Dit is eigenlijk een heel lang verhaal, maar waar het op neerkomt is dat het internet (glasvezel) hier ineens is gestopt met werken op 8 februari (!). Naderhand is er uiteraard contact geweest met Odido om dit op te lossen, is er een Guidion monteur langsgeweest (wat niet nodig was, had ik al aangegeven) en is vervolgens de netwerkbeheerder aangestuurd. Tot nu toe oke. Echter, de netwerkbeheerder heeft na bijna 3 uur werk geen oplossing kunnen bieden en intussen zit ik tussen wal en schip zonder werkend internet.
De uitvoerder (Van Gelder) zou moeten worden aangestuurd met een ticket vanuit Odido om aan het werk te gaan, maar het blijkt ONMOGELIJK om een juist ticket naar hen te sturen. Tot nu heb ik gehoord: ticket is naar VolkerWessels gestuurd (meerdere malen benadrukt dat dit niet de juiste partij is), ticket kan niet geopend worden door Van Gelder en het ticket wordt maar niet ontvangen. Het ticket zou al meer dan 5 keer zijn verstuurd, maar er gebeurt niks.
Bellen met Van Gelder heeft geen zin, want zij willen alleen aan het werk als ze een ticket hebben maar doen zelf niet de moeite om ons te helpen en het ticket te achterhalen.
Het enige wat ik kan doen is Odido bellen (ik sta momenteel weer in de wacht) en nogmaals benadrukken dat er een ticket naar Van Gelder moet in de hoop dat dit het probleem oplost.
Het probleem verder escaleren of meer urgentie geven lukt schijnbaar niet en ik ben hierin compleet machteloos. Intussen zitten wij bijna 4 weken zonder internet, terwijl we proberen vanuit huis te werken op het hotspotje dat we hebben aangemaakt met een Odido simkaart, maar dit is niet toereikend voor het werk dat we proberen te doen. Dit zit dus ons werk ook in de weg.
Ik wil graag zo snel mogelijk dat dit opgelost wordt, want na zoveel belletjes en zoveel tijd ben ik eigenlijk ten einde raad. Als een klant er niet zo achteraan gaat zoals ikzelf, dan zou diegene nooit meer internet ontvangen. Overigens zit ik zelf ook nog in dat schuitje...
Hoe kan het dat ik na +-60 belletjes en bijna 4 weken tijd nog steeds geen werkend internet.
Oké maar ALLE kabels en apparatuur is al vervangen bij de bezoeken sinds dat we geen internet meer hebben.
Hi
Ik zit in een soortgelijke situatie en heb al 2 groepsgesprekken gehad met ODF/MDF en Artemis, dit zijn de onderaannemers van Odido voor mijn lastige situatie. Het gedispatch van tickets is erg inefficient en ik zou je willen adviseren om indien mogelijk VolkerWessel en VanGelder “rond de tafel” te krijgen. Als ze samen gaan werken moet het voor hun mogelijk zijn om de oorzaak te achterhalen, en op te lossen.
Helaas heeft Odido geen casemanagers die het “rond de tafel” krijgen van de betrokken partijen faciliteert. De moderators van de deze community doen hun uiterste best maar hun middelen zijn te beperkt voor complexere problemen waarbij meerdere partjien betrokken zijn.
Ik had de mazzel met een teamleider van MDF die het geping-pong met tickets zat was en de anderen aan de tafel wist te krijgen.
Rest mij je sterkte te wensen en hopen dat het spoedig opgelost wordt.
Vriendelijke groet,
Paul
Blijkbaar is weer dezelfde partij aangestuurd, Alpha Glasvezeltechniek. Die zijn al eerder langs geweest en konden het toen niet verhelpen. De mevrouw aan de telefoon gaf aan dat als ze het morgen niet op kunnen lossen ze weer met jullie back-office gaan bellen. Dit is allemaal al eerder ook gedaan en heeft niet geholpen.
Wanneer gaat er nou een adequaat iets gedaan worden om ons verder te helpen? Morgen zijn we weer thuis om de monteur van Alpha Glasvezeltechniek binnen te laten komen en zijn werk te laten doen (hij kan wel in de straatkast/wijkcentrale), maar ik kan al garanderen dat dit morgen niet opgelost wordt.
Ik heb ook VWT gebeld en zij geven aan helemaal niks van jullie te hebben binnengekregen, dus het verhaal dat VWT is aangestuurd klopt daarin niet. Ze geven aan dat jullie juist alles hebben teruggehaald wat betreft de problemen van ons adres en niet in kunnen zien wat er aan de hand is.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.