zo eerlijk natuurlijk. 

Ik stuur je de vouchers in een privébericht!

@Demi van Odido gisteren is de ont vervangen door de monteur en sindsdien blijft de boel online. Het lijkt erop dat het probleem hiermee is opgelost! 🥳

Reputatie 7
Badge +9

Ha @hrvrts, dat is ontzettend goed nieuws. Ik ben superblij om te horen dat alles online en stabiel is! Hopelijk blijft het zo. 

Hey @hrvrts, ik heb direct een lijnmeting uitgevoerd en alles ziet er goed uit. Alles is online. Wel zie ik dat de klantenservice een nieuw ticket aangemaakt heeft vandaag met hoge prioriteit. Hopelijk kunnen we de oorzaak vinden! 


Ik had een paar uur terug een volledige reset gedaan incl ONT en modem terug naar fabrieksinstellingen gezet. Sindsdien was ik weer ff online maar zoals ik al verwachtte ligt ie er weer uit volgens mij. Of de verbinding is dermate traag dat websites niet worden ingeladen. 
 

Router is nog wel groen en ONT ook. Data knippert wel op dezelfde manier oranje dus dat betekend niet veel goeds.

 

Als t kan graag weer een check want ben benieuwd of jij nu ook ziet of ik verbonden ben? @Tommie van Odido 

ontbind het contract, je hebt ze voldoende tijd gegeven het op te lossen en je betaald Odido niet de tussen personen, dat is de verantwoording van Odido, zie consuwijzer

Reageer