Beantwoord

T-Mobile router met flex poorten

  • 20 January 2020
  • 44 reacties
  • 2651 Bekeken


Toon eerste reactie

44 reacties

Welke firmware versie is dat dan,  bij mij is het ook nog gescheiden.

Bedankt voor de update. Ik hou het in de gaten. Kan ik ergens zien (versienummer o.i.d.) wanneer mijn router a.p.a.s. ondersteunt?

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @rendejo, graag ga ik wat dieper de materie in en voer ik een analyse van het modem uit. Mag ik je verzoeken mij een privébericht te sturen met jouw volledige adres, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN, alsjeblieft? Dan check ik meteen waarom APAS nog niet actief is op het Huawei modem.

Wat betreft het uitstellen van de laatste batch: er zou firmware-technisch iets worden toegevoegd aan de modems om alles op volle toeren te laten draaien met de release van T-Mobile TV. De meest recente customized firmware update zou dan gepaard gaan met het toevoegen van nieuwe configuraties. Zowel modem als TV Box moet worden klaargestoomd voor deze release. Dit is wat ik te horen heb gekregen van de developers.

We komen er uit, dat weet ik zeker. Zou je van te voren eens een factory reset willen uitvoeren? Dan sluiten we dat in ieder geval ook al uit! 😊

Reputatie 7
Badge +15

Firmware versie is van B030 naar B032 gegaan. Let op de update gold alleen voor klanten die 18 februari 2019 hier een mail over kregen.

Edit : verkeerde update...

Reputatie 7
Badge +4

Dit klopt niet. Heb navraag gedaan welke build dit precies is.

Reputatie 7
Badge +4

Ik begrijp dat nog niet alle Huawei routers deze mogelijkheid hebben. Wanneer, wat, hoe wordt nagegaan. Kom ik op terug.

Okee.

Ook ik ben nu nu op het punt aanbelandt dat de 2 LAN-poorten van mijn Huawei niet voldoende meer zijn. Wel versie B032 in het modem maar geen apas. Enig idee hoe lang het nu nog gaat duren voordat ook mijn toestel de 4 poorten kan benutten? Kan wel een switch aanschaffen maar beetje zonde als dat maar voor hele korte tijd zou zijn.

Volledige versie: V100R001C243B032
Ik heb inderdaad de B032, maar die any port any service lijkt nog niet te werken.

Reputatie 7
Badge +15

@Seth

De B032 was een update voor de verbetering van het modem, dus je zou er zelf niks van merken. Zoals @TAVL al vermeld, wordt er nog gewerkt aan die update en zal hij je hierover informeren zodra er meer informatie is..

 

Als er een moderator is die een mogelijkheid ziet om mij in te tussentijd aan een Zyxel  te helpen dan zou dat erg fijn zijn voor mijn situatie!

Ha @Piotr , bedankt voor dat topic! Ik zal het in de gaten houden.

Ik zie de APAS request trouwens nog niet op dit topic staan: https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-algemeen-490/wensen-suggesties-voor-t-mobile-thuis-276166

Moet ik dan nog ergens apart indienen?

Is er al iets nieuws bekend? Ik zit ook op versie B032 (V100R001C243B032)maar nog geen flex poorten beschikbaar.

Hoi @rendejo, graag ga ik wat dieper de materie in en voer ik een analyse van het modem uit. Mag ik je verzoeken mij een privébericht te sturen met jouw volledige adres, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN, alsjeblieft? Dan check ik meteen waarom APAS nog niet actief is op het Huawei modem.

Wat betreft het uitstellen van de laatste batch: er zou firmware-technisch iets worden toegevoegd aan de modems om alles op volle toeren te laten draaien met de release van T-Mobile TV. De meest recente customized firmware update zou dan gepaard gaan met het toevoegen van nieuwe configuraties. Zowel modem als TV Box moet worden klaargestoomd voor deze release. Dit is wat ik te horen heb gekregen van de developers.

We komen er uit, dat weet ik zeker. Zou je van te voren eens een factory reset willen uitvoeren? Dan sluiten we dat in ieder geval ook al uit! 😊

@Jason Heb je een DM gestuurd.

Reputatie 7
Badge +15

Zo te zien is er nog geen verdere update sinds die van Jason, ook niet in een ander topic..

Misschien weet een moderator er meer over.

Reputatie 7
Badge +16

Bedankt voor je bericht, ik heb je een PM teruggestuurd! Het lijkt niet aan de firmware te liggen, je zit namelijk inderdaad op B032. 

 

@Jason Kan jij wellicht helpen?

@Ginny_TM@Brian Hebben jullie toevallig een status update? Ik ben nu veel thuis en A.P.A.S. ondersteuning op mijn huawei zou heel welkom zijn! :)

Reputatie 6

Hi @Nagmachon, het laten vallen van het modem lijkt een leuke optie, maar een defecte Draytek wordt nog steeds vervangen door een nieuwe Draytek! :stuck_out_tongue: Omdat een ander modem een andere aansluiting nodig heeft, een Media Converter + een bezoek van de monteur, wordt dit inderdaad niet zomaar gedaan. Uiteraard ben je vrij om een andere oplossing zoals die van @TimmeH1981 te proberen of een eigen modem aan te schaffen. Zorg er wel voor dat je ons modem bij de hand houdt voor het geval dat je verbindingsproblemen hebt. Wij kunnen jouw verbinding namelijk alleen monitoren wanneer ons modem is aangesloten.

Alternatieve oplossing: je kunt tegenwoordig bijna alle zenders bekijken via onze TV Anywhere app. Je kunt er voor kiezen om de extra TV Box op te zeggen en te kiezen voor streamen via bijvoorbeeld een Chromecast of AppleTV. Zou dat een oplossing voor je kunnen zijn?

Reageer