-
-
is een Master Poster
-
15 reacties
Sinds woensdag 7 februari aangesloten op glasvezel internet ODIDO, na één dag was het hommeles, steeds uitvallende internet verbinding, dus ook geen WIFI, telefoon of televisie.
Door klantenservice op afstand lijn gemeten Signaal niet goed, dan denk je geen internet dat krijgt prioriteit, zeker bij een nieuwe klant, nou vergeet het maar, je gaat gewoon op de stapel.
Als tijdelijke oplossing kun je onbeperkt internet 5G krijgen voor een hotspot, alleen zitten we hier in een zwart gat met 1 MB/s (!) verbinding. dat is dus ook niet werkbaar. Kortom grote frustratie hier.
We gaan maar opzoek naar iets anders, want als dit het niveau is van de dienst aan het begin, gaat het niet beter worden.
Hey @Zappelin, welkom op onze Community!
Ik wil natuurlijk dat je ongestoord kunt genieten van een stabiele verbinding. Daarom ben ik meteen jouw netwerk ingedoken en het eerste wat me opvalt is dat je Wifi hebt uitgeschakeld op het modem. Daarnaast zie ik dat je gebruik maakt van een eigen router/switch en een Deco M4. Nu ben ik benieuwd waar de verbinding nu wegvalt. Is dat bedraad of draadloos en gaat het dan om apparaten die verbonden zijn met de Deco? Omdat wij geen ondersteuning bieden aan eigen apparatuur, zal ik je moeten vragen om je eigen apparatuur los te koppelen en om dan de verbinding te testen. Ik ben benieuwd wat dit laat zien, ik zie namelijk niet dat het modem wegvalt. Zo kunnen we het apparatuur één voor één uitsluiten.
Daarnaast zie ik dat Guidion is aangestuurd en morgen langskomt. Zou je mij een terugkoppeling willen geven hiervan? Alvast bedankt.
Bekijk origineel