Beantwoord

haperingen internet segbroek


Reputatie 1

Goedenavond,

Haperingen blijven een probleem. Ook zichtbaar met TV maar dat is sinds het begin.

ik begrijp dat er een update/ upgrade is geweest ivm belastbaaheid vd wijkcentrale maar en dat blijkt hier op dit forum, er zijn helaas nog steeds problemen. Maar ik heb nog nul nieuws erover gehad.

Heestart en heraanlsuiting media converter en modem werkt tijdelijk.  Vind 3 x per week zat. moet ik het 2x daags gaan doen?

 

icon

Beste antwoord door Brian 30 March 2021, 14:33

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

10 reacties

Reputatie 7

Hoi @pieter Om ,

Ik kijk graag met je mee naar een oplossing! Ik wil daarbij graag de verbinding vanaf onze kant bekijken om te checken of het aan de achterkant helemaal goed gaat. Wil je mij een privébericht sturen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer? Dan heb ik toegang tot je account en kan ik kijken wat er aan de hand is met de verbinding. Ik kom dan zo snel mogelijk bij je terug. Ik hoor het graag van je! 

Reputatie 2

Ook hier in meppel (Drenthe) is er een haperende verbinding sinds vanmorgen.

de verbinding was de afgelopen weken al niet constant qua down-upload snelheid, maar dit is toch wel heel hinderlijk.

zou iemand de verbinding van afstand kunnen doormeten, kijken wat er aan de hand zou kunnen zijn of andere tips zijn welkom.

Ik zit ook in Segbroek en ervaar dezelfde problemen als Pieter. Vanochtend was het internet nog oke, maar vanaf ongeveer 11 uur begon het weer te haperen.

Reputatie 1

Ook hier in 2563 weer problemen, geen internet, nu maar weer modem opnieuw opstarten. Wat is er aan de hand de laatste dagen?

Reputatie 1

Modem reboot heeft niet geholpen, rode lampje blijft aan.

2565, it's completely off again.

Half of the world has to work from home office, it's very very frustrating. 😔

 

2562 hier ook. Best irritant.

2562, same here. completely offline.

Reputatie 1

Hoo... we waren online…. Maar inmiddels niet meer 😖

Reputatie 7

Hi all, we ontvangen inderdaad meldingen dat een aantal van onze klanten in de regio Den Haag problemen ervaart met de Thuisverbinding. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak en de oplossing. We houden jullie op de hoogte in ons centrale Storingstopic. Excuses voor het ongemak.