Beantwoord

Het bedraad internet (valt erg vaak uit, dagelijks) maar wifi werkt nog wel

  • 8 February 2018
  • 52 reacties
  • 3781 Bekeken


Toon eerste reactie

52 reacties

Hi Xavier1991, ik heb het meteen uitgezocht en ik zie dat we nogmaals een monteur langs sturen om het probleem te verhelpen. We hebben normaal gesproken geen ander type modem voor glasvezel maar ik zie dat onze technische dienst bij wijze van hoge uitzondering ook aan heeft gegeven bij Guidion om je verbinding te testen met ons Huawei modem (die normaal gesproken alleen bij DSL wordt geleverd). Ik hoor graag of dit het probleem oplost!

Goeiedag,

Het zal mij benieuwen, ben in ieder geval wel blij dat er weer een monteur langs komt, hopelijk met het Huawei modem om dat te testen. Ik houd nu wireshark in de gaten om te kijken wat er gebeurd als het internet verdwijnt. Bedankt voor de vlotte reactie en het uitzoeken! Mvg, Xavier
Reputatie 7
Hi Xavier1991, ik heb het meteen uitgezocht en ik zie dat we nogmaals een monteur langs sturen om het probleem te verhelpen. We hebben normaal gesproken geen ander type modem voor glasvezel maar ik zie dat onze technische dienst bij wijze van hoge uitzondering ook aan heeft gegeven bij Guidion om je verbinding te testen met ons Huawei modem (die normaal gesproken alleen bij DSL wordt geleverd). Ik hoor graag of dit het probleem oplost!

Reageer