Beantwoord

Problemen na onderhoud afgelopen nacht.



Toon eerste reactie

62 reacties

Reputatie 7
Hi all, op dit moment is het erg druk waardoor dit issue nog steeds loopt. Het is inmiddels wel aan de juiste persoon toegewezen dus ik hoop dat er deze week een oplossing is. Daarnaast hebben twee van onze Superusers zelf een aantal tests gedaan en het lijkt er op dat IP-adressen die beginnen met 31.xx.xxx niet benaderd kunnen worden via het mobiele netwerk. Wordt dus nog steeds aan gewerkt en ik houd het dagelijks in de gaten!
Voeg mij svp toe aan het lijstje van gebruikers die hierdoor getroffen zijn. mvg, Johan
Reputatie 1
Hier helaas nog niet 31.20 reeks...
Reputatie 1
Hier reeks 31.21.31.x nog niet mogelijk
Reputatie 1
Kunnen de moderators van het forum jullie klantenservice even inlichten dat dit een bekend probleem is?

Ze deden alsof ze water zagen branden. Ik heb het maar opgegeven bij hen na 45 minuten in de wacht te hebben gestaan.

Maar hoe staat het nu met het probleem? Draai die ip adressen terug. Zodat klanten iig thuis kunnen inloggen en zoek later maar uit wat er nu precies aan de hand is ipv de klanten "buiten" te sluiten.
@Brian Er zijn weer een paar dagen voorbij, heb je tijd voor een update?
Ook ik zit al een tijdje met hetzelfde probleem, vanaf t-mobile mobiel is TMT niet te bereiken.
Wat routing aanpassingen mogen toch niet zo lang duren...
Hi ik heb hier ook sinds eergisteren een nieuwe WAN ip in de 31.21.x range gekregen. Verbinding naar mijn servers thuis via VPN werkt goed ALS ik niet op T-Mobile mobiele netwerk zit. Dus hetzelfde probleem als wat jullie hier hebben. Dit is vervelend en hoop T-Mobile dit zo snel mogelijk oplost. Het is inderdaad een routing issue.

Ik ben van Amsterdam.
Reputatie 7
Hi @boekee, ik heb je privébericht ontvangen en ik ga er mee aan de slag samen met een collega van ons mobiele netwerk. Komende maandag neem ik weer contact met je op!
@Brian die oplossing is er duidelijk niet gekomen deze week. Je vraagt je af waarom het aanpassen/toevoegen van netwerk routeringen zo lang moet duren.
Reputatie 6
Er zijn 3 'soorten' 31.x.x.x adressen, zie https://ipinfo.io/AS50266
Welke van de 3 geeft misschien ook wat om te overdenken.
@Brian is er inmiddels al meer bekend? Aangezien dit probleem bij mij ook al even speelt en vooral met domotica en diverse services welke ik buitenshuis gebruik is dit een hele vervelende.

Zoals al aangegeven was, het gaat dus om verkeer binnen het T-mobile netwerk (bv T-mobile mobiel -> T-mobile thuis). Alle andere netwerken komen prima binnen op WAN.
Ik kan inmiddels vanaf 4G ook weer verbinding opbouwen naar mijn T-mobile thuis netwerk.
zit op de 31.21.X.X reeks.

Reageer