Prijsverschil abonnement T-Mobile Thuis

  • 14 February 2022
  • 44 reacties
  • 1041 Bekeken

Reputatie 1

Vanaf het begin aan abonnement bij T-Mobile Thuis (destijds vanuit Vodafone Thuis).

In januari een email ontvangen inzake verhogen internetsnelheid.

Wil ik overstappen naar 1GB en wat blijkt … twee verschillende abonnementsprijzen!!!

Als klant zou ik nu per maand 60 Euro moeten betalen …

Een nieuwe klant zou nu 45 Euro betalen (zelfs eerste 4 maanden 30 Euro).

Verhaal gehaald telefonisch en tja … “helaas meneer, is een marketingverhaal ..”

“Pardon? Marketingverhaal … wat is nu de prijs per maand?”

“Nou … T-Mobile thuis huurt nog een deel via KPN (?) en daar valt U onder, dus de hogere prijs daarmee verklaard ...”

“Helaas kunnen wij dit niet omzetten”

 

WTF!!! 

Je vaste klanten jaag je via de achterdeur weg om aan de voordeur met een “marketingverhaal” nieuwe klanten binnen te halen. Dit heeft HELEMAAL NIETS met marketing te maken!

 

Enfin …. klantenservice kon niets voor mij betekenen (“management beslist").

 

Gaat er mij niet om wat de prijs is (zal elders geheid anders zijn), maar twee verschillende tarieven hanteren om een of ander wazig netwerkverhaal … kan er bij mij niet in.

 

Dus trouwe klanten … check je abonnement!

Voor mij is het einde verhaal … 

 

 


This topic has been closed for comments

44 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Als je vriendin nu 60 euro gaat betalen betekend dat 1) tot 24 januari ze alleen maar 100 mbit kon krijgen. Nu biedt T-Mobile ook 1gbit via KPN, dat is dus 15 euro duurder dan op op adressen waar zij zelf glas leveren.

2) je vriendin heeft geen T-Mobile mobiel abonnement, daar krijgt zij anders nog €5 korting voor op T-Mobile thuis. Jij hebt dit wel, daarom kreeg jij €15 korting om op die €25 uit te komen.

 

Het aanbod is zeker veranderd. Eigenlijk was zelfs €25 euro voor 1gbit op eigen netwerk te goedkoop als je het met de concurrentie vergelijkt. Die early adopter prijzen zijn nu voorbij....

 

 

T-Mobile communiceert naar nieuwe klanten met prijzen conform de postcodecheck. Bij eenzelfde postcodecheck blijkt dat bestaande klanten prijzen betalen, welke (fors) hoger liggen dan bij de nieuwe klanten en ja … voordeeltjes om klanten binnen te halen, prima!

 

Als een bestaande klant een upgrade wenst naar 1Gbit kost het € 60,00. Als een nieuwe klant een 1Gbit snelheid wenst kost het hen € 60,00. Tussen nieuwe en bestaande klanten wordt geen onderscheid gemaakt in wat ze betalen. Als je buurman dus als nieuwe klant T-Mobile Thuis 1Gbit bestelt betaalt deze dus gewoon exact het zelfde als wanneer jij besluit je snelheid te verhogen naar 1Gbit.

 

Als klant ben ik helemaal niet geïnteresseerd in netwerkverhalen … ook iets wat helemaal niet door T-Mobile wordt gecommuniceerd. 

 

In principe is het ook helemaal niet relevant, maar als je een uitleg wilt ontkom je daar niet aan.

 

Het contact wat ik heb gehad met T-Mobile was duidelijk: “Wij kunnen hierin verder niets voor U betekenen". Daar zit geen onvertaald woord in! Het gaat mij niet om de prijs op zich, gaat erom dat T-Mobile geen uniform en duidelijk verhaal kan leveren aan zowel nieuwe als bestaande klanten, zowel online als telefonisch. Vanuit deze community komen er dan technische verhalen, daar heb ik verder geen boodschap aan (ik ben niet ter zake deskundig).

 

Daarom zegt T-Mobile ook eigenlijk, waar jij woont ligt geen netwerk van ons en maken we gebruik van een andere partij waarvoor we een toeslag rekenen.

Precies het zelfde als dat je bij sommige partijen een toeslag moet betalen als je op Texel woont en een product bezorgd wilt krijgen. Precies het zelfde als wanneer je verder van Groningen af woont en je regiotoeslag duurder wordt, precies het zelfde als wanneer je in een risicovolle stad/dorp woont, duurder uit bent voor je verzekering. Niets meer en niets minder.

 

Log ik in bij T-Mobile kan ik mijn internetsnelheid verhogen naar 1 GB. Nergens wordt gesproken over enig technisch aspect, nergens wordt aangegeven dat de daaraan gekoppelde prijs op basis van een ander netwerk is, enig wat je kan dan is je keuze maken en bevestigen, that's it (en zo zou het moeten horen).

 

Als ik in mijn My T-Mobile omgeving kijk zie ik gewoon de totaal prijs wat ik betaal, die hele technische uitleg staat nergens als het goed is.

 

1GB up-and-down is een duidelijk verhaal, het hele netwerkverhaal is waar (bijna) alle klanten geen kaas van hebben gegeten, laat dat ook zo houden. Het verhaal is overduidelijk … één abonnement, twee verschillende prijzen!

 

één abonnement één prijs tenzij je in een andere regio (plaats) woonachtig bent, true. Maar dat geldt ook zoals in de voorbeelden die ik aanhaalde met verzekeringen en gas.

Het enige verschil tussen bestaande klanten en nieuwe klanten is dat jij als oud-klant betere Klantvoordeel voorwaarden hebt waarbij je als het meezit nog € 7,50 tegoed hebt op TV  premium zenders en (even uit mijn hoofd) € 10,00 of € 15,00 korting op de 100Mbit glasvezel aansluiting waar jij met klantvoordeel € 25,00 betaalt, betaalt een nieuwe klant of bestaande klant die verlengt of de snelheid aanpast € 30,00.

 

@JeroenHeidi En dat klopt op dit moment dus ook nog maar ben jij aan de telefoon verkeerd voorgelicht.

Jij krijgt nu geleverd via de KPN leverstraat (WBA) er is dus een verbinding mogelijk via de T-Mobile leverstraat (ODF)

Als je zelf de snelheid verhoogd blijft dit op WBA hangen, je verliest ook geen voordelen er mee op andere zaken als je die hebt zoals bijvoorbeeld 7.50 tegoed op TV pakketten.

Als je die 1Gb voor 45 euro wilt hebben moet je een omzetting aanvragen van WBA naar ODF, zit voor zover ik weet 1 addertje onder het gras, je moet een nieuw jaarcontract aangaan en je verliest daarmee alle voordelen die je nu hebt, maar gezien het verschil van 15 euro op alleen de snelheid ga je er op vooruit.

Dus maak je keuze, blijven grienen dat het niet eerlijk lijkt, jij hebt ook ooit voor bepaalde voorwaarden getekend en wat er nu gebeurt is gewoon toegestaan volgens de voorwaarden, prijzen en diensten zit altijd een voorbehoud aan als je wilt wijzigen, dan ga jij namelijk het gesloten contract openbreken.

En mogelijkheden kunnen ook wijzigen als dit technisch niet meer haalbaar is of verouderd is.

En waarom het prijsverschil tussen WBA en ODF, T-Mobile probeert al jaren KPN dwars te zitten, ze willen het liefst gratis leveren, er zijn rechtszaken gevoerd, en zijn procedures gestart met de ACM en elke keer stoten ze hun neus, toen KPN zich nog moest verantwoorden en de ACM de tarieven moest goedkeuren klaagde T-Mobile al steen en been, en na niet meer dan 100Mb te leveren proberen ze het nu zo, zielig doen, pappie kijk eens ik moet via KPN de lolly veel duurder maken want anders kan ik mijn spaarpotje niet vullen.

Reputatie 7

Hi @JeroenHeidi, dankjewel dat jij via dit topic jouw verhaal ter gehore brengt! Ik had graag een ander gevoel gelezen, maar ik kan me jouw gedachtes voorstellen. Zoals @Waqqas ook al helder heeft uitgelegd, ligt het verschil in prijs aan het desbetreffende netwerk. Als ik dit kon aanpassen voor je en hiermee jouw gevoel kon omdraaien, dan deed ik dat direct. Weet dat ik je ontzettend graag zou willen helpen met de migratie naar ons eigen netwerk voor nóg sneller internet. Ik vind het heel mooi om te lezen hoe jij in dit topic al van meerdere informatie voorzien bent. Maar laat het gerust weten als jij nog andere vragen voor mij hebt, want dan geef ik je nog extra informatie. Laat jij het weten als ik jou kan helpen bij deze netwerkmigratie? Want ik help je met alle liefde! Daarbij wil ik zeggen dat ik het ontzettend waardeer dat jij hier zo uitgebreid jouw feedback deelt. 

