Hoe kan het dat ik na +-60 belletjes en bijna 4 weken tijd nog steeds geen werkend internet.

  • 5 March 2024
  • 28 reacties
  • 278 Bekeken


Toon eerste reactie

28 reacties

Oké maar ALLE kabels en apparatuur is al vervangen bij de bezoeken sinds dat we geen internet meer hebben. 

Reputatie 4

Hi @marklammers1,

Ik zit in een soortgelijke situatie en heb al 2 groepsgesprekken gehad met ODF/MDF en Artemis, dit zijn de onderaannemers van Odido voor mijn lastige situatie. Het gedispatch van tickets is erg inefficient en ik zou je willen adviseren om indien mogelijk VolkerWessel en VanGelder “rond de tafel” te krijgen. Als ze samen gaan werken moet het voor hun mogelijk zijn om de oorzaak te achterhalen, en op te lossen.
Helaas heeft Odido geen casemanagers die het “rond de tafel” krijgen van de betrokken partijen faciliteert. De moderators van de deze community doen hun uiterste best maar hun middelen zijn te beperkt voor complexere problemen waarbij meerdere partjien betrokken zijn.
Ik had de mazzel met een teamleider van MDF die het geping-pong met tickets zat was en de anderen aan de tafel wist te krijgen.
Rest mij je sterkte te wensen en hopen dat het spoedig opgelost wordt.

Vriendelijke groet,

Paul

Blijkbaar is weer dezelfde partij aangestuurd, Alpha Glasvezeltechniek. Die zijn al eerder langs geweest en konden het toen niet verhelpen. De mevrouw aan de telefoon gaf aan dat als ze het morgen niet op kunnen lossen ze weer met jullie back-office gaan bellen. Dit is allemaal al eerder ook gedaan en heeft niet geholpen.

Wanneer gaat er nou een adequaat iets gedaan worden om ons verder te helpen? Morgen zijn we weer thuis om de monteur van Alpha Glasvezeltechniek binnen te laten komen en zijn werk te laten doen (hij kan wel in de straatkast/wijkcentrale), maar ik kan al garanderen dat dit morgen niet opgelost wordt.

Ik heb ook VWT gebeld en zij geven aan helemaal niks van jullie te hebben binnengekregen, dus het verhaal dat VWT is aangestuurd klopt daarin niet. Ze geven aan dat jullie juist alles hebben teruggehaald wat betreft de problemen van ons adres en niet in kunnen zien wat er aan de hand is.

Reageer