geen internet wifi

  • 22 February 2023
  • 9 reacties
  • 127 Bekeken

Reputatie 2
  • is een Master Poster
  • 12 reacties

Deze ochtend geen internet en wifi in Eindhoven. Volgens de website zoude storingen opgelost moeten zijn?

Ik heb al meerdere keren gereset zoals aangegeven via de TMobile website, helaas nog geen wifi.

Heb via mobiel geen toegang tot mijn TMobile thuis omgeving, dus kan daar noch kijken noch aanpassen.

Wanneer is het opgelost? Kan ik zelf nog iets doen? Graag jullie hulp.

 


This topic has been closed for comments

9 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @GraceB 

Heb je thuis glasvezel of DSL internet?

In het geval van glasvezel kun je de mediaconverter ook even van het stroom halen. Welke lampjes zie je branden, knipperen of uit op de mediaconverter?

Reputatie 2

Hallo @GraceB 

Heb je thuis glasvezel of DSL internet?

In het geval van glasvezel kun je de mediaconverter ook even van het stroom halen. Welke lampjes zie je branden, knipperen of uit op de mediaconverter?

Hallo @Waqqas.,

Ik weet niet of ik glasvezel of dank heb. Er zitten 2 kastjes naast elkaar. De media converter is een tx-to 100/1000base sx/lx mediaconverter. 

Ik heb de media converter van het stroom gehaald en weer aangesloten. Er branden 6 lampjes. Enkele oranje enkele groen

 

Reputatie 2

Hallo @Waqqas.,

Ik weet niet of ik glasvezel of dank heb. Er zitten 2 kastjes naast elkaar. De media converter is een tx-to 100/1000base sx/lx mediaconverter. 

Ik heb de media converter van het stroom gehaald en weer aangesloten. Er branden 6 lampjes. Enkele oranje en enkele groen

 

Reputatie 7
Badge +15

@GraceB 

Kun je eens een foto maken van die 6 lampjes op de mediaconverter en loopt de internetkabel naar de WAN poort van de router?

Reputatie 2

@Waqqas 

Reputatie 7
Badge +15

@GraceB 

Op de onderste foto branden de lampjes zoals ze horen, misschien is er nog een proble buitenshuis als de kabel naar de WAN poort van de router ook goed is.

Reputatie 2

Hoi @Waqqas 

Wat bedoel je met proble buitenshuis als de kabel vd WAN poort vd router goed is?

Dat er een probleem zou kunnen zijn met de kabel van buitenaf in huis?

Reputatie 7
Badge +15

@GraceB 

Dat het probleem mogelijk niet bij jou thuis ligt.

Reputatie 7
Badge +16

Bedankt voor de melding: ik ga dit topic op slot zetten omdat we ermee bezig zijn. De herstelmelding komt vanzelf voor iedereen in ons algemene topic: Is er een storing bij T-Mobile Thuis op Internet, TV of vaste Telefonie? | T-Mobile Community. Bedankt voor je geduld!