Beantwoord

Het bedraad internet (valt erg vaak uit, dagelijks) maar wifi werkt nog wel

  • 8 February 2018
  • 52 reacties
  • 3781 Bekeken


Toon eerste reactie

52 reacties

Reputatie 6

Welkom terug @KeiichiroNL! Rot om te horen dat je nu wederom last krijgt van dit probleem. Nieuwe tijden nieuwe oplossingen! Er zijn in de tussentijd heel wat dingen veranderd, daarom zullen we met dit probleem bij stap één beginnen. Ik wil je dan ook vragen een factory reset van je modem uit te voeren. Voor de zekerheid: hoe je dat op de juiste manier doet, lees je hier. Na de factory reset wil ik je vragen om de komende drie dagen data en tijden op te schrijven dat je internet wegvalt. Wil je me de data en tijden daarna in een privebericht sturen, samen met het Mac adres en serienummer van je modem? Dan ga ik verdere stappen ondernemen!

Reputatie 2

Hey Luitjes van T-Mobile,

Ik kan snappen dat jullie het mogelijk wat drukker hebben, en mogelijk nog wat onderbezet zijn door coronamaatregelen, maar had ondertussen tot graag even antwoord gehad op mijn laatste post aangezien het probleem nog bestaande is. ^^

Reageer