Beantwoord

waarom moet het oplossen van een storing zoolang duren

  • 6 December 2020
  • 64 reacties
  • 1679 Bekeken


Toon eerste reactie

64 reacties

Reputatie 1

Zou het niet weten, er is een monteur geweest die alles heeft nagekeken.

Reputatie 2

Is de ZyXEL al eens naar fabrieksinstellingen terug gezet? Dit wil ook nog wel eens helpen.
Lijkt mij eerder dat de router de weg helemaal kwijt is.
 

Reputatie 1

Als we internet/WiFi hebben en we gaan internet bekabeld gebruiken val het signaal uit. En blijf het powerlampje lampje branden WAN soms ook, knippert internet en WiFi of valt geheel weg. Daarbij verschijnt er een groen lampje bij LAN 2. De LAN 2 is niet aangesloten dus gebruiken we niet. 

Reputatie 1

We hebben alleen een (nieuwe) modem van T Mobile en de media converter. We kijken via internet tv en gebruik van apps zoals NLZiet, Netflix etc.

 

 

Reputatie 2

T-Mobile geeft volgens mij ook SIM kaarten uit met onbeperkte bundel zo lang de storing duurt.
Dit zou met een USB adaptertje in de ZyXEL router kunnen zodat u in ieder geval wel internet heeft voor de hele woning.

Officiele handleiding geeft inderdaad aan dat de ZyXEL routers dit moeten ondersteunen:

Cellular WAN (3G/4G) Backup
Connect a supported cellular USB dongle with an active SIM card to the USB port. This adds a second
WAN interface and allows the Zyxel Device to wirelessly access the Internet via a cellular network. The
cellular WAN connection is a backup in case the DSL connection fails.
To set up a cellular connection, click Network > Broadband > Cellular Backup.

 

Reputatie 1

Heb niet de klantenservice aan de lijn gehad. Maar de afdeling die over de KPN glasvezelkabel gaat.  Die hebben gecheckt of dat er een storing gemeld was door T Mobile. Maar er was geen storing gemeld voor ons adres. Mijn geduld raakt op na bijna 2 weken.

Reputatie 7

Hi @willem64, geen zorgen, je krijgt altijd reactie maar het kan even duren als je op zondag post. :wink:  Ik heb zojuist gereageerd in een ander topic waar je ook in gepost hebt, we zijn druk voor je bezig en hebben afgelopen donderdag een opdracht uitgezet bij de netbeheerder om een onderzoek van de verbinding uit te voeren. Het klopt dat de normale klantenservice van KPN dit niet kan zien, dit is namelijk de provider kant en niet de netbeheer kan. Zodra we de uitkomst ontvangen nemen we direct contact met je op. Wordt aan gewerkt dus!

Reputatie 1

Alles, de waarheid spreken etc. 

T Mobile zou een storing doorzetten naar KPN omdat deze de glasvezelkabel heeft aangelegd. Vanochtend gebeld naar T Mobile klantenservice met de vraag of ze gebeld hadden (privé nummer). Maar de goede man zei nee de monteur van KPN heeft gebeld. Net gebeld met KPN er is nooit een storing gemeld daar. Dus nu weer de klantenservice gebeld en get weer eens uitgelegd. Wat blijkt nu ineens heeft de technische dienst van T Mobile gebeld. Kun je T Mobile dan nog vertrouwen als er zo met klanten word omgegaan. Ik begin echt te twijfelen of we de overstap naar T Mobile  1,5 jaar geleden een goede zet was. We dachten van wel maar nu met dit gehoord te hebben. Je word van het kastje naar de muur gestuurd. Wij moeten overal achter heen om iets geregeld te krijgen. Dacht dat de service van T Mobile daar opgericht is klanttevredenheid. 

Reputatie 7
Badge +14

@willem64  Wat moeten ze aanpassen? TM staat altijd open voor suggesties? Maar niet alles is aan te passen.

Reputatie 1

Dat moeten ze dan maar is gaan aanpassen bij T Mobile. Eigenlijk kunnen ze niks voor je doen als je geen T Mobile abonnement  heb. Dan ben je aan je lot overgelaten.

Reputatie 7
Badge +14

Beste @willem64 Moderators reageren wel degelijk op berichten. Echter wel op volgorde van binnenkomst. Dus als je aan de beurt ben krijg je zo nodig hulp. Is dit probleem al in behandeling hou het dan even bij dat kanaal anders loopt het misschien door elkaar

 

“Kregen weer een tegoed kaart voor 7 dagen. Het is goed bedoelt maar we kunnen er alleen wat mee als onze dochter thuis is. Ze komen niet op het idee dat elke klant er gebruik van kan maken. Dan geef je pas service.”


heb je uitgelegd dat dat niet werkt met een kaart? 

Reputatie 1

Straks maar weer bellen mbt het probleem, nog steeds geen internet. 

Er is ook geen één moderator die reageert op deze vraag. 

Reputatie 1

Gisteren weer eens gebeld naar de klantenservice ca 25 minuten in de wacht gestaan. Gegevens doorgeven en daarna ging ze kijken in het dossier. Wat bleek nu er stond niets meer vermeld, het was verwijderd. De dame een mailtje gestuurd naar de technische dienst. Met de vraag waarom het niet opgelost is. We hadden gisteren ca 60 minuten internet over de hele dag. Daar word je niet vrolijk van, daarbij waarom moet het zolang duren. Voordat er actie ondernomen word, niet echt klantvriendelijk. Kregen weer een tegoed kaart voor 7 dagen. Het is goed bedoelt maar we kunnen er alleen wat mee als onze dochter thuis is. Ze komen niet op het idee dat elke klant er gebruik van kan maken. Dan geef je pas service.

Reputatie 1

De modem is net een flipperkast, het enigste wat niet uit gaat is het powerlampje. Het is van de zotte dat het zolang moet duren. Zo'n grote provider maar een probleem snel oplossen is blijkbaar heel moeilijk. De klantenservice kan er niks aan doen. Die lezen ook maar op wat het scherm aan geeft. Ik blijf elke dag bellen totdat ze er kots misselijk er van worden. We dachten blij te zijn met T Mobile maar heb nu mijn twijfels. 

Reageer