Beantwoord

Netflix fout NW-8-18 en andere problemen

  • 5 February 2023
  • 30 reacties
  • 1301 Bekeken


Toon eerste reactie

30 reacties

Reputatie 7
Badge +8

Hi @JEN-15 ik heb een nieuw modem voor je aangevraagd. Je ontvangt zo ook nog een e-mail/sms om met Guidion een afspraak in te plannen om het nieuwe modem te installeren. 

Ik blijf ook hetzelfde probleem houden, ondertussen al paar keer contact gehad met netflix zelf. Maar het probleem blijft terug komen? Echt super irritant. Ik ben maar op mijn telefoon en tablet series en films gaan kijken. 

 

Is het mogelijk dat ik ook een modem kan krijgen die het probleem oplost?  Hopelijk werkt dit en komt het probleem niet meer terug.

Reputatie 7
Badge +16

@Serinde5 Fijn dat het probleem opgelost is! Ondanks dat het issue gefixt lijkt, wil ik het Draytek modem toch graag omruilen voor de Zyxel T50 + Media Converter. De Draytek is end-of-life geraakt, wat zoveel betekent als “deze wordt niet meer geüpdatet en krijgt geen nieuwe firmware meer”. Kan ik dit alsnog voor je in orde maken of wil je liever wachten totdat de swap automatisch gebeurt - dit zal later in het jaar uitgevoerd worden?

Ik ondervind dezelfde problemen met Netflix en een Draytek 2132 modem. Graag wil mijn modem omwisselen.

 

gr Christian 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @CatVen, welkom op onze Community! 

Ik wil natuurlijk dat je ongestoord serie's en films kunt bekijken. Het DrayTek modem is daarnaast ook verouderd en hier worden geen nieuwe updates meer voor uitgestuurd. Ik stuur je daarom graag een Zyxel T-50 op! Let er wel op dat er een monteur langs moet komen om het modem en Media Converter te installeren, geen zorgen, dit is zo gepiept. Ik heb alles voor je in gang gezet, je ontvangt zo direct een bericht met de wijzigingen en om een afspraak in te plannen met de monteur. Ook is dit terug te zien in My T-Mobile, hier kun je ook de zending volgen van je pakket. Het modem en Media Converter worden door ons afzonderlijk verstuurd en komen niet samen met de monteur. Het modem en Media Converter dienen dan ook eerst ontvangen te zijn voordat je de afspraak met de monteur inplant.  

Reageer