Instortende snelheid DSL

  • 26 February 2018
  • 51 reacties
  • 1740 Bekeken


Toon eerste reactie

51 reacties

Reputatie 2
Helaas heb ik vanmiddag telefonisch bericht gekregen van klantenservice medewerkster Sandra. De technische dienst van T-Mobile Thuis heeft naar mijn problemen gekeken en is tot de conclusie gekomen dat de snelheid maximaal 14mbit is. Dit draadje laat duidelijk zien dat er een veel hogere snelheid haalbaar is en dat er problemen zijn met de kabel/aansluiting naar de telefooncentrale.

Zeker ook omdat ik in 2016 een jaar lang een stabiele 19mbit download snelheid heb gehad bij de voorloper van T-Mobile Thuis (Vodafone Thuis) op dus hetzelfde adres, dezelfde aansluiting en met dezelfde apparatuur.

Enorm teleurgesteld haak ik nu af. Ik heb Sandra verzocht mijn abonnement kosteloos te beëindigen, aangezien mij beloftes zijn gedaan. Ik ga er van uit dat T-Mobile Thuis mij dan ook kosteloos laat vertrekken. Dan maar weer terug naar Caiway.

@Brian en @Sander: bedankt voor jullie inzet. Het heeft helaas niet mogen baten. Ik zal dan ook dit forum weer verlaten.

Het waren "twee fantastische maanden"... 😞

Reageer