Beantwoord

Problemen vast Internet en TV T-Mobile Thuis 23-11-2021



Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

144 reacties

Ik (en mijn collega’s met t-mobile thuis) hebben problemen die gelijk lijken te zijn aan deze melding. Sinds vandaag kunnen wij geen verbinding meer krijgen met de VPN van het werk. Bij het pingen van de VPN krijgen we timeouts. Collega’s met andere providers hebben nergens last van.

Reputatie 7

Hoi @RoHa en @feeverts,

 

Ik heb geen andere meldingen ontvangen van websites die niet beschikbaar zijn en hoor deze twee voorbeelden ook niet terug van andere klanten. Kunnen jullie de sites inmiddels weer bereiken? Zo nee, zijn de sites wel beschikbaar in een andere browser, internetnetwerk of apparaat? Op die manier kunnen we uitsluiten waar het aan ligt. 

 

Hoi @KeesTweakers

 

Puur vanuit mijzelf: hartelijk dank voor de aanpassing van afgelopen woensdag! Heel fijn dat klanten hierdoor toch al snel weer toegang hadden tot de site. En hartelijk welkom op onze community. Fijn om korte lijntjes te hebben. Misschien ook wel leuk om een T-Mobile account te maken op Tweakers. :sunglasses:

 

Reputatie 3

@KeesTweakers , staat jullie website  achter nawas weer ?

Nee; we lopen weer gewoon via de normale routes van onze hoster True

Reputatie 4

@KeesTweakers , staat jullie website  achter nawas weer ?

Betreffende routering, ik kan nog steeds de website die ik onderhoud ( www.oudekerk-naaldwijk.nl ) niet openen via Wifi openen ook bij Transmit lukt dit niet. Voor beide lukt dit wel via de hotspot op mijn telefoon. Is de storing nog niet volledig opgelost ?

Ik denk omdat de website verkeerd is opgezet en de SSL certificaten mist? Dat wordt door veel browsers direct geblocked

Betreffende routering, ik kan nog steeds de website die ik onderhoud ( www.oudekerk-naaldwijk.nl ) niet openen via Wifi openen ook bij Transmit lukt dit niet. Voor beide lukt dit wel via de hotspot op mijn telefoon. Is de storing nog niet volledig opgelost ?

Bij mij werken websites van vimexx nog niet bv: http://123-webdesign.nl/

Ook hier bij tele2 thuis werkt het laden van videos in twitch weer.

Reputatie 4

Het werkt weer. 

Dag allemaal, 

 

Ik zie één melding dat het allemaal weer beschikbaar is. Kan ik hiermee bevestigen dat Twitch en GGD weer te bereiken zijn voor iedereen? Kan ik het afmelden?

Kan je me nog wel laten weten wat er met de snelheid gaat gebeuren??

Bij mij werkt het weer. De compenstatie kan worden opgemaakt!

Reputatie 2

Alles werkt weer volgens mij

Reputatie 7

Dag allemaal, 

 

Ik zie één melding dat het allemaal weer beschikbaar is. Kan ik hiermee bevestigen dat Twitch en GGD weer te bereiken zijn voor iedereen? Kan ik het afmelden?

  

Daarnaast ervaar ik met zowel met KPN (1 Gbit/s) alsmede T-Mobile (1 Gbit/s) problemen met Twitch video's laden!!!

Zojuist bij een maat geweest met Ziggo, en ook daar onmogelijk (of je moet 5 kratten bier hebben) om video's te laden. Lijkt me wat zo zie geen T-Mobile / KPN / Ziggo issue…???

Wel apart dan dat zowel t-mobile als tele2 bevestigen dat het probleem wel bekend is en dat ze het kunnen oplossen. Maar blijkbaar vindt je dat Sander van t-mobile ons aan het voorliegen is?

Ik zie bij andere aanbieders geen klachten over het niet kunnen laden van twitch. KPN had gisteren wel een korte storing, maar die begon pas na 8 uur ‘s avonds en was vrij snel weer opgelost. 

