Beantwoord

Wederom geen Internet verbinding(Apeldoorn)



Toon eerste reactie

457 reacties

Reputatie 3

Hi guys, ik heb net te horen gekregen dat het issue is opgelost! Mijn collega heeft gelijk een check uitgevoerd en @Mark_64 als het goed is ben jij nu weer aan het genieten van een goedwerkende verbinding. Klopt dit? Ik hoop heel erg dat alles weer werkt zoals het hoort!

Hi @KevinJK88, bij jou zien wij dat jij jammer genoeg nog niet online bent. Heb jij zojuist ook weer een herstart van het modem uitgevoerd? Heel erg bedankt alvast voor de moeite! Als blijkt dat dit er alsnog niet voor heeft gezorgd dat jouw verbinding weer in de lucht is, dan ga ik gelijk Guidion aansturen om dit zo snel mogelijk bij jou op te lossen. Ik hoor het graag van je!

Modem is herstart. Huawei kastje ook. Niks werkt. Nu mg kk zeker weer een weekend zonder internet zitten omdat er voor vandaag geen monteur beschikbaar is? @Lisa 

 

Ik begin echt pis link te worden van al dit gezeik.

Reputatie 3

@Lisa monteur is geweest maar zoals verwacht zit dit in de centrale

kunnen jullie iemand naar de centrale sturen die verstand heeft van zaken en het VANDAAG oplost

dat heen en weer ben ik nu wel zat…

zojuist een monteur geweest bij ons, je raadt het al. Kon het probleem niet oplossen. Probