Hoe kan het dat ik na +-60 belletjes en bijna 4 weken tijd nog steeds geen werkend internet.

  • 5 March 2024
  • 28 reacties
  • 278 Bekeken


Toon eerste reactie

28 reacties

Is er al een update hierover @Tommie van Odido ?

Hey Tommie, 

Bedankt voor je reactie! Volkers Wessels vertelt mij iedere keer dat zij niet degene zijn die onze wijkcentrale beheert en dat dit Van Gelder is. Dit blijkt een van de redenen te zijn dat het proces zo stroperig verloopt. Kan je mij bevestigen dat VWT wel de juiste partij is of dat juist Van Gelder hierin betrokken moet worden en eigenlijk gesproken moet worden?

Ik heb behoorlijk een ‘kastje en muur’ idee bij hoe dit hele proces verloopt. Ik ben op zoek naar bevestiging dat de juiste stappen worden ondernomen, omdat beloftes tot nu toe tot niets hebben geleid.

Reputatie 7
Badge +9

Hey @marklammers1, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor een topic gestart bent. Ik ben meteen voor je gaan kijken en zie inderdaad dat het vastloopt bij Volkers Wessels. Ik heb navraag gedaan bij onze Back Office en zij hebben vanmorgen nog gesproken met VWT. Het lijkt erop dat de ticket bij hun langer open staan dan we willen zien. Waardoor dit komt durf ik niet te zeggen. Het ticket staat voor je uit en ik hoop oprecht dat we het nu snel opgelost krijgen. Mijn excuses voor het ongemak.

Reageer