Beantwoord

storing Beverwijk Heemskerk

  • 15 November 2023
  • 47 reacties
  • 2025 Bekeken

Sinds vanmiddag 15 uur geen internet 

2 x gebeld,  storing bekend.

Nu is het 22 uur..  

Weinig info te vinden.

Communicatie kan  beter.

Hopelijk morgen ochtend internet tv etc .... 

 

icon

Beste antwoord door Waqqas 15 November 2023, 23:28

Bekijk origineel

47 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @TamaraSeld 

Volgens het storingstopic op de community is de storing in Beverwijk en Heemskerk opgelost, kan je de mediaconverter eens voor even van het stroom halen?

https://community.odido.nl/algemeen-490/is-er-een-storing-bij-internet-tv-van-odido-284385

Reputatie 1

Hallo @TamaraSeld 

Volgens het storingstopic op de community is de storing in Beverwijk en Heemskerk opgelost, kan je de mediaconverter eens voor even van het stroom halen?

https://community.odido.nl/algemeen-490/is-er-een-storing-bij-internet-tv-van-odido-284385

Dat is absoluut onjuist. Ik heb mijn modem en de mediaconverter al wel tien keer opnieuw opgestart, maar nog steeds functioneert het niet. Dit is reeds de tweede keer deze maand dat mijn internet meer dan 9 uur niet werkt. Het is ook zeer hinderlijk dat ik hierdoor thuis niet behoorlijk kan werken. Ik heb een telefoonabonnement bij Vodafone, waardoor zij geen voucher voor onbeperkt dataverkeer kunnen aanbieden (voor het geval dat ik mijn mobiele telefoon als hotspot wil gebruiken).

Dit is werkelijk onacceptabel. Ik ben meer dan 7 jaar klant geweest bij T-Mobile (destijds nog met glasvezel via de KPN-lijn) en heb nooit problemen ondervonden. Sinds vorige maand heeft Odido mijn glasvezel overgezet naar hun eigen lijn, en sindsdien is het alleen maar problematisch.

Als ik morgen (wat nu vandaag is) om 08:30 uur nog steeds geen internet heb, overweeg ik over te stappen naar een andere provider.

Ik heb hem dus al gereset ... stappen gevolgd zoals odido noemt maar niks helaas 

Nu is het 700 nog niet opgelost 

Zo maar weer bellen.

Gisteren ook 2 x gebeld

Slechte communicatie helaas 

Dit staat bij de storingen:

[16-11-2023/08:00] We ontvangen meldingen dat een aantal van onze klanten problemen ondervindt met Internet, TV en Vast Bellen in regio Beverwijk en Heemskerk. Gisteren is er een monteur op locatie geweest, we wachten op een nieuwe update. Het onderzoek gaat op de achtergrond verder. Excuses voor het ongemak. In dit topic houden we je op de hoogte zodra er nieuwe ontwikkelingen zijn. 

 

Storing is er al sinds gistermiddag  (1948-1967). Het lijkt wel of ze gewoon om 17.00uur het werk erbij neerleggen, en de volgende ochtend om 8.00uur weer beginnen…...en zo`n 300 klanten zonder internet laten zitten…..

@stevenvanderlinden1970  Het is een gebrek aan communicatie. Hoe moeilijk is om een email of sms aan je klanten te sturen.

Met een verwachting wat de tijdsduur is… maar je zit een half uur in de wacht en wordt niet geholpen. Communiceren met je klant is prio ! 

 

@Jason van Odido

Ontzettend frustrerend dat de communicatie zo achterblijft 

800 laatste update 

geen email geen sms

Onze cv zit op  het wifi systeem onze tv ons licht… we kunnen niet functioneren

Ik ben pas sinds juli bij Odido en wil nu al terug naar Ziggo….. 

Hallo @TamaraSeld 

Volgens het storingstopic op de community is de storing in Beverwijk en Heemskerk opgelost, kan je de mediaconverter eens voor even van het stroom halen?

https://community.odido.nl/algemeen-490/is-er-een-storing-bij-internet-tv-van-odido-284385

Onzin, half heemskerk heeft geen Odido stroom niks opgelost

Ik ben geen leek en weet hoe ik een modem moet resetten

En nog geen communicatie 

Volgens het storings bericht zou storing in Heemskerk opgelost zijn, nou ik in 1967 nog steeds geen internet en tv sinds gisteren middag.

