T-MOBILE VMG8825-T50

  • 29 January 2023
  • 32 reacties
  • 997 Bekeken


Toon eerste reactie

32 reacties

Als de ontwikkelteams jouw logfiles nodig hebben, dan stemmen ze dat wel af. Zo niet zomaar mails met logfiles gaan versturen.

 

@eric Begrepen..! Thx for info,

👍  

Hi @Huyar_1970

Er wordt nog steeds naar gekeken, geen zorgen. Laat vooral je modem altijd aangesloten en aan staan zodat de developers er naar kunnen kijken. 

 

Hoi..! 👋

@Sven-TMT

 

Nou, 🤔

 

Als ik het (A.U.B), aan jullie vragen mag tot wanneer of hoe lang gaat het nog zo'n ongeveer eingenlijk duren bij die developers team of techneuten met het nakijken en controleren ofzo, maar als het wel een beetje nuttige vraag is geworden tuurlijk want door deze redenen speciaal..? 👇

 

🤨

 

1 - Had dit ook gevraagd aan jullie heel toevallig omdat ik s'nachts vaak mijn modem uit wilden zetten om meer tegen die energie rekening kosten te gaan met dat onnodige hoge facturen en ook zelfs in deze dure 2023 inflatie correctie tijden helaas en jammer genoeg..

 

😒🙁

 

2 - Maar ik ben ook iets meer van stroombesparing of energie persoonlijk als goede doel voor het klimaat minder gebruiken en milieu vriendelijkheden, want zoals ik het al gezien hebt in het T-Mobile Community vroeger verleden tijd zag ik een informatie dankzij van @TMTV op tweakers dat er wel max 7,5 Watt wordt gebruikt in het algemeen met die Zyxel T-50 modem en dat wilden ik toch liever wel even verminderen of juist uitschakelen voor tijdelijk per dag dus daarom mijn deze vraag juist aan jullie gesteld natuurlijk hoor..

 

😉😁

 

Ik hoor het wel graag! van jullie binnenkort hopelijk..

 

🙂👂

 

Grt, nog ! 👋

 

ʘ⁠‿⁠ʘ

 

👀

 

Reputatie 3

Goedemorgen,

 

ik ondervind de laatste tijd een erg onstabiele glasvezel veribinding, heb geprobeerd model (zyxel t50) te voorzien van updat / nieuwe firmware. Jammer genoeg zonder succes.

 

op dit moment staat er ee firmware van ruim 2 jaar oud op.


V5.50(ABPY.1)b16_20210525

 

zou iemand (op afstand ) dit voor mij kunnen regelen?

Er is geen specifieke datum of een bepaald aantal keren per jaar. 

Okay..! Thx for your answer @Sven-TMT🙏 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @staub, goed dat je hier navraag naar doet! Heb je ook al een fabrieks reset op het modem uitgeprobeerd: Factory Reset modem (Fabrieksreset)? Heb je jouw apparaten direct op het modem aangesloten of heb je nog een externe router / switch die je gebruikt? Voor de meest stabiele situatie kan je aanraden om alle apparaten direct op het modem aan te sluiten. Kan je nog een patroon vinden in de uitval?

Ik ben benieuwd hoe je situatie eruit ziet! 

Reputatie 3

Televisie is rechtstreeks aangesloten, deze heeft.vrij vaak uitval.

verder verlichting, Sonos, iPad, telefoons (2x) draadloos.

 

ook de apparaten welke ik via WiFi verbind worden zeer regelmatig onderbroken.

soms heeft mijn telefoon / iPad wel “gewoon”verbinding en die van mijn vrouw niet

Hoi! 👋

@Sven-TMT

En ook als Edit ; 👇❔

 

(https://192.168.1.2:8443/LogSetting)

📃

Deze link versturen aan de leverancier van t-mobile zyxel provider, ten minste extra als informatie link waarschijnlijk of dat mischien zo nodig is natuurlijk..?

 

😉👍

 

Grt! 📄

 

🗨✅

 

H.U, ✏

 

Reageer