T-Mobile Thuis - e-mail: update over je internet, TV & Bellen verbinding

  • 9 October 2020
  • 32 reacties
  • 3342 Bekeken


Toon eerste reactie

32 reacties

Hi, bij mij speelt het issue overduidelijk nog, ik moet momenteel werken op een 1.25Mbit verbinding (na modem herstart), wat nog geen Teams meeting mogelijk maakt, laat staan het werken met big data… Kunnen jullie concreter zijn wat betreft "De komende dagen zullen we dit blijven doen zodat we iedereen zo snel mogelijk weer online kunnen krijgen.”? grt Stephan

Reputatie 6

Hoi @Fredganga en @Merien, dit topic is alleen van toepassing voor klanten die hier een e-mail over hebben ontvangen. Heb jij hier geen e-mail over ontvangen, maar wil je toch graag hulp? Maak dan een eigen topic aan. 

In Zeeland nu ook Weer storing, geen wifi. Dit is nu de 6e keer sinds september, telkends 1/2 dag dat internet (en dus TV) niet bruikbaar is. 

Wanneer ik naar de klantenservice bel word altijd gezegd dat er geen problemen zijn en volgt het "restart je router rideltje" zonder succes. Dan geef ik aan dat Tmobile site nooit storingen heeft maar Allestoringen.nl wel degelijk meerdere meldingen heeft, waarop het toch erkent word als mogelijke storing.

Ik ben er onderhand wel klaar mee, 1/4 van de maand problemen te ondervinden (zonder vergoeding). Dan een half uur aan de telefoon moet hangen en uiteindelijk moet wachten tot het zichzelf oplost. 

Hopelijk word er nu eens serieus gekeken naar wat de problemem zijn, en dan ook nog erkennen dat ze er zijn!

Deze post hoort bij een error die bij veel T-Mobile Thuis klanten speelt: een foutmelding obv VLAN tussen de straatkast van KPN en het modem van de klant. Dit speelt al sinds eind augustus.

Huawei, KPN en T-Mobile Thuis zijn hier dagelijks met elkaar over in gesprek, op 07.10 hebben ze een mogelijke oorzaak gevonden waar deze post uit is ontstaan.

T-Mobile Thuis kan hier dus weinig aan doen aangezien het in het netwerk van KPN zit. Enige blaam die T-Mobile Thuis treft is dat zij dit pas op 24.09 hebben geëscaleerd naar KPN wat rijkelijk laat is.

Wat vreselijk…. bij mij is t inmiddels al opgelost, ik hoop dat het ook zsm bij jou word opgelost

Reputatie 1

Hoi Fred, wij zitten al vanaf begin september vooral zonder internetverbinding :-(

Hallo, gaat dit over Zeewolde? Want er wordt nauwelijks gecommuniceerd en zit al 8;30 uur zonder internet , tv etc.

Reageer