Prijsverschil abonnement T-Mobile Thuis

  • 14 February 2022
  • 44 reacties
  • 1040 Bekeken

Reputatie 1

Vanaf het begin aan abonnement bij T-Mobile Thuis (destijds vanuit Vodafone Thuis).

In januari een email ontvangen inzake verhogen internetsnelheid.

Wil ik overstappen naar 1GB en wat blijkt … twee verschillende abonnementsprijzen!!!

Als klant zou ik nu per maand 60 Euro moeten betalen …

Een nieuwe klant zou nu 45 Euro betalen (zelfs eerste 4 maanden 30 Euro).

Verhaal gehaald telefonisch en tja … “helaas meneer, is een marketingverhaal ..”

“Pardon? Marketingverhaal … wat is nu de prijs per maand?”

“Nou … T-Mobile thuis huurt nog een deel via KPN (?) en daar valt U onder, dus de hogere prijs daarmee verklaard ...”

“Helaas kunnen wij dit niet omzetten”

 

WTF!!! 

Je vaste klanten jaag je via de achterdeur weg om aan de voordeur met een “marketingverhaal” nieuwe klanten binnen te halen. Dit heeft HELEMAAL NIETS met marketing te maken!

 

Enfin …. klantenservice kon niets voor mij betekenen (“management beslist").

 

Gaat er mij niet om wat de prijs is (zal elders geheid anders zijn), maar twee verschillende tarieven hanteren om een of ander wazig netwerkverhaal … kan er bij mij niet in.

 

Dus trouwe klanten … check je abonnement!

Voor mij is het einde verhaal … 

 

 


This topic has been closed for comments

44 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @JeroenHeidi 

De prijs van 60 euro voor 1 Gbps is via het KPN netwerk (WBA).

45 euro voor 1 Gbps is de prijs op het eigen netwerk (ODF), indien je een migratie naar het eigen netwerk wilt aanvragen dan kan je dat zelf regelen in je T-Mobile thuis account onder abonnementen en dan internet wijzigen.

Je zal dan onderaan misschien een optie zien om een migratie naar het eigen netwerk aan te vragen.

Reputatie 1

Dank voor je bericht @Waqqas 

 

Helder verhaal, maar dit kun je niet verkopen aan de consument! 

Als T-Mobile adverteert met prijzen van 45 Euro voor 1GB en vaste, bestaande klanten moeten 60 Euro aftikken, dan rammelt dit aan alle kanten. Dat nieuwe klanten voordeel krijgen bij afsluiten nieuw abonnement, prima! Maar mag er toch vanuit gaan dat voor dezelfde dienst (1 GB) gelijke tarieven worden gehanteerd … 1 GB is 1 GB, anders lees ik het niet (en hoef ik ook zo niet te lezen).

 

Overigens is bij wijzigen geen optie om iets van migratie aan te vragen o.i.d.

(zou ook niet moeten).

 

Het verhaal is voor mij heel duidelijk: T-Mobile heeft voor de bestaande klanten de achterdeur helemaal opengezet (lijkt wel alsof ze ons weg willen hebben). Alle technische of marketingverhalen hebben hier niets mee te maken … helaas.

 

 

 

Reputatie 7
Badge +15

@JeroenHeidi

T-Mobile heeft helaas niet overal een eigen netwerk maar waar ze dat wel hebben daar kunnen bestaande en nieuwe klanten profiteren van lagere prijzen.

Waar er geen eigen netwerk ligt daar gaat alles via het KPN netwerk en dat is een stuk duurder omdat ze daarvoor ook een hogere huur aan KPN voor moeten betalen. Dit geldt ook voor nieuwe en bestaande klanten.

Lees ook eens dit topic door.

Reputatie 7
Badge +1

Afgelopen tijd heb ik me overigens afgevraagd of dit niet een vorm van discriminatie is, het komt er op neer dast men een deel van de klanten bewust meer laat betalen voor het zelfde product, zo'n beetje het zelfde als dat een pomphouder een groep klanten meer laat betalen omdat zij de brandstof uit een andere tank krijgen.

Daarbij komt bij mij althans dat er in het account geen optie staat om te migreren naar ODF, wat ik overigens toch niet zou willen, 

Reputatie 1

Wederom dank voor je reactie @Waqqas 

 

Kleine correctie: T-Mobile heeft hier eigen netwerk (anders zou na postcodecheck de 1 GB niet worden aangeboden tegen prijs van 45 Euro). Desalniettemin valt er voor mij (als bestaande klant) weinig te profiteren van lagere prijzen. 

 

Hoe T-Mobile en KPN hun zaakjes regelen is niet aan de consument.

Misschien had T-Mobile meteen moeten inzetten om bestaande klanten te migreren naar eigen netwerk daar waar mogelijk, maar nogmaals …. ik neem een dienst af, verwacht dat de dienst ook wordt aangeboden (verder geen probleem mee) en ga ervan uit dat de prijzen algemeen zijn (en geen maatwerk).

 

Reputatie 7
Badge +14

Dank voor je bericht @Waqqas 

 

Overigens is bij wijzigen geen optie om iets van migratie aan te vragen o.i.d.

(zou ook niet moeten).

 

Jij hoeft geen migratie aan te vragen, maar als de beter geprijsde EIGEN NETWERK lijn beschikbaar is moet er wel degelijk iets omgestoken/ gemigreerd worden. Dat regelt T-Mobile achter de schermen en op de dag van de migratie regelt de monteur dit voor je. Je zult zien dat de eigen netwerk reach nog steeds oploopt, maar voor het grootste deel van Nederland kopen zij het in bij KPN. Er loopt een enorme discussie met de wet en regelgever (ACM) over het feit dat T-Mobile die ongereguleerde inkoop te duur vind. Het goede nieuws is dat T-mobile het nu wel aanbiedt. Dus als je er behoefte aan hebt en je hebt de prijs ervoor over, dan is het wel leverbaar. Zelf ben ik prima tevreden met mijn 100/100 verbinding, dus ik heb de meerprijs er niet voor over.

 

De postcode checker van T-Mobile is leidend. Als daar de 1Gb voor 45 euro wordt aangeboden zit je op hun eigen netwerk. Als die wordt aangeboden voor 60 euro, dan zit je op een KPN glasvezel.

Reputatie 1

Dank voor je reactie @BeMu 

 

Als T-Mobile de gelden van alle marketing deels zou investeren in het behoud van bestaande klanten in plaats van rekruteren van nieuwe klanten, hou je tenminste je klanten aan boord … 

 

There's a hole in the bucket ……

(water erin, via gat eruit)

Reputatie 7
Badge +1

@eric Kan het volkomen met u eens zijn dat ook voor mij de 100mb/s verbinding voor mij nu meer dan voldoende is,  maar het zou best kunnen dat ook ik in de toekomst besluit sneller internet te nemen.

En heel eerlijk gezegd zou ik dan als ik het me kan veroorloven dan liever iets meer betalen voor een stabiele en goed werkende WBA verbinding.

Reputatie 1

Dank voor je reactie @eric 

 

Je uitleg is helder, echter … ik heb als consument niets te maken met hoe en wat KPN en T-Mobile afspreken en wat de ACM ervan vindt. T-Mobile levert waarvoor ik betaal, echter T-Mobile meet met twee maten als het om de prijs gaat. Niets meer, niets minder … en tuurlijk snap ik het verhaal dat bestaande klanten min-of-meer de dupe zijn van deze prijzenslag, maar dat kun je niet als argument verkopen aan de consument!

Reputatie 7
Badge +15

Afgelopen tijd heb ik me overigens afgevraagd of dit niet een vorm van discriminatie is, het komt er op neer dast men een deel van de klanten bewust meer laat betalen voor het zelfde product, zo'n beetje het zelfde als dat een pomphouder een groep klanten meer laat betalen omdat zij de brandstof uit een andere tank krijgen.