Ik zou heel graag de beide TV Boxen swappen naar twee nieuwe modellen. Met deze nieuwe TV Boxen kan ik je namelijk overzetten naar het nieuwe tv platform en kun jij gebruikmaken van de optie Cloud Opnemen. Als jij akkoord gaat met de onderstaande punten, dan zet ik de TV Box swap alvast in werking. Zodra de nieuwe TV Boxen bij jou binnen en in geïnstallerd zijn, dan kan ik de migratie verder aanvragen en zal jij vanaf dat moment binnen twee weken van het nieuwe platform kunnen genieten. Hier komen de voorwaarden:

Weet dat de opnames op de huidige TV Box verloren zullen gaan en jij - totdat alles helemaal geregeld is - ook niet meer de mogelijkheid hebt tot opnemen. In jouw My T-Mobile Thuis kan jij na de migratie eenvoudig Cloud Opnemen toevoegen aan jouw abonnement, waar kosten van € 5,00 per maand aan zijn verbonden. Jij zult daarnaast zelf een SCART-verlengstuk aan moeten schaffen als de TV geen HDMI-aansluiting heeft. Teletekst zul je niet meer kunnen bekijken na de migratie. 

Ook ontvang jij een e-mail en sms vlak voordat jij wordt overgezet naar het nieuwe platform én zul jij opnieuw moeten inloggen zodra jij bent overgezet. Tot zo ver alle belangrijke punten op een rijtje. Als jij hier enthousiast over bent, dan ga ik graag voor je aan de slag! 😊

Reputatie 2

Mee gelezen.... ik zelf thuis heb een 1000mbit abonnement.  25 euro per maand kost me dat. Vandaag was ik van plan om mijn vriendin ook klant te maken van Tmobile. Maar dat gaan we dus maar niet doen met de nieuwe prijzen. Dit is echt fcking absurd gewoon. Van 25 euro naar 60?! Hoe dan? En ja we hebben een mobiele aansluiting bij tmobile. Wat enigzins scheelt. 

Maar de prijzen met bijna 200% verhogen? Inflatie? Dit kan zo niet verder in NL met alle rekeningen die omhoog schieten.

  

Ook verandert het huidige klantvoordeel niet.

Zolang het geen wijziging in snelheid is niet, maar van 100Mbit WBA naar 100Mbit T-Mobile eigen schiet natuurlijk niet op dus kies je daar alleen voor vanwege de hogere snelheid. Dat betekent meteen een wijziging in snelheid en dus in abonnement en dus akkoord gaan met nieuwe klantvoordeel voorwaarden. Niet accepteren betekent geen snelheidsverhoging.

 

Hoe dan? En ja we hebben een mobiele aansluiting bij tmobile. Wat enigzins scheelt. 

Maar de prijzen met bijna 200% verhogen? Inflatie? Dit kan zo niet verder in NL met alle rekeningen die omhoog schieten.

Nee hoor, prijzen stijgen met 12,5% of 50% hoewel ook dit niet helemaal correct is.

In T-Mobile gebied kostte 1Gbit € 40,00 en kost dit nu € 45,00

Buiten T-Mobile gebied was 1Gbit niet leverbaar maar kost dit nu € 60,00

 

Klantvoordeel bracht daar echter een zeer mooie verandering in, tot eind Januari kreeg je € 15,00 klantvoordeel korting waardoor je € 25,00 betaalde met de snelste verbinding die leverbaar was. In jou geval € 25,00 voor 1Gbit, als je vriendin in niet T-Mobile netwerkgebied woont kreeg ze 100Mbit voor € 25,00. En daar zit 'm nu juist het probleem, als JIJ nu een nieuw abonnement afsluit ( of te wel, verlengt) dan betaal je .€ 40,00 omdat je nog slechts € 5,00 korting krijgt op een T-Mobile Thuis verbinding (ongeacht de combinatie).

