Beantwoord

geen internet tv en telefoon in apeldoorn. wijk osseveld oost



Toon eerste reactie

52 reacties

Reputatie 3

@Jason @Sander @KevinJK88 goed verhaal dit weer. Het enige wat TMO hoeft te doen is begrip kweken bij haar klanten, door met correcte en juiste informatie te komen. Dit slaat werkelijk helemaal nergens op en is niet de eerste keer. Het is al de 6e keer meerdere  dagen in 6 maanden tijd. Doe aub iets aan de kwaliteit van jullie aannemers. 

Oh en je vroeg nog om info; heb gevraagd wat er allemaal is uitgevoerd; maar dat kon de medewerker niet vertellen. Hij gaf wel aan dat het probleem nu bij een 4e partij lag.

 

Dus van TMO → KPN → AANNEMER → Specialist 

 

Meer informatie krijgen ze blijkbaar niet. Storing had ook geen hoge prioriteit meer wat ik al helemaal belachelijk vond.

Reputatie 3

@Jason @Sander @KevinJK88 goed verhaal dit weer. Het enige wat TMO hoeft te doen is begrip kweken bij haar klanten, door met correcte en juiste informatie te komen. Dit slaat werkelijk helemaal nergens op en is niet de eerste keer. Het is al de 6e keer meerdere  dagen in 6 maanden tijd. Doe aub iets aan de kwaliteit van jullie aannemers. 

Oh en je vroeg nog om info; heb gevraagd wat er allemaal is uitgevoerd; maar dat kon de medewerker niet vertellen. Hij gaf wel aan dat het probleem nu bij een 4e partij lag.

 

Dus van TMO → KPN → AANNEMER → Specialist 

 

Meer informatie krijgen ze blijkbaar niet. Storing had ook geen hoge prioriteit meer wat ik al helemaal belachelijk vond.

 

Ben benieuwd naar de update morgenochtend van @Jason :). Ga ervanuit dat het met het huidige tempo toch morgen echt wel geregeld moet zijn. 

Dat mag ik hopen ja. Sinds begin juli heb ik al 14 dagen zonder internet gezeten. Werkelijk waar schandalig.

Reageer