Sinds vanmiddag 15 uur geen internet
2 x gebeld, storing bekend.
Nu is het 22 uur..
Weinig info te vinden.
Communicatie kan beter.
Hopelijk morgen ochtend internet tv etc ....
Beste antwoord door Waqqas
Bekijk origineelSinds vanmiddag 15 uur geen internet
2 x gebeld, storing bekend.
Nu is het 22 uur..
Weinig info te vinden.
Communicatie kan beter.
Hopelijk morgen ochtend internet tv etc ....
Beste antwoord door Waqqas
Bekijk origineelVanmiddag 3 man sterk van KPN thuis gehad die de kabels en verbindingen intern en extern hebben doorgemeten. De glasvezelkabel van KPN die was doorgehaald was/is niet de boosdoener voor de problemen op ons adres. In mijn bijzijn is Odido hierover gebeld en is dit aan degene aan de telefoon uitgelegd door de monteur. Na enig onderzoek blijkt het probleem (even eenvoudig gezegd) een software probleem te zijn bij Odido. De boel is met een oude back-up gereset en vanaf 18.25 werkt alles weer.
Dat moest dan een week duren……….. Gelukkig kan nu de kachel weer aan en kan alles weer geschakeld worden.
Dit staat bij de storingen:
Storing is er al sinds gistermiddag (1948-1967). Het lijkt wel of ze gewoon om 17.00uur het werk erbij neerleggen, en de volgende ochtend om 8.00uur weer beginnen…...en zo`n 300 klanten zonder internet laten zitten…..
Ik ben bang dat er in het weekend niet gewerkt wordt....ook de onderaannemer viert weekend en begint maandag weer op 8.00uur🤬🤬😡
Echt ongelooflijk...
Mijn dochter is al begonnen met haar werkzaamheden.
Maar even serieus… Dit is echt niet normaal! En ben het er ook absoluut niet mee eens dat Odido niets te verwijten valt en het probleem bij KPN ligt. Hadden ze maar betere afspraken moeten maken met de betrokken partijen en/of de klanten voorzien van een backup lijn.
Ik heb gelukkig een heel aardige buurman, daar mocht ik een UTP kabel in z`n ziggomodem prikken, en ff door de voordeur naar buiten, en bij mij weer naar binnen, en in de T50 geprikt.
Ik neem aan dat er wel een vergoeding tegenover zal staan, maar voor nu ben ik gered.😉
Hallo
Volgens het storingstopic op de community is de storing in Beverwijk en Heemskerk opgelost, kan je de mediaconverter eens voor even van het stroom halen?
https://community.odido.nl/algemeen-490/is-er-een-storing-bij-internet-tv-van-odido-284385
Dat is absoluut onjuist. Ik heb mijn modem en de mediaconverter al wel tien keer opnieuw opgestart, maar nog steeds functioneert het niet. Dit is reeds de tweede keer deze maand dat mijn internet meer dan 9 uur niet werkt. Het is ook zeer hinderlijk dat ik hierdoor thuis niet behoorlijk kan werken. Ik heb een telefoonabonnement bij Vodafone, waardoor zij geen voucher voor onbeperkt dataverkeer kunnen aanbieden (voor het geval dat ik mijn mobiele telefoon als hotspot wil gebruiken).
Dit is werkelijk onacceptabel. Ik ben meer dan 7 jaar klant geweest bij T-Mobile (destijds nog met glasvezel via de KPN-lijn) en heb nooit problemen ondervonden. Sinds vorige maand heeft Odido mijn glasvezel overgezet naar hun eigen lijn, en sindsdien is het alleen maar problematisch.
Als ik morgen (wat nu vandaag is) om 08:30 uur nog steeds geen internet heb, overweeg ik over te stappen naar een andere provider.
Bij ons (1948) werkt het weer !! Dat is mooi... Maar we gaan wel opzeggen zodra het kan...
Met een verwachting wat de tijdsduur is… maar je zit een half uur in de wacht en wordt niet geholpen. Communiceren met je klant is prio !
Waarschijnlijk onmacht voor Odido, mits ze de kabels op de juiste wijze hebben aangelegd. Klagen dat het dan ruk is is erg onterecht.
Pardon… Onterecht???