Reputatie 2

Mijn vriendin komt in aanmerking voor glasvezel. Maar gaat 60 euro betalen. Maar dan heb je enkel internet. 

Ik betaal idd 25 euro. Dus wat mij betreft is de verhoging gigantisch.

Reputatie 2

Als je vriendin nu 60 euro gaat betalen betekend dat 1) tot 24 januari ze alleen maar 100 mbit kon krijgen. Nu biedt T-Mobile ook 1gbit via KPN, dat is dus 15 euro duurder dan op op adressen waar zij zelf glas leveren.

2) je vriendin heeft geen T-Mobile mobiel abonnement, daar krijgt zij anders nog €5 korting voor op T-Mobile thuis. Jij hebt dit wel, daarom kreeg jij €15 korting om op die €25 uit te komen.

 

Het aanbod is zeker veranderd. Eigenlijk was zelfs €25 euro voor 1gbit op eigen netwerk te goedkoop als je het met de concurrentie vergelijkt. Die early adopter prijzen zijn nu voorbij....

Hoi Eric.

 

Ze heeft wel t mobile..  mobiel... 

 

Ik raad dus mensen aan om NIET te verlengen.

Reputatie 7
Badge +14

Als je opgeeft dat je al T-Mobile mobiel hebt wordt er direct de 5 euro korting zichtbaar. Bij zowel nieuwe abonnementen als verlengingen. Kijk naar dit voorbeeld op mijn adres waar ik tot vorige maand maximaal 100 mbit kon aanvragen. Ik heb ook een T-Mobile simkaart.

 

 

Maar neemt niet weg dat T-Mobile zich weer in eigen voet schiet, van een prijsvechter naar 1 van de duurste providers op het WBA netwerk.

Reputatie 7
Badge +14

De marktvraag en aanbod verschuift van kabel/coax internet naar glasvezel. Er is dus vraag naar symetrische verbindingen. De tijd van klanten 'kopen' is voorbij. Tele2 was de prijsvechter, maar nu wordt de markt gewoon gedomineerd door 3 grote aanbieders.

Reputatie 2

De marktvraag en aanbod verschuift van kabel/coax internet naar glasvezel. Er is dus vraag naar symetrische verbindingen. De tijd van klanten 'kopen' is voorbij. Tele2 was de prijsvechter, maar nu wordt de markt gewoon gedomineerd door 3 grote aanbieders.

Dat is mooi.. maar nogmaals... van 25 euro naar 60 euro... dat is echt gekkenwerk moet biet mogen/kunnen

@Maikzors Hoezo moet dit niet kunnen, ten eerste is het niet van 25 naar 60 euro maar van 25 euro naar 40 euro, je kon voor die 25 euro ook maar 100Mb snelheid krijgen, voor die 55 euro krijg je nu een 1 Gb verbinding. (Die 25 euro geld ook alleen als je unlimited mobiel had, dus die 5 euro moet je er wel afhalen, appels met appels vergelijken.)

Geef toe een hoop omhoog, maar het geld alleen voor nieuwe klanten, dus zolang je niks doet blijf je hetzelfde betalen.

En ieder bedrijf is gewoon gerechtigd hun tarieven en diensten aan te passen, zodra er een contract is is het een ander verhaal natuurlijk.

@eric , Maar T-Mobile is nu gewoon de duurdere van de grota 3, KPN is voor mij goedkoper voor precies hetzelfde dan bij T-Mobile (Ja op ODF) dus wat zal voor mij een reden moeten zijn om met T-Mobile in zee te gaan, zal men toch een stuk betere dienstverlening en producten moeten leveren, iets waar ze nu als derde in zijn. (TV vind ik ook belangrijk, kale internet is bij allemaal prima, 1 Ziggo, 2 KPN en als derde dus T-Mobile, 4de zijn alle Canaal Digitaal gebruikers, dat is echt hopeloos)

Reputatie 2

@MaikzorsHoezo moet dit niet kunnen, ten eerste is het niet van 25 naar 60 euro maar van 25 euro naar 40 euro, je kon voor die 25 euro ook maar 100Mb snelheid krijgen, voor die 55 euro krijg je nu een 1 Gb verbinding. (Die 25 euro geld ook alleen als je unlimited mobiel had, dus die 5 euro moet je er wel afhalen, appels met appels vergelijken.)

