Beantwoord

Meppel geen diensten

  • 17 September 2022
  • 4 reacties
  • 50 Bekeken

Jullie geven aan opgelost maar ik heb nog steeds geen internet! Reset al gedaan 

 

[Mod edit: Vermoed je algemene problemen, check dan dit topic: Is er een storing bij thuis van T-Mobile? ]

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 18 September 2022, 16:55

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Imunsterman 

Welke lampjes branden, knipperen of zijn uit op de mediaconverter en loopt de internetkabel vanaf de mediaconverter naar de WAN poort van de router?

De mediaconverter kan je ook voor even van het stroom halen, Misschien helpt het.

Mediaconverter heb ik al gereset, de LAN poort blijft knipperen en de router ook al

 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Imunsterman, de eerdere problemen met Internet en TV in Meppel zijn verholpen. Mocht je nog geen verbinding hebben, haal dan het modem (en eventueel de Media Converter) minimaal tien seconden van de stroom. Lees op onze Community hoe dat gaat: Reset uitvoeren op modem van T-Mobile voor thuis | T-Mobile Community

Dit topic gaat nu op slot.

Reputatie 7

Hi @Imunsterman, ik wil je graag laten weten dat ik een vergoeding in orde heb gemaakt voor de issues die je onlangs hebt ervaren. Je kunt dit checken in je My T-Mobile Thuis omgeving: https://thuismy.t-mobile.nl/rekeningen/compensaties. Fijne dag vandaag! 🍀