Wij zouden op 7 november overstappen van kpn naar tmobile glasvezel. Op 11 oktober waren we plots onze kpn verbinding kwijt. De kpn monteur stelde vast dat de tmobile monteur hun patch al had gezet in de gemeentekast. Bijna een maand te vroeg! Daarmee lag kpn er al uit. Dit was niet meer terug te draaien en de 14 dagen bedenktijd waren net om. Advies om vervroegd tmobile aan te laten sluiten. Dit zou op 20 oktober gebeuren. Kastje is aangesloten maar de lijn nog steeds niet werkend, rode wereldbol brandt. De monteur is gegaan en wij zitten hier dus nog steeds zonder internetverbinding! Wat het ergste is dat ik zelf sindsdien dagelijks er achteraan aan het bellen ben voor een oplossing door een fout van jullie monteur en er inmiddels totaal geen zicht meer op is wanneer ik die oplossing kan verwachten. Wij zitten nu al 12 dagen zonder internetverbinding! Er zal nu een kpn netwerkbeheerder in de gemeentekast gaan kijken, maar wanneer dat is mogen we nu afwachten. Het lijkt mij niet meer dan normaal dat wanneer jullie/jullie monteur een fout maakt, jullie zelf alles in het werk stellen om die fout weer te herstellen? Dat daar even een spoed van wordt gemaakt en niet de klant daar eindeloos op laat wachten. "Onze monteurs hebben het erg druk" gaat er in dit geval echt niet in. Erg veel spijt van deze overstap! Mijn vraag is ; wanneer is de netwerkbeheerder in Deurne en zorgen jullie ervoor dat deze dan ook zeker onze verbinding checkt en er anders per direct een andere monteur het probleem komt oplossen?
Beste antwoord door PattyVh
Bekijk origineel