-
-
heeft eerste post geplaatst
-
2 reacties
Helaas hebben wij sinds enkele uren geen internetverbinding meer.
Het stappenplan voor het herstarten van ONT en modem lossen het probleem helaas niet op
Factory reset uitgevoerd van het modem (Zyxel T54) biedt ook geen resultaat.
op de ONT branden Power en Connection groen
Echter op het modem brand WAN groen maar Internet is rood.
Volgens de website zou er geen storing in de buurt moeten zijn.
Hey @daver24, welkom op onze Community!
Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik wil natuurlijk dat dit zo snel mogelijk opgelost is. Ik ben meteen voor je gaan kijken maar toen zag ik dat je al contact gehad hebt met onze klantenservice. Zij hebben een verzoek gedaan om een monteur voor je aan te sturen. Ik heb dit verzoek voor je doorgezet en Guidion aangestuurd. Je ontvangt zo een bericht om een afspraak in te plannen met de monteur. Zou je ons een terugkoppeling willen geven als de monteur geweest is? Alvast bedankt!
Bekijk origineel