T-Mobile Thuis - e-mail: update over je internet, TV & Bellen verbinding

  • 9 October 2020
  • 32 reacties
  • 3342 Bekeken


Toon eerste reactie

32 reacties

Reputatie 7

Hi @Marcelcoenen en @Aracnatec,

 

Als ik nu naar jullie modem kijk, dan zie ik dat deze verbinding heeft met het internet. Dat is natuurlijk leuk, maar ik hoor het liever van jullie dat de verbinding na firmware upgrade weer hersteld is. Werkt het weer naar behoren? 

 

Ik heb geen brief gekregen maar mijn internet werkt niet. Op de modem brand rood lichtje in plaats van groen. postcode is 5301XP

Hi @Sander 

 

gisteren is er een monteur van een ander bedrijf (volker-iets) geweest, heel nauwkeurig en deskundig. Is alles nagegaan. Het is nu misschien verholpen, maar 100% zeker was hij niet. Tot nu toe is verbinding stabiel en snel. Zien jullie dat ook?

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @moshsjsns, ik zie dat je sinds vanmorgen acht uur weer online bent. Fijn dat er een oplossing gevonden is! Hoe heb je dit uiteindelijk voor elkaar gekregen? 

Hi @Marcelcoenen en @Aracnatec,

 

Als ik nu naar jullie modem kijk, dan zie ik dat deze verbinding heeft met het internet. Dat is natuurlijk leuk, maar ik hoor het liever van jullie dat de verbinding na firmware upgrade weer hersteld is. Werkt het weer naar behoren? 

 

@Sander  Hi, ja, hij werkt nu al weer een tijdje naar behoren. Ik hoop blijvend nu, want dit is inmiddels de tweede keer dat dit gebeurd. (Wordt nu wel beter op de hoogte gehouden iig, dank daarvoor) 

 

@Sander 

Zou je een toelichting kunnen geven wat de precieze oorzaak was van deze lange storing? En wat de uiteindelijke oplossing was?

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Anoniem031, ik ben Sander niet, maar help je wel net zo graag aan een antwoord!

De oorzaak was, zoals je zelf eerder in dit topic terecht opmerkte en ik citeer: “een foutmelding obv VLAN tussen de straatkast van KPN en het modem van de klant” → de oplossing hierin bleek een firmware upgrade te zijn van het modem. Werkt alles weer naar behoren bij jou?

Reageer