Geef toe een hoop omhoog, maar het geld alleen voor nieuwe klanten, dus zolang je niks doet blijf je hetzelfde betalen.

En ieder bedrijf is gewoon gerechtigd hun tarieven en diensten aan te passen, zodra er een contract is is het een ander verhaal natuurlijk.

Ik snap dat bedrijvencentrum tarieven kunnen verhogen. Maar dit slaat alles. 

 

Het gaat nu niet over bestaande klanten. Gaat om nieuwe klanten. Mijn vriendin dus. Dus dan maak ik de vergelijking van 25 euro ( wat ik betaal ) naar 60 euro wat zij gaat betalen. Zoals de verkoop afdeling aangaf. Dat is fors. Hoe je het went of keert:)

Jou vriendin betaald net als ieder andere nieuwe klant hetzelfde tarief, die jij ook gaat betalen als je wat anders wilt en op dezelfde leverstraat terecht komt, en als jou vriendin 60 euro teveel vind ga toch geen T-Mobile afsluiten, Bij KPN ben je iets goedkoper uit, scheelt 2.50, en de aansluitkosten zijn ook lager, normaal 80 euro maar nu door een T-Mobile actie maar 5 euro.

En het kan goedkoper, ik vraag me namelijk af of een 1 Gb nu echt zo hard nodig is, 100/100 is voor de meesten (99%) meer dan genoeg, scheelt toch een hoop op jaarbasis.

Maarnog steeds moet je  Appels met Appels vergelijken, niet met jou Peer.:wink:

Het gaat nu niet over bestaande klanten. Gaat om nieuwe klanten.

 

Oké, dan kijken we naar de tarieven en klantvoordeel voor nieuwe klanten.

 

Mijn vriendin dus. Dus dan maak ik de vergelijking van 25 euro ( wat ik betaal ) naar 60 euro wat zij gaat betalen. Zoals de verkoop afdeling aangaf. Dat is fors. Hoe je het went of keert:)

Nee, want je vergelijkt niet met bestaande klanten zeg je. Dus jouw abonnement kan je niet vergelijken met je vriendin die nieuwe klant wordt. Als je jou abonnement vergelijkt met die voor je vriendin, dan zou je deze wel reëel moeten vergelijken d.w.z. € 40,00 versus € 60,00 ( of € 25,00 versus € 55,00 ).

Dat je vriendin meer kwijt is, komt omdat ze woonachtig is in een gebied waar T-Mobile zelf geen netwerk heeft liggen, in dat geval wordt er dus een toeslag gerekend. Zou dit niet het geval zijn, dan zou het prijsverschil tussen jou en je vriendin € 5,00 zijn uitgaande van de standaard prijs zonder klantvoordeel. Met klantvoordeel zou het verschil dan € 10,00 zijn. D.w.z. € 40,00 vs € 45,00 (geen klantvoordeel) of € 25,00 vs € 40,00 (wel klantvoordeel).

Volgens mij is de berekening dus als volgt;

 

Reputatie 7
Badge +14

Dus @Maikzors niets meer aan je vaste abonnement veranderen, dan ga je ook over naar de nieuwe prijzen. De stunt prijzen tijd in Nederland is voorbij. Geniet van je lage tarief zolang je kan.

@Gerrit078 , Klopt iets niet aan je staatje en dan wel het klantvoordeel gedeelte, bij unlimited mobiel krijg je standaard de snelste optie thuis, dus op ODF is 50 en 100 niet mogelijk voor 25 euro, daar kreeg je standaard de 1Gb en bij WBA 50 niet, kreeg je standaard 100.

En op DSL kreeg je de hoogst haalbare snelheid tot 100Mb voor die 25 euro.

@Gerrit078, Klopt iets niet aan je staatje en dan wel het klantvoordeel gedeelte, bij unlimited mobiel krijg je standaard de snelste optie thuis, dus op ODF is 50 en 100 niet mogelijk voor 25 euro, daar kreeg je standaard de 1Gb en bij WBA 50 niet, kreeg je standaard 100.

