Beantwoord

Nieuwe klant internet snelheid niet als verwacht

  • 24 December 2020
  • 27 reacties
  • 630 Bekeken


Toon eerste reactie

27 reacties

Sinds vorige week heb ik elke dag dat het internet uitvalt. De snelheid die binnenkomt is ook fors gedaald naar 25 mbps.

 

Enig idee hoe dit komt?

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Agepagelage,

Fijn dat je hier een opmerking maakt, dit moet natuurlijk gefikst worden!

Om een beter beeld te krijgen van de situatie ben ik meteen je verbinding ingedoken. Zo te zien gaat er inderdaad iets niet lekker op de lijn.

Zou je kunnen proberen om de kabel tussen het modem en de aansluiting aan beide kanten los te halen en om deze er volgens weer goed in te steken? Ziet de aansluiting er verder goed uit?

Mocht dit niet de oplossing zijn, dan raad ik graag een fabrieks reset van het modem aan: Factory reset modem (fabrieksreset).

Geef het gerust aan als je hierna nog problemen ervaart, dit ga ik hoe dan ook onder de duim voor je krijgen!

Reageer