Vanmorgen monteur geweest maar kon niks doen. 
helpdesk bellen heeft geen zin. Inmiddels ben ik door mijn zakelijke internet bundel heen dus kan alleen nog lokaal werken.

ik zit op de wijkkast samen met Beverwijk, ik wacht nog wel af tot storting in Beverwijk is opgelost. 
Weet anders ook ff niet wat te doen.

De updates, als ze al komen, zijn dus niet te vertrouwen.

17.45uur, en nog steeds geen internet.....het begint nu toch wel vervelend te worden....

Bij de werkzaamheden in de Citadel (Heemskerk) zouden kabels van o.a. KPN beschadigd zijn geraakt. Odido maakt volgens mij gebruik van KPN kabels hier, kan Odido dat bevestigen? En wellicht kunnen jullie dan ook een tijdsindicatie geven wat betreft reparaties?

Ik heb contact gehad met odido....er wordt inderdaad gezegd dat een andere partij de storing moet verhelpen.....jou verklaring kan dus wel eens kloppen. Wellicht een rondneuzen bij de Citadel of er een KPN monteur rondloopt 😉

@stevenvanderlinden1970 

Dan zou Odido dit toch weten ?

Ik heb ze meerdere keren gebeld en geven mij geen update of verklaring. 

Ik doe maar een schietgebedje.. 

@stevenvanderlinden1970 

 

Dat is gek... bij kpn geen storing 

Hier (1948) sinds 22:30 gisteravond 15-11 al geen internet dus ook geen tv. Vandaag tot nu nog steeds niets. Echt waanzinnig slecht, sinds afgelopen maandag nieuwe modem(T56), converter en tv kastje gekregen. (van de kpn lijn af naar Odido's eigen lijn overgestapt en geïnstalleerd door monteur. Wel geteld 2 avonden tv kunnen kijken met 4x aantoe stilstaand beeld pffff (druk op ok van de afstandsbediening) Kortom zeer ontevreden !!! 

Wie nog meer ???

Hier (1948) sinds 22:30 gisteravond 15-11 al geen internet dus ook geen tv. Vandaag tot nu nog steeds niets. Echt waanzinnig slecht, sinds afgelopen maandag nieuwe modem(T56), converter en tv kastje gekregen. (van de kpn lijn af naar Odido's eigen lijn overgestapt en geïnstalleerd door monteur. Wel geteld 2 avonden tv kunnen kijken met 4x aantoe stilstaand beeld pffff (druk op ok van de afstandsbediening) Kortom zeer ontevreden !!! 

Wie nog meer ???

Bij mij (1948AL) idem dito! Nu heb jij de T56 ook nog gekregen…….die werkt niet altijd even goed….zeer onstabiel apparaat, wat bij mij is omgeruild voor een T52 (uit m`n hoofd).

Eerst maar wachten tot de “grote” storing is opgelost….

Hoe bedoel je zeer onstabiel? Heb namelijk ook m'n internet snelheid verhoogd van 100 naar 1000mb (1GB) 

Hoe bedoel je zeer onstabiel? Heb namelijk ook m'n internet snelheid verhoogd van 100 naar 1000mb (1GB) 

Bij mij viel de T56 elk half uur uit…..geen verbinding zij hij dan…..

Heb jij nu wel internet?

Nee nog steeds niets , rood lampje brand nog steeds. Geprobeerd te resetten maar tevergeefs. Ziet ernaar uit vandaag ook geen tv kijken.

Nee nog steeds niets , rood lampje brand nog steeds. Geprobeerd te resetten maar tevergeefs. Ziet ernaar uit vandaag ook geen tv kijken.

Ik ben bang dat het nog wel wat langer kan gaan duren….

 

@Jason van Odido

Ontzettend frustrerend dat de communicatie zo achterblijft 

800 laatste update 

geen email geen sms

Onze cv zit op  het wifi systeem onze tv ons licht… we kunnen niet functioneren

Ik ben pas sinds juli bij Odido en wil nu al terug naar Ziggo….. 

WiFi werkt gewoon, dus als je apparaten daarvan afhankelijk zijn, dan heb je geen probleem mits je thuis bent. Als ze van internet afhankelijk zijn (wat absoluut niet aan te raden is) dan heb je wel een probleem ja.

Nee nog steeds niets , rood lampje brand nog steeds. Geprobeerd te resetten maar tevergeefs. Ziet ernaar uit vandaag ook geen tv kijken.

Het heeft geen zin om te resetten, het probleem zit niet in de spullen die bij je thuis staan.

Je kan het beste dit topic in de gaten houden:

 

 

 

Reageer