Klopt, klanten hadden overigens gewoon de mogelijkheid hun abonnement te verlagen. Zo kon ik ook dief uit eigen portemonnee zijn door een lagere snelheid te kiezen en alsnog het zelfde te betalen. Vandaar dat dit ook gewoon zo vermeld staat. Kan mij niet voorstellen dat er überhaupt klanten zijn geweest die de betreffende keuze wel gemaakt heeft, maar het kon … 

En op DSL kreeg je de hoogst haalbare snelheid tot 100Mb voor die 25 euro.

Nee, bij WBA, ODF alsmede DSL kreeg je het abonnement met de hoogst haalbare snelheid voor € 25,00. Als je in DSL gebied woonachtig bent en maar 8Mbit haalde, kreeg je dus het Basis abonnement voor € 25,00.


 

T-Mobile Thuis - Klantvoordeel (Aanvullende Voorwaarden tot 24 Januari 2022)

 

Prijsplan met bijbehorende snelheden tot 24 Januari 2022

 

Wellicht was het inderdaad misschien beter geweest als ik de klantvoordeel alleen vermeld had bij de hoogste snelheden - ondanks dat men kon downgraden. Je zou toch eigenlijk gek geweest zijn dit te doen… :joy:

 

Feit is en blijft helaas, bestaande klant? Doe niets, dan veranderd er ook niets en behoud je alle voordelen. Tot zelfs je € 7,50 Meer TV tegoed toe. 

@Gerrit078 , Dat op DSL is toch precies hetzelfde wat ik zeg, voor 25 euro krijg je de hoogst haalbare snelheid TOT(misschien duidelijker in hoofdletters) 100Mb, dus is dat tussen de 1 en 101 Mb mogelijk, net wat je lijn aankan.

@Gerrit078, Dat op DSL is toch precies hetzelfde wat ik zeg, voor 25 euro krijg je de hoogst haalbare snelheid TOT(misschien duidelijker in hoofdletters) 100Mb, dus is dat tussen de 1 en 101 Mb mogelijk, net wat je lijn aankan.

In principe het zelfde maar volgens mij werd dit administratief niet op die manier doorgevoerd. Als je maximaal 8Mbit kon halen kreeg je dus TOT 50Mbit/s :wink:

Ik zeg niet dat je een abbo tot 100 kreeg als je maar 8 kan halen, je krijgt de hoogst haalbare snelheid en de max was net als op WBA glas 100Mb maar die kan men niet garanderen omdat het niet overal haalbaar is.

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @JeroenHeidi 

De prijs van 60 euro voor 1 Gbps is via het KPN netwerk (WBA).

45 euro voor 1 Gbps is de prijs op het eigen netwerk (ODF), indien je een migratie naar het eigen netwerk wilt aanvragen dan kan je dat zelf regelen in je T-Mobile thuis account onder abonnementen en dan internet wijzigen.

Je zal dan onderaan misschien een optie zien om een migratie naar het eigen netwerk aan te vragen.

Reputatie 1

Dank voor je bericht @Waqqas 

 

Helder verhaal, maar dit kun je niet verkopen aan de consument! 

Als T-Mobile adverteert met prijzen van 45 Euro voor 1GB en vaste, bestaande klanten moeten 60 Euro aftikken, dan rammelt dit aan alle kanten. Dat nieuwe klanten voordeel krijgen bij afsluiten nieuw abonnement, prima! Maar mag er toch vanuit gaan dat voor dezelfde dienst (1 GB) gelijke tarieven worden gehanteerd … 1 GB is 1 GB, anders lees ik het niet (en hoef ik ook zo niet te lezen).

 

Overigens is bij wijzigen geen optie om iets van migratie aan te vragen o.i.d.

(zou ook niet moeten).

 

Het verhaal is voor mij heel duidelijk: T-Mobile heeft voor de bestaande klanten de achterdeur helemaal opengezet (lijkt wel alsof ze ons weg willen hebben). Alle technische of marketingverhalen hebben hier niets mee te maken … helaas.

 

 

 

Reputatie 7
Badge +15

@JeroenHeidi

T-Mobile heeft helaas niet overal een eigen netwerk maar waar ze dat wel hebben daar kunnen bestaande en nieuwe klanten profiteren van lagere prijzen.

Waar er geen eigen netwerk ligt daar gaat alles via het KPN netwerk en dat is een stuk duurder omdat ze daarvoor ook een hogere huur aan KPN voor moeten betalen. Dit geldt ook voor nieuwe en bestaande klanten.

Lees ook eens dit topic door.