Geachte ,wat is ongeveer de tijd van het overzetten van 100 naar 1gbit ik heb mijn abbo 22 april veranderd maar helaas nog steeds 100
Beste antwoord door Waqqas
Bekijk origineelGeachte ,wat is ongeveer de tijd van het overzetten van 100 naar 1gbit ik heb mijn abbo 22 april veranderd maar helaas nog steeds 100
Beste antwoord door Waqqas
Bekijk origineel
heb je ook een mail ontvangen met de bevestiging voor een nieuwe verbinding en een afspraakmail gekregen voor Gideon?
Ik ga ook naar 1Gbit/s netwerk en krijg nieuwe apparatuur volgens de mail. Heb nu een Zyxel T-50 met zwarte mediaconvertor.
was volgens t-mobile niet nodig alleen alles ontkoppelen en weer opnieuw aansluiten echter zonder succes ,maar ze zijn bezig dus wie weet
Hoi
Om je snelheid goed te kunnen inschatten en te achterhalen wat er aan de hand is, ontvang ik graag enkele screenshots van snelheidstesten. Zou je onderstaande stappen goed willen volgen? Als de testen niet aan onderstaande eisen voldoen, kunnen we geen onderzoek starten.
- Ga via een browser naar www.speedtest.net/apps en download de app voor het device waarop je de speedtest wil uitvoeren
- De computer of laptop dient bekabeld te zijn aangesloten, een speedtest van een TV of spelcomputer kunnen wij niet gebruiken
- Voer de speedtest uit. Voor een goed beeld is het het beste om op verschillende doelservers te testen. Onder de grote GA knop kun je een server kiezen. Is de snelheid ver onder wat het zou moeten zijn? Voer dan nogmaals een speedtest uit op hetzelfde device met minimaal vijf minuten tussen de speedtests.
- Maak minimaal twee screenshots, van speedtesten op verschillende doelservers. Zorg hierbij dat duidelijk te zien is dat er een bekabelde verbinding is
Is dit al in behandeling ????
Zodra je de 1000 Mbit/s benadert en de boel hersteld is, gaan we de verloren periode uiteraard vergoeden - ik snap dat dit nu niet het belangrijkste is, maar ik wil het wel aangeven omdat je er recht op hebt.
Fijn weekend all!
Hi
Hallo
Dan is bij jou de situatie weer anders dan bij mij. Zou nu zeker de afspraak met Guidion laten staan. 😏 Laat even weten hoe het is gegaan als je overgezet bent.
Uiteraard, zodra de omzetting, 9 juni a.s. is voltooid hoor je het gelijk. Na een weekje geef ik wederom een update mbt stabiliteit etc...
Hoi
Om je snelheid goed te kunnen inschatten en te achterhalen wat er aan de hand is, ontvang ik graag enkele screenshots van snelheidstesten. Zou je onderstaande stappen goed willen volgen? Als de testen niet aan onderstaande eisen voldoen, kunnen we geen onderzoek starten.
- Ga via een browser naar www.speedtest.net/apps en download de app voor het device waarop je de speedtest wil uitvoeren
- De computer of laptop dient bekabeld te zijn aangesloten, een speedtest van een TV of spelcomputer kunnen wij niet gebruiken
- Voer de speedtest uit. Voor een goed beeld is het het beste om op verschillende doelservers te testen. Onder de grote GA knop kun je een server kiezen. Is de snelheid ver onder wat het zou moeten zijn? Voer dan nogmaals een speedtest uit op hetzelfde device met minimaal vijf minuten tussen de speedtests.
- Maak minimaal twee screenshots, van speedtesten op verschillende doelservers. Zorg hierbij dat duidelijk te zien is dat er een bekabelde verbinding is
3 x verschillende poort en kabel ,verder is dit ook voor alle duidelijkheid ook de snelheid die ik bij 100/100 had hoop voldoende
duurt idd wel lang of inmiddels al de gewenste snelheid?
duurt idd wel lang of inmiddels al de gewenste snelheid?
Er moet echt een fysieke patch worden omgezet en misschien wel nieuwe apparatuur aan jou worden verstuurd. Het hele proces kan een paar weken duren.
Hallo Maclex,
Als voorheen 100 mbps het maximum was, en je gaat nu naar de 1000 mbps via gpon, dan moet er inderdaad een andere converter (ONT) worden opgestuurd, een overgangsdatum worden gepland, de verbinding in de centrale worden omgezet en een monteur worden ingepland voor het aanpassen van de installatie.
Mvg. Marcel
mijn laatste poging bedraad via macbook pro
Lees hier het antwoord van
https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-algemeen-490/internet-verhogen-lukt-niet-330302
nou vooruit nog 1 dan
Hallo
ik heb een privébericht van een collega van jullie mbt eventueel omzetten naar 1000 Mbit/s waarin duidelijk staat:
Je huidige contracttermijn blijft ongewijzigd
Wat is nu de juiste versie, wel of geen nieuw contract zodra ik ook de omzetting wil?
via Wi-Fi nog steeds op beide apparaten +/- 170 down en up…
https://www.speedtest.net/nl/result/a/7424717226
Bij een vriend, KPN 500 lijntje gewoon via Wi-Fi 494 down en 473 up. Ligt mijn inziens toch echt aan T-Mobile…
T-50 is al gereset en Wi-Fi getest op nog geen 10 cm naast de T-50. WAP6807 uitgeschakeld zodat ik zeker te weten met de T-50 verbonden was.
Hi
helaas werkt het nog niet alle stappen doorgenomen
heb je een Zyxel T-50 modem met mediaconvertor (klein zwart kastje)?
Zoja, beide van de stroom halen. Mediaconvertor weer aansluiten, minuutje later het modem.
Hallo
Geniet van jouw verbinding en de hogere snelheid! 👍
Hoi
Dank je wel voor je bericht! Ik heb de situatie direct bij de technische dienst aangeleverd. We gaan er alles aan doen om je zo snel mogelijk van de juiste snelheid te voorzien. Ik houd het onderzoek persoonlijk in de gaten en mocht ik je een update kunnen geven, dan hoor je direct van mij. Heb je in de tussentijd vragen, laat het vooral weten. Ik zit voor je klaar!
@jason hebben jullie hier genoeg aan
thanks voor de tip mbt stroomloos maken.
Schetst mijn verbazing dat ik vandaag een pakketje van T-Mobile heb mogen ontvangen met daarin een Huawei EchoLife HG8010H GPON Terminal...?
Denk dat ik de gemaakte afspraak met Gideon nog maar even laat staan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.