Beantwoord

storing pijnacker

  • 28 August 2020
  • 2 reacties
  • 633 Bekeken

Ineens viel alles uit. 4x reset gegeven. 

 

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 30 August 2020, 16:54

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Mo1975, goed dat je het aangeeft en welkom op de Community! Zoals ik het zie, werkt de verbinding weer helemaal; klopt dat? Zo niet, reset het modem nogmaals en wacht 20 seconden voordat je de stekker weer inplugt. Dit zou moeten werken. Kom je er toch niet uit, geef een seintje. Ik zit altijd voor je klaar!

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Mo1975 

Misschien heeft dit ermee te maken.

https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-algemeen-490/is-er-een-storing-bij-t-mobile-thuis-op-internet-tv-of-vaste-telefonie-284385

Reageer