Sinds vandaag brand er een rode wereldbol op mijn zyxel t54 en heb ik geen internet. Odido geeft aan dat er geen storing is op mijn postcode (Tilburg). Ik heb al geprobeerd de kabels te vervangen en ook resetten werkt niet. Is er wellicht toch een of andere storing of is het iets anders? Ik hoor graag van jullie.
Hoi Cal,
Bedankt voor de reactie, onderstaand een foto hoe het allemaal is aangesloten. Ik heb de modem iets dichterbij geschoven voor de foto. Zoals je kan zien branden alle lampjes op de modem groen (behalve dan de rode wereldbol), de 3 rechter buitenste knipperen af en toe. (de eerste minder dan de andere 2).
Even een paar dagen gewacht om hier een update te geven. Maar het werkt allemaal weer, blijkbaar was er iets mis gegaan met het installeren van de nieuwe ONT. Het activeren was niet goed gegaan. Klopt het dat ik compensatie krijg op mijn volgende rekening? Al met al heeft het een maand geduurd voordat alles weer in orde was. Ik hoor het graag.
Heb je wel een mobiele abonnement van Odido?
Storing topic!
Hoi
Hiermee kan ik de juiste hulptroepen voor je inschakelen, ik zie je graag binnen de kortste keren ongeremd genieten van internet!
Mocht ik in de toekomst nog iets voor je kunnen betekenen, laat het mij dan weten. Ik sta altijd klaar om verder te helpen!
Hoi Cal,
Had vandaag al 2 keer een reactie verstuurd maar deze blijft hangen bij “moet goedgekeurd worden door een moderator” (of iets dergelijks). Kun je deze toevallig zien? Ik had dus een foto toegevoegd van mijn aansluiting. Kan ik deze eventueel op een andere manier versturen als deze posts niet naar boven komen?
Zojuist de powerflip gedaan zoals je hierboven beschreven hebt
Hai
Hoi
Meteen even een update erachteraan ineens werkt het internet weer. Maar als dit de standaard wordt met wel of geen internet heb ik alsnog graag een nieuw apparaat.
Bedankt
Hallo
Teresa is momenteel niet meer online.
Zal je zo een vouchercode via een privébericht sturen.
Hi
Hoi
Inmiddels de router maar uit gezet anders conflicteert dit met mijn hotspot. Verbinding blijft constant wegvallen om na een kwartier weer terug te komen om daarna weer weg te vallen.
Misschien kan een andere moderator me helpen. Ik heb Ishana nog een privébericht gestuurd met het verzoek voor een nieuwe code voor tijdelijke mobiele data. Ik wil niemand passeren maar ik zou wel graag morgen en overmorgen thuis willen werken. De technische dienst heeft nog geen contact opgenomen dus ik verwacht dat alles nog wel even gaat duren maar dan kan ik tijdelijk weer even vooruit. Alvast bedankt!
Hoi
Hoi
Omdat ik niet per se verwacht dat dit de oplossing zal zijn heb ik voor de zekerheid ook gelijk een monteur voor je aangevraagd. Je ontvangt snel contact van Guidion zodat je online een afspraak in kan plannen. Ik weet in ieder geval zeker dat Guidion veel voor je kan betekenen, ik ga voor je duimen dat je hen snel kan treffen!
Hoi
Fijn dat de foto alsnog is doorgekomen. Ik heb zojuist beide apparaten weer van de stroom gehaald en terug aangesloten volgens je instructies. Zoals je voorspelde heeft dit niets geholpen. Alleen het alarm lampje van de media converter is nu wel gaan branden. En de rode wereldbol knippert langzaam. In ieder geval fijn dat een monteur contact op zal nemen, mag ik eventueel nog een keer aankloppen voor tijdelijk onbeperkte data mocht deze aflopen voordat de monteur is geweest? En alvast bedankt voor de gedane moeite!
Gisteren is de monteur van KPN geweest, die heeft een nieuwe media box opgehangen en alles werkte weer. Aangezien het allemaal een tijdje stabiel is geweest en de monteur ook overtuigd was dat het probleem nu verholpen was (bekend probleem bij het oude apparaat), heb ik een aanvraag gedaan om mijn internet snelheid te verhogen (van 100mbit naar 400mbit). Dit wilde ik eigenlijk al doen voor de jaarwisseling maar omdat het internet niet werkte heb ik het even gelaten. Na de aanvraag heeft alles nog ongeveer een half uur gewerkt en nu knippert het connection lampje op de nieuwe media box en heb ik weer geen internet. Alles van het stroom afhalen en opnieuw opstarten helpt helaas niet
Kan iemand misschien even checken waarom het nu weer niet werkt? Misschien omdat de bestelling nog door moet komen o.i.d.?
Inmiddels is er weer een week verstreken en heeft de technische dienst geen contact opgenomen. Ik snap dat het tijdens de feestdagen allemaal wat langer kan duren maar die zijn inmiddels alweer een tijdje voorbij. Kan er iemand zorgen dat er z.s.m. (a.s. maandag) contact met mij word opgenomen zodat het opgelost kan worden. Het begint nu allemaal wel lang te duren.
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.