Vast internet werkt niet sinds vandaag

  • 24 December 2023
  • 30 reacties
  • 584 Bekeken

Reputatie 1

Sinds vandaag brand er een rode wereldbol op mijn zyxel t54 en heb ik geen internet. Odido geeft aan dat er geen storing is op mijn postcode (Tilburg). Ik heb al geprobeerd de kabels te vervangen en ook resetten werkt niet. Is er wellicht toch een of andere storing of is het iets anders? Ik hoor graag van jullie.

Cal van Odido 4 maanden geleden

Hoi @Ron van Lith, heel goed dat je hulp inschakelt, ik zie je graag snel weer volledig op het internet surfen! Fijn om te zien dat CrisTien je al heeft geholpen aan extra data. 😃 Goed ook dat je al de Media Converter van het stroom af hebt gehaald. Zou je een foto kunnen plaatsen van de manier waarop je het modem aangesloten hebt en de lampjes die op het modem en de Media Converter branden? In dit geval is het vooral belangrijk om te weten welke lampjes er op de Media Converter branden.

Hiermee kan ik de juiste hulptroepen voor je inschakelen, ik zie je graag binnen de kortste keren ongeremd genieten van internet! 

Bekijk origineel

30 reacties

Reputatie 1

Hoi @Demi van Odido, ja ik heb afgelopen donderdag een nieuwe ONT ontvangen. Ik heb het gisteren 3x geprobeerd met de powerflip, steeds een uur gewacht. Toen de monteur van KPN weg ging werkte het internet wel gewoon en heeft het ook een tijdje gedaan. Toen ik een aanvraag had gedaan voor een sneller pakket begon het connection lampje te knipperen na een half uurtje ongeveer.

Reputatie 1

Maar weer even een bump naar boven. Van het weekend nog een aantal keer geprobeerd om het allemaal weer werkend te krijgen met een powerflip. Helaas geen succes. Connection lampje blijft knipperen.

Reputatie 7
Badge +9

Hai @Ron van Lith, bedankt voor je terugkoppeling. Ik heb het doorgezet naar onze Back Office. Zij zullen dit verder onderzoeken, hopelijk kunnen we snel de oorzaak vinden! 

Reputatie 1

Even een paar dagen gewacht om hier een update te geven. Maar het werkt allemaal weer, blijkbaar was er iets mis gegaan met het installeren van de nieuwe ONT. Het activeren was niet goed gegaan. Klopt het dat ik compensatie krijg op mijn volgende rekening? Al met al heeft het een maand geduurd voordat alles weer in orde was. Ik hoor het graag. 

Reputatie 6
Badge +2

@Ron van Lith Super fijn om te lezen dat alles weer naar behoren werkt, heel erg bedankt voor al jouw geduld! 😊 Ik heb direct de vergoeding in orde gemaakt. Het systeem berekent dit automatisch en dit zal worden verrekend met een volgend factuur, meestal de eerstvolgende. Je ontvangt hierover een e-mail ter bevestiging. 

Mocht ik in de toekomst nog iets voor je kunnen betekenen, laat het mij dan weten. Ik sta altijd klaar om verder te helpen! 

Reageer