Hallo, ik zit inmiddels drie weken zonder internet en Odido kan letterlijk niets voor mij.
Drie weken geleden sloegen hier de stoppen af. Hierna hadden wij geen internet meer (WAN lampje brand maar internet bol was rood). Drie dagen later kwam er een monteur. Na dat de monteur was langs gekomen zou hij het door zetten en de backoffice zou melding maken bij KPN om de ONT te resetten.
Week later kreeg ik een mail van Odido dat het was opgelost vervolgens ben ik mijn router en ONT gaan resetten. Nog steeds geen internet. Toen ik belde met Odido kreeg ik het telefoonnummer van KPN net beheer omdat zij de aansluiting beheren. Toen ik KPN had gesproken hadden zij niet eens een melding ontvangen.
Nu kan ik zien dat op de ONT power en alarm brand en geen connection. Hier moet het probleem in zitten maar Odido wil nog steeds onderzoek doen voor dat ze KPN inschakelen. Echter zijn we al drie weken verder en nog steeds geen internet. Wat kan ik nog meer doen?? Glas vezelkast ophalen en kijken naar de inhoud??