Maar goed dat ze bij de technische dienst wel weten dat aan dit soort n=1 ervaringen geen conclusies verbonden kunnen worden. Problemen gaan ontkennen die meerdere mensen hier melden en ook nog eens door t-mobile bevestigd zijn, daar hebben klanten met een storing echt helemaal niets aan.

 

@Sander 

Hier (8242) draait de boel weer, sinds gister middag laat eigenlijk al.

Maar wel alles op halve snelheid...?!?

Wordt dat nog gefixt?

Hier met tele2-thuis (dus via t-mobile vast netwerk) ook geen twitch video's die willen laden. Ben wel benieuwd waarom er pas vannacht actie ondernomen wordt terwijl het probleem allang bekend is.

@Shilka,
Euh, misschien omdat er dan minder mensen online zijn en men, T-Mobile, eventueel zo de overlast van downtime wil en/of kan beperken? 

Daarnaast ervaar ik met zowel met KPN (1 Gbit/s) alsmede T-Mobile (1 Gbit/s) problemen met Twitch video's laden!!!



 

Welke downtime? De dag ervoor kon het euvel ook gewoon overdag verholpen worden. Ik ben de hele nacht online geweest en heb nu ook geen downtime gehad. Door een fix niet direct te implementeren maar er 15 uur mee te wachten, daar beperk je geen overlast mee.

  

Daarnaast ervaar ik met zowel met KPN (1 Gbit/s) alsmede T-Mobile (1 Gbit/s) problemen met Twitch video's laden!!!

Zojuist bij een maat geweest met Ziggo, en ook daar onmogelijk (of je moet 5 kratten bier hebben) om video's te laden. Lijkt me wat zo zie geen T-Mobile / KPN / Ziggo issue…???

@Sander Streams op Twitch.tv lijken ook niet te laden. Site zelf werkt prima.

yep me2

Zelfde probleem hier. Voorlopig maar weer de vpn aangezet.

Welk zelfde probleem? 

Modem/router een harde reset geven wil soms ook wel helpen...:)

Reputatie 2

Zelfde probleem hier. Voorlopig maar weer de vpn aangezet.

Hier met tele2-thuis (dus via t-mobile vast netwerk) ook geen twitch video's die willen laden. Ben wel benieuwd waarom er pas vannacht actie ondernomen wordt terwijl het probleem allang bekend is.

Kwam er laat in de middag pas achter dat Twitch met een VPN wel inlaadt 🥴

Nette ping.. Dat haal echt echt lang niet. 

Deze ping en snelheid pas nadat ik 1 en ander heb veranderd.
 

  • Van nieuwe Cat 6A teruggegaan naar nieuwe Cat 5E.
  • Zyxel T-50 omgedraaid, dus de (LAN) stekkeringang zit nu aan de bovenkant. Plankje aan de muur gemaakt waarop de LAN kabels zijn vastgemaakt met enige speling om in de T-50 te kunnen pluggen, daarna geen problemen meer gehad. 
     

Hier met tele2-thuis (dus via t-mobile vast netwerk) ook geen twitch video's die willen laden. Ben wel benieuwd waarom er pas vannacht actie ondernomen wordt terwijl het probleem allang bekend is.

@Shilka,
Euh, misschien omdat er dan minder mensen online zijn en men, T-Mobile, eventueel zo de overlast van downtime wil en/of kan beperken? 

Daarnaast ervaar ik met zowel met KPN (1 Gbit/s) alsmede T-Mobile (1 Gbit/s) problemen met Twitch video's laden!!!



 

Reputatie 3

Hier totaal geen problemen gehad en snelheid is ook gewoon stabiel:

 

Nette ping.. Dat haal echt echt lang niet. 

Hier met tele2-thuis (dus via t-mobile vast netwerk) ook geen twitch video's die willen laden. Ben wel benieuwd waarom er pas vannacht actie ondernomen wordt terwijl het probleem allang bekend is.