Beantwoord

Verbindingsproblemen Ypenburg hoe lang nog

  • 13 February 2023
  • 3 reacties
  • 97 Bekeken

Gisteravond de eerste storing, ik werk voornamelijk thuis dus vanochtend om 7.10 pc gestart en geen internet. Eerst een uur aan het klote geweest met resetten  kabels checken etc etc. Nu dus al zeker 3 uur internet loos. Wanneer is er een oplossing. Mijn data bundel rent achteruit zo 

icon

Beste antwoord door Waqqas 13 February 2023, 10:08

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Michel Uittenbroek 

In dit topic wordt je op de hoogte gehouden met updates over de storing 🙂

https://community.t-mobile.nl/algemeen-490/is-er-een-storing-bij-t-mobile-thuis-op-internet-tv-of-vaste-telefonie-284385

Als ze nu eens haast maken of mensen 24/7 hebben zitten voor storingen dan zou dat mooi zijn. Nu krijg je die chatbot Lotte steeds. Die verwijst dan dat je kan bellen vanaf 9 uur. Wat kop ik daarvoor om 7.15 uur.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Michel Uittenbroek, in de chat is de automatische chatbot ingebouwd juist om te voorkomen dat je moet wachten op een antwoord. We hebben deze verbindingsproblemen scherp op de radar en zullen zo snel mogelijk een oplossing implementeren. Sorry voor het ongemak!

Dit topic gaat nu op slot.