Hallo
Volgens het storingstopic op de community is de storing in Beverwijk en Heemskerk opgelost, kan je de mediaconverter eens voor even van het stroom halen?
https://community.odido.nl/algemeen-490/is-er-een-storing-bij-internet-tv-van-odido-284385
Onzin, half heemskerk heeft geen Odido stroom niks opgelost
Ik ben geen leek en weet hoe ik een modem moet resetten
En nog geen communicatie
Bij de Citadel geen enkele werkzaamheden te zien......😡
Vanaf ongeveer 19:10 op 22/11 is mijn eigen router automatisch weer overgeschakeld op de glasvezel van Odido. Een herstart van de ONT was niet nodig.
We hebben gelukkig niet teveel last gehad van de storing, ondanks dat zeer veel apparatuur in huis ‘slim’ wordt aangestuurd. Aangezien WiFi gewoon blijft werken als internet het niet doet, kan je intern gewoon alles blijven bedienen. Zorg er alleen voor dat je niet afhankelijk wordt van cloud diensten. Als je daar wel voor kiest, dan kies je bewust voor het risico dat je je eigen beheer uit handen geeft. Als je toch heel graag cloud dienst gebruikt, zorg dan voor een backup internetverbinding (dual WAN) door bv. Ziggo naast Odido af te nemen.
En kpn klanten hebben geen storing…
Ik heb ze gebeld maar je krijgt niks te horen
Echt een stelletje amateurs helaas en wij zitten er mee
Waarschijnlijk onmacht voor Odido, mits ze de kabels op de juiste wijze hebben aangelegd. Klagen dat het dan ruk is is erg onterecht.
Natuurlijk niet ! Onzin
Kabelbreuk kan je meten. En dus opsporen.
En odido moet hun klanten tevreden stellen en communiceren.
In deze moderne tijd is dit onnodig.
Gewoon goedkope oplossingen ipv kwaliteit leveren.
We doen ons uiterste best om dit te verhelpen! Maar ik wil benadrukken dat ik jullie reactie volledig begrijp. Ik had het 't liefst anders gezien en dit is iets wat we intern mee willen nemen. Het is niet fijn om zo lang te moeten wachten, hier kunnen wij van leren. Voor nu dank ik je oprecht voor al je geduld en wens ik je toch een mooie dag! Groetjes, Ishana
Hallo
Volgens het storingstopic op de community is de storing in Beverwijk en Heemskerk opgelost, kan je de mediaconverter eens voor even van het stroom halen?
https://community.odido.nl/algemeen-490/is-er-een-storing-bij-internet-tv-van-odido-284385
Ik heb hem dus al gereset ... stappen gevolgd zoals odido noemt maar niks helaas
Nu is het 700 nog niet opgelost
Zo maar weer bellen.
Gisteren ook 2 x gebeld
Slechte communicatie helaas
1948AL heeft weer internet!!!!!!
Vanmiddag 3 man sterk van KPN thuis gehad die de kabels en verbindingen intern en extern hebben doorgemeten. De glasvezelkabel van KPN die was doorgehaald was/is niet de boosdoener voor de problemen op ons adres. In mijn bijzijn is Odido hierover gebeld en is dit aan degene aan de telefoon uitgelegd door de monteur. Na enig onderzoek blijkt het probleem (even eenvoudig gezegd) een software probleem te zijn bij Odido. De boel is met een oude back-up gereset en vanaf 18.25 werkt alles weer.
Dat moest dan een week duren……….. Gelukkig kan nu de kachel weer aan en kan alles weer geschakeld worden.
eigenlijk best schandalig😡
Ook hier (1967GE) vanaf verleden week woensdag 14.30 uur geen Internet en tv. Ben er helemaal klaar mee. Hoeveel tijd kost het om een kabelbreuk te herstellen ? Toch geen week. Gelukkig heb ik een Vodafone mobiel onbeperkte databundel, waar mijn hele gezin gebruik van maakt. Mijn hotspot maakt overuren. Maar ben het wel zat.
Ontzettend frustrerend dat de communicatie zo achterblijft
800 laatste update
geen email geen sms
Onze cv zit op het wifi systeem onze tv ons licht… we kunnen niet functioneren
Ik ben pas sinds juli bij Odido en wil nu al terug naar Ziggo…..
Enig idee hoe lang dit duurt?
Communicatie nog steeds ruk
Straks weer bellen....
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.