Goedemiddag allemaal,
Bij mijn overstap had ik reeds aangegeven dat mijn VDSL verbinding via mijn vorige aanbieder (NLE) erg slecht was. Huis is 8 jaar oud, alles is toen nieuw aangelegd. In 2010 behaalde ik via VDSL snelheden van zo'n 23 mbit (Telfort). Twee jaar geleden bij Vodafone Thuis/T-Mobile thuis zo'n 19 mbit download. Vorig jaar met NLE (KPN whitelabel) kreeg ik te maken met instortende waardes. De lijn is meerdere malen gereset. Dan had ik weer zo'n 20 mbit download voor een aantal dagen, waarna de snelheid weer instortte naar zo'n 12 mbit.
Bij het aanmelden had ik moderator Sander al gewaarschuwd 😉 in dit topic: https://forum.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-algemeen-490/welk-netwerk-wordt-gebruikt-bij-dsl-van-t-mobile-thuis-296672/index2.html#post1433924
Nu weet ik dat mijn modem nog in aan het intrainen is, maar het ziet er al weer slecht uit. Op de dag van aansluiting had ik zo'n 17mbit download, nu nog maar 12mbit.
@Sander, ik vrees dat je binnenkort aan de slag moet voor me ;)
Bladzijde 3 / 3
Reputatie 2
Helaas heb ik vanmiddag telefonisch bericht gekregen van klantenservice medewerkster Sandra. De technische dienst van T-Mobile Thuis heeft naar mijn problemen gekeken en is tot de conclusie gekomen dat de snelheid maximaal 14mbit is. Dit draadje laat duidelijk zien dat er een veel hogere snelheid haalbaar is en dat er problemen zijn met de kabel/aansluiting naar de telefooncentrale.
Zeker ook omdat ik in 2016 een jaar lang een stabiele 19mbit download snelheid heb gehad bij de voorloper van T-Mobile Thuis (Vodafone Thuis) op dus hetzelfde adres, dezelfde aansluiting en met dezelfde apparatuur.
Enorm teleurgesteld haak ik nu af. Ik heb Sandra verzocht mijn abonnement kosteloos te beëindigen, aangezien mij beloftes zijn gedaan. Ik ga er van uit dat T-Mobile Thuis mij dan ook kosteloos laat vertrekken. Dan maar weer terug naar Caiway.
@Brian en @Sander: bedankt voor jullie inzet. Het heeft helaas niet mogen baten. Ik zal dan ook dit forum weer verlaten.
Het waren "twee fantastische maanden"... 😞
Zeker ook omdat ik in 2016 een jaar lang een stabiele 19mbit download snelheid heb gehad bij de voorloper van T-Mobile Thuis (Vodafone Thuis) op dus hetzelfde adres, dezelfde aansluiting en met dezelfde apparatuur.
Enorm teleurgesteld haak ik nu af. Ik heb Sandra verzocht mijn abonnement kosteloos te beëindigen, aangezien mij beloftes zijn gedaan. Ik ga er van uit dat T-Mobile Thuis mij dan ook kosteloos laat vertrekken. Dan maar weer terug naar Caiway.
@Brian en @Sander: bedankt voor jullie inzet. Het heeft helaas niet mogen baten. Ik zal dan ook dit forum weer verlaten.
Het waren "twee fantastische maanden"... 😞
Bladzijde 3 / 3
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.