Beste antwoord door Brian
Bekijk origineelStoring T-mobilethuis
gisteren avond had ik al een storing van bijna 2 uur. en nu heb ik weer een storing van al meer dan 4 uur. en ik kan nergens heen met mijn probleem. ben ik de enige? regio Rotterdam 3059
This topic has been closed for comments
Goedemorgen @VINCENT.BOER ,
Dat is geen fijn begin van deze feestdag. Heb je de al geprobeerd om het modem en eventueel modem te herstarten? Welke stappen heb je zelf al doorlopen?
Webcare leest, ondanks paasweekend wel mee voor mogelijke storingen. Al kan het wel iets langer duren voor er gereageerd wordt.
Toch een fijn Pasen toegewenst.
Dat is geen fijn begin van deze feestdag. Heb je de al geprobeerd om het modem en eventueel modem te herstarten? Welke stappen heb je zelf al doorlopen?
Webcare leest, ondanks paasweekend wel mee voor mogelijke storingen. Al kan het wel iets langer duren voor er gereageerd wordt.
Toch een fijn Pasen toegewenst.
Hi Vincent, we hebben afgelopen weekend inderdaad een storing gehad. Je kan eventuele storingen altijd terug vinden op onze storingspagina.
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.