Beantwoord

Verbindingsproblemen Venlo

  • 20 April 2021
  • 5 reacties
  • 114 Bekeken

Sinds vanmiddag geen tv en sinds vanavond geen internet omgeving Venlo. Hoe staat het er voor?

icon

Beste antwoord door Waqqas 20 April 2021, 19:57

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Halli @Nikske13 

Er is momenteel een storing in Venlo, in dit topic volg je alle updates daarover :

https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-algemeen-490/is-er-een-storing-bij-t-mobile-thuis-op-internet-tv-of-vaste-telefonie-284385

Helaas, die link levert niets op. Staat al een hele poos hetzelfde op. En het is geen pretje als je een kind met corona thuis hebt. 🥴

Reputatie 7
Badge +15

@Nikske13

Het topic wordt up to date gehouden, misschien duurt het wat langer maar een update komt er zeker.

Misschien zelf ook eens de zwarte mediaconverter herstarten of de modem als je DSL hebt.

Bedankt Waggas. Ik ben voormalig Ziggo klant dus ik heb ervaring genoeg met het resetten van modems enz. 🤣🤣🤣🤣

Helaas heeft dit hier nog niet mogen helpen. Dan zal hij maar wat anders moeten verzinnen op zijn kamer.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Nikske13, welkom op de Community!

Het onderzoek loopt en we zijn samen met de netbeheerder op zoek naar de mogelijke oorzaak. We houden jullie op de hoogte in het topic dat @Waqqas benoemde. Sorry voor het ongemak!

Reageer