Beantwoord

Sinds overstap iedere minuut ping piek naar 1100 ms

  • 17 October 2023
  • 27 reacties
  • 556 Bekeken

Vorige week ben ik overgestapt van KPN naar Odido. Hierbij is het glasvezel kastje van KPN blijven hangen en is hier niets aan gewijzigd. Deze huurt Odido van KPN netwerk heb ik begrepen. 
 

Direct na de overstap heb ik last van ping spikes. Consequent iedere minuut op zowel kabel als wifi. Met de snelheid is niks mis en ik haal 989 Mbit/s. 
 

bij KPN had ik hier absoluut geen last van. Begint nu bloed irritant te worden met online gamen. Alleen het modem is verwisseld en alle kabels zijn blijven liggen. Bij KPN had ik dezelfde snelheden. 
 

DoS heb ik uitgezet op het modem. Dit maakt geen verschil. Alle poorten staan ook open die benodigd zijn. Wat kan ik nog proberen om dit op te lossen? 

icon

Beste antwoord door Maestr9naut 8 December 2023, 08:18

Bekijk origineel

27 reacties

Het betreft de HEUNEME NEGEV error: network connection failed.

 

Enige workaround lijkt een hotspot of VPN, om je IP-adres te beinvloeden met het connecten. Echter werkt dit ook niet.

Het betreft de HEUNEME NEGEV error: network connection failed.

 

Enige workaround lijkt een hotspot of VPN, om je IP-adres te beinvloeden met het connecten. Echter werkt dit ook niet.

@Ben van Kampenis dit ook het upnp probleem van andere topics?

update: Na het uitzetten werkt het inderdaad weer. held!

Dit topic mag gesloten worden.

 

Oplossing:
Nieuwe Nokia ont opgehangen en geregistreerd. Deze werkt stukken beter dan de Genesis.

Reageer