Hi,
Sinds vanmiddag 12:30 heb ik geen internet meer (rood lampje op de router) meerdere malen in de loop van de middag mijn router gereset en ook de glasvezel converter. Helaas geen resultaat. Nu kijk ik online of er storingen zijn. Nope geen storingen. Dus ik bel jullie servicedesk nummer. Ik krijg te horen dat het heel druk is (apart want er zijn geen storingen toch?), het zou langer als een uur duren. Of ze me kunnen terug bellen. Ja hoor prima goed idee. Om 16:52 (bijna 2 uur later) wordt ik gebeld. Automatisch in de wachtrij gezet zonder ook maar een stem te horen. 5 minuten naar een zeer irritant liedje mogen luisteren en hopa verbindingen wordt door jullie verbroken. Echt wat is dit voor een service? Ik dus maar een account aanmaken op dit forum aangezien er vrijwel geen andere manier van contact mogelijk is. Kunnen jullie mij probleem graag oplossen, ik werk vanuit huis zoals vele andere op dit moment. Ik heb ook klanten die van mij afhankelijk zijn. Het probleem ligt overduidelijk aan het signaal van buiten. Gisteravond ook al een storing gehad toen was het na een reset verholpen. Ik heb de reset zoals gezegd nu al vele malen uitgevoerd. Lampje blijft rood....
Beste antwoord door Brian
Bekijk origineel