Daarbij komt bij mij althans dat er in het account geen optie staat om te migreren naar ODF, wat ik overigens toch niet zou willen, 

@BeMu je weet toch wel dat T-Mobile het eigen netwerk continu aan het uitbreiden is? Providers als Tweak en Freedom zijn ook duurder op WBA.

Reputatie 7
Badge +1

@Waqqas Zeker weet ik dat T-Mobile het eigen netwerk langzamerhand aan het uit breiden is, nu met de veranderde situatie zal het tempo m.i. lager zijn, neemt niet weg dat ik persoonlijk het WBA netwerk dat hier ligt kwalitatief hoger inschat dan ODF, als het niet zo is zal ik dat ook eerlijk toegeven.

Reputatie 7
Badge +4

@JeroenHeidi de beslissing om verschillende prijzen aan te bieden voor de zelfde snelheid op basis van netwerk ben ik wel een voorstander van. het klinkt oneerlijk maar dan komt het dat het niet goed word uit gelegd. de prijs word bepaald door een aantal punten.

Passief netwerk: Reggefiber/KPN NetwerkNL, primevest, e-fiber, glas draad, Delta Fiber ect. (de glasvezel van de woning tot de wijkkast (pop)

Active Operator: KPN WBA, Glasoperator/T-Mobile, Cambrium. ( De Active apparatuur in de wijkkast(pop))

Provider: KPN T-Mobile, Youfone, Online, Caiway, Delta, Budget, Tele2, xs4all, Freedom, Tweak.

 

Passief KPN NetwerkNL met Actief KPN WBA is duurder dan Passief KPN NetwerkNL met Actief T-Mobile. T-Mobile laat dus klant profiteren van de lagere inkoop kosten. lijkt mij wel eerlijk. Het opent ook weer een deur om andere Passieve netwerken toe te voegen waar hogere tarieven voor gelden. en is dus geen marketing trucje.

 

Het is wellicht niet zichtbaar maar deze dingen gebeuren veel vaker bij nutsvoorzieningen maar ook bij verzekeringen en dergelijke.

 

Soms komt het voor dat je op het duurdere WBA netwerk zit en het odf netwerk van T-Mobile in de tussentijd beschikbaar is gekomen. soms is het dan wel mogelijk om overgezet te worden op het goedkopere ODF netwerk maar het niet zichtbaar is in je mijn T-Mobile. je kan dan een postcode check doen en zien of het op jou adres beschikbaar is. een moderator zou dit ook voor je kunnen na kijken en helpen met de overstap mocht het beschikbaar zijn.

Reputatie 7
Badge +1

@Hidden.nld Afgaande op je kennis kan ik er dan vanuit gaan dat het WBA netwerk welke tussen pakweg 2008-2013  in de Achterhoek-Liemers door Reggefiber is aangelegd als passief kan worden aangemerkt? Wat ik me nog wel kan herinneren dat er op diverse plekken zo'n soort van container werd geplaatst en van daar uit elke woning apart werd aangesloten.

De eerste jaren was het zelfs zo dat ongeacht welke provider je koos elke klant exact de zelfde apparatuur kreeg en de mediaboxen onderling waren uit te wisselen, en men ook gebruik kon maken van DVB-C als de tv er geschikt voor was, heel klein nadeel was wel dat de settopbox minder mogelijkheden had.

Puur gevoelsmatig en afgaande op mijn eigen ervaringen in de diverse plaatsen waar ik gewoond heb afgelopen jaren acht ik het WBA hoger in dan het ODF netwerk.

Reputatie 7
Badge +4

@BeMu Passief is het stukje van de woning naar de container. het stukje Reggefiber zeg maar.

In die container staat Active apparatuur van de Operator. KPN WBA noemt het de DSLAM. en T-Mobile noemt het een access switch. de DVB-C apparatuur is er ondertussen door KPN vakkundig tussenuit gesloopt. DVB-C liep altijd over een aparte vezel, dat wil dus zeggen dat er in de achterhoek iedereen 2 glasvezels kreeg. Reggefiber zelf heeft nooit active diensten aangeboden. enkel de passieve glasvezel zonder signaal (DVB-C is weer een ander verhaal)

 

Voor wat ik de afgelopen jaren heb gezien is het oude ODF netwerk wat in mijn woonplaats ligt stabieler als die van KPN. (al scheelt het niet heel veel)  maar dan hebben we het over het oude ODF p2p/aon netwerk. 

Reputatie 7
Badge +1

@Hidden.nld Het klopt dat Reggefiber slechts de partij was die het glasvezel fysiek aanlegde, als klant kon men vervolgens kiezen uit een aantal providers, die inmiddels niet meer bestaan of via via zijn opgegaan in KPN.

Wij hadden toen gekozen voor Lijbrandt als provider voor internet en telefoon, de tv streams kwamen toen van Glashart media (nog altijd het beste wat je kon hebben op gebied van streams) de tv box was de Amino 140 of 540, wel met minder mogelijkheden maar dat terzijde.

@BeMu , Die providers waren een wassen neus, ze waren in naam verschillend, ze gebruikte allemaal dezelfde lijn, actieve splitters in de pop en TV platform van glashart media, by far het beste TV platform wat heeft bestaan en in 2018 denk ik definitief de nek omgedraaid door KPN.

Reputatie 7
Badge +1

@Doornekamp33 Je heb volkomen gelijk wat betreft die providers waar uit je kon kiezen in mijn toenmalige woonplaats (Didam) had je een aantal keuzes gekozen voor Lijbrandt toen maar de anderen hadden zo goed als voor 100% het zelfde pakket.

En Glashart media was inderdaad het beste tv platform zeker als je kijkt naar glas, een vergelijking met coax (Ziggo) durf ik niet te maken.

Reputatie 1

Dank voor je bericht @Hidden.nld 

 

Heel mooi zo'n technische verhaal, maar … T-Mobile communiceert niet over het netwerk welke wordt toegepast en of klanten er wel of geen keuze in hebben.

T-Mobile communiceert naar nieuwe klanten met prijzen conform de postcodecheck. Bij eenzelfde postcodecheck blijkt dat bestaande klanten prijzen betalen, welke (fors) hoger liggen dan bij de nieuwe klanten en ja … voordeeltjes om klanten binnen te halen, prima!

 

Als klant ben ik helemaal niet geïnteresseerd in netwerkverhalen … ook iets wat helemaal niet door T-Mobile wordt gecommuniceerd. 

 

Het contact wat ik heb gehad met T-Mobile was duidelijk: “Wij kunnen hierin verder niets voor U betekenen". Daar zit geen onvertaald woord in! Het gaat mij niet om de prijs op zich, gaat erom dat T-Mobile geen uniform en duidelijk verhaal kan leveren aan zowel nieuwe als bestaande klanten, zowel online als telefonisch. Vanuit deze community komen er dan technische verhalen, daar heb ik verder geen boodschap aan (ik ben niet ter zake deskundig).

 

Log ik in bij T-Mobile kan ik mijn internetsnelheid verhogen naar 1 GB. Nergens wordt gesproken over enig technisch aspect, nergens wordt aangegeven dat de daaraan gekoppelde prijs op basis van een ander netwerk is, enig wat je kan dan is je keuze maken en bevestigen, that's it (en zo zou het moeten horen).

 

Haal klanten binnen (prima), hou bestaande klanten aan boord en gaan met dat schip. Niet klanten binnenhalen en de achterdeur openhouden, dat schip is zinkende, daar wil je geen deel van uit maken.

 

Ter info: Ik ben verder helemaal tevreden met de diensten van T-Mobile (alles werkt zoals het werkt).

 

1GB up-and-down is een duidelijk verhaal, het hele netwerkverhaal is waar (bijna) alle klanten geen kaas van hebben gegeten, laat dat ook zo houden. Het verhaal is overduidelijk … één abonnement, twee verschillende prijzen!

 

Zie je bestaande klanten niet als een cash-cow, dat werkt averechts!

 

Voor mij is het duidelijk … ik heb geen goed gevoel over het handelen van T-Mobile (en had zo simpel kunnen zijn), dus zal ik naar dat gevoel handelen …..

 

 

 

 

 

 

T-Mobile communiceert naar nieuwe klanten met prijzen conform de postcodecheck. Bij eenzelfde postcodecheck blijkt dat bestaande klanten prijzen betalen, welke (fors) hoger liggen dan bij de nieuwe klanten en ja … voordeeltjes om klanten binnen te halen, prima!

 

Als een bestaande klant een upgrade wenst naar 1Gbit kost het € 60,00. Als een nieuwe klant een 1Gbit snelheid wenst kost het hen € 60,00. Tussen nieuwe en bestaande klanten wordt geen onderscheid gemaakt in wat ze betalen. Als je buurman dus als nieuwe klant T-Mobile Thuis 1Gbit bestelt betaalt deze dus gewoon exact het zelfde als wanneer jij besluit je snelheid te verhogen naar 1Gbit.

 

Als klant ben ik helemaal niet geïnteresseerd in netwerkverhalen … ook iets wat helemaal niet door T-Mobile wordt gecommuniceerd. 

 

In principe is het ook helemaal niet relevant, maar als je een uitleg wilt ontkom je daar niet aan.

 

Het contact wat ik heb gehad met T-Mobile was duidelijk: “Wij kunnen hierin verder niets voor U betekenen". Daar zit geen onvertaald woord in! Het gaat mij niet om de prijs op zich, gaat erom dat T-Mobile geen uniform en duidelijk verhaal kan leveren aan zowel nieuwe als bestaande klanten, zowel online als telefonisch. Vanuit deze community komen er dan technische verhalen, daar heb ik verder geen boodschap aan (ik ben niet ter zake deskundig).

 

Daarom zegt T-Mobile ook eigenlijk, waar jij woont ligt geen netwerk van ons en maken we gebruik van een andere partij waarvoor we een toeslag rekenen.

Precies het zelfde als dat je bij sommige partijen een toeslag moet betalen als je op Texel woont en een product bezorgd wilt krijgen. Precies het zelfde als wanneer je verder van Groningen af woont en je regiotoeslag duurder wordt, precies het zelfde als wanneer je in een risicovolle stad/dorp woont, duurder uit bent voor je verzekering. Niets meer en niets minder.

 

Log ik in bij T-Mobile kan ik mijn internetsnelheid verhogen naar 1 GB. Nergens wordt gesproken over enig technisch aspect, nergens wordt aangegeven dat de daaraan gekoppelde prijs op basis van een ander netwerk is, enig wat je kan dan is je keuze maken en bevestigen, that's it (en zo zou het moeten horen).

 

Als ik in mijn My T-Mobile omgeving kijk zie ik gewoon de totaal prijs wat ik betaal, die hele technische uitleg staat nergens als het goed is.

 

1GB up-and-down is een duidelijk verhaal, het hele netwerkverhaal is waar (bijna) alle klanten geen kaas van hebben gegeten, laat dat ook zo houden. Het verhaal is overduidelijk … één abonnement, twee verschillende prijzen!

 

één abonnement één prijs tenzij je in een andere regio (plaats) woonachtig bent, true. Maar dat geldt ook zoals in de voorbeelden die ik aanhaalde met verzekeringen en gas.

Het enige verschil tussen bestaande klanten en nieuwe klanten is dat jij als oud-klant betere Klantvoordeel voorwaarden hebt waarbij je als het meezit nog € 7,50 tegoed hebt op TV  premium zenders en (even uit mijn hoofd) € 10,00 of € 15,00 korting op de 100Mbit glasvezel aansluiting waar jij met klantvoordeel € 25,00 betaalt, betaalt een nieuwe klant of bestaande klant die verlengt of de snelheid aanpast € 30,00.

 

Reputatie 1

Dank voor je reactie @Gerrit078 

 

Je geeft aan dat als mijn buurman een abonnement aanvraagt van 1GB, hij hetzelfde bedrag zou betalen als dat ik zou verhogen naar 1GB (60 Euro). Dit is incorrect!

 

Als ik uitgelogd de bestelprocedure van T-Mobile doorloop, kan ik (op basis van de postcodecheck) kiezen voor 1 GB tegen een prijs van 45 Euro (welkomstvoordelen niet meegenomen). 

Log ik in en wil verhogen naar 1 GB, krijg ik de prijs voorgeschoteld van 60 Euro … daar zit de bottleneck. 

 

Heb ik verder voordelen?

Die heb ik dan gemist (en kloppen ook niet). Voor 100Mbit betaal ik nu 35,70 (en geen 25,00), welke ik zelf kan wijzigen naar 45 Euro (?). Die 35,70 is eveneens (verwaarloosbaar) hoger dan als ik als nieuwe klant een abonnement zou afsluiten.

Voor interactieve TV betaal ik 16,22 Euro (nieuwe klanten 12,50).

Voor 2 TV boxen (waarvan eentje met HD recorder) betaal ik 10,00 euro (5,00 euro korting meegerekend) waarbij nieuwe klanten daar 12,50 euro voor betalen, maar dan wel in de cloud op beide TV boxen terwijl ik één HD-recorder heb (uit 2014)!

Pak daarbij één gratis TV pakket van 3,75 … (is inderdaad voordeel).

Dan is mijn extra voordeel :  1,83 Euro, maar dan wel met één HD recorder en geen cloud. 

Ik zie hier geen voordeel in …. sterker nog, verouderde apparaten (uit het Vodafone Thuis tijdperk), nimmer vervangen en géén cloud oplossing (maar een HD recorder) … niet meer van deze tijd lijkt me! 

Ik heb het vermoeden dat de voordelen, welke jij aanhaalt, de voordelen zijn die ooit door T-Mobile zijn ingezet. T-Mobile heeft destijds mijn abonnement van Vodafone overgenomen en dus ook dié voordelen meegenomen, daar is nooit niets aan gewijzigd!

 

Verhaaltje rammelt dus meer-en-meer …. :thinking:

 

@JeroenHeidi En dat klopt op dit moment dus ook nog maar ben jij aan de telefoon verkeerd voorgelicht.

Jij krijgt nu geleverd via de KPN leverstraat (WBA) er is dus een verbinding mogelijk via de T-Mobile leverstraat (ODF)

Als je zelf de snelheid verhoogd blijft dit op WBA hangen, je verliest ook geen voordelen er mee op andere zaken als je die hebt zoals bijvoorbeeld 7.50 tegoed op TV pakketten.

Als je die 1Gb voor 45 euro wilt hebben moet je een omzetting aanvragen van WBA naar ODF, zit voor zover ik weet 1 addertje onder het gras, je moet een nieuw jaarcontract aangaan en je verliest daarmee alle voordelen die je nu hebt, maar gezien het verschil van 15 euro op alleen de snelheid ga je er op vooruit.

Dus maak je keuze, blijven grienen dat het niet eerlijk lijkt, jij hebt ook ooit voor bepaalde voorwaarden getekend en wat er nu gebeurt is gewoon toegestaan volgens de voorwaarden, prijzen en diensten zit altijd een voorbehoud aan als je wilt wijzigen, dan ga jij namelijk het gesloten contract openbreken.

En mogelijkheden kunnen ook wijzigen als dit technisch niet meer haalbaar is of verouderd is.

En waarom het prijsverschil tussen WBA en ODF, T-Mobile probeert al jaren KPN dwars te zitten, ze willen het liefst gratis leveren, er zijn rechtszaken gevoerd, en zijn procedures gestart met de ACM en elke keer stoten ze hun neus, toen KPN zich nog moest verantwoorden en de ACM de tarieven moest goedkeuren klaagde T-Mobile al steen en been, en na niet meer dan 100Mb te leveren proberen ze het nu zo, zielig doen, pappie kijk eens ik moet via KPN de lolly veel duurder maken want anders kan ik mijn spaarpotje niet vullen.

Reputatie 7
Badge +4

@JeroenHeidi Samengevat: Je wil graag Upgraden naar 1Gigabit voor de goedkopere prijs die in de postcode check wel te zien is maar niet in je mijn T-Mobile omgeving. 2 nieuwe decoders welke cloud opname ondersteunen. een nieuw modem. en je huidige extra tv pakketen behouden ?

Reputatie 7
Badge +1

@JeroenHeidi  Voor de aardigheid heb ik eens vergeleken wat ik zou betalen als ik nu klant zou worden op basis van wat ik n u heb, dit bestaat uit internet 100mb/s  1 Entone 510 box en 1 Aria 610, plus 3 gratis themapakketten (was nog een actie uit de Vodafone tijd)  deze korting blijft zolang ik klant blijf ongeacht het aantal jaren.

Ik heb geen mobiel of andere producten van T-Mobile,  doe ik op dit moment de postcodecheck dan zou ik op basis van mijn huidige pakket 18,76€ meer betalen per maand, ik hou dan geen rekening met de korting de eerste maanden.

Reputatie 7
Badge +15

@JeroenHeidi

Als het je zelf niet lukt om een omzetting van WBA naar ODF in gang te zetten dan kan een moderator je daarmee helpen 😊

@Doornekamp33

In het begin was het wel zo dat je een nieuwe jaarcontract aangaat. Nu is dat niet meer zo,  er verandert niks aan de einddatum van je contract en indien het maandelijks opzegbaar is dan blijft dat zo. Ook verandert het huidige klantvoordeel niet.

Reputatie 7

Hi @JeroenHeidi, dankjewel dat jij via dit topic jouw verhaal ter gehore brengt! Ik had graag een ander gevoel gelezen, maar ik kan me jouw gedachtes voorstellen. Zoals @Waqqas ook al helder heeft uitgelegd, ligt het verschil in prijs aan het desbetreffende netwerk. Als ik dit kon aanpassen voor je en hiermee jouw gevoel kon omdraaien, dan deed ik dat direct. Weet dat ik je ontzettend graag zou willen helpen met de migratie naar ons eigen netwerk voor nóg sneller internet. Ik vind het heel mooi om te lezen hoe jij in dit topic al van meerdere informatie voorzien bent. Maar laat het gerust weten als jij nog andere vragen voor mij hebt, want dan geef ik je nog extra informatie. Laat jij het weten als ik jou kan helpen bij deze netwerkmigratie? Want ik help je met alle liefde! Daarbij wil ik zeggen dat ik het ontzettend waardeer dat jij hier zo uitgebreid jouw feedback deelt. 

Ik zou heel graag de beide TV Boxen swappen naar twee nieuwe modellen. Met deze nieuwe TV Boxen kan ik je namelijk overzetten naar het nieuwe tv platform en kun jij gebruikmaken van de optie Cloud Opnemen. Als jij akkoord gaat met de onderstaande punten, dan zet ik de TV Box swap alvast in werking. Zodra de nieuwe TV Boxen bij jou binnen en in geïnstallerd zijn, dan kan ik de migratie verder aanvragen en zal jij vanaf dat moment binnen twee weken van het nieuwe platform kunnen genieten. Hier komen de voorwaarden:

Weet dat de opnames op de huidige TV Box verloren zullen gaan en jij - totdat alles helemaal geregeld is - ook niet meer de mogelijkheid hebt tot opnemen. In jouw My T-Mobile Thuis kan jij na de migratie eenvoudig Cloud Opnemen toevoegen aan jouw abonnement, waar kosten van € 5,00 per maand aan zijn verbonden. Jij zult daarnaast zelf een SCART-verlengstuk aan moeten schaffen als de TV geen HDMI-aansluiting heeft. Teletekst zul je niet meer kunnen bekijken na de migratie. 

Ook ontvang jij een e-mail en sms vlak voordat jij wordt overgezet naar het nieuwe platform én zul jij opnieuw moeten inloggen zodra jij bent overgezet. Tot zo ver alle belangrijke punten op een rijtje. Als jij hier enthousiast over bent, dan ga ik graag voor je aan de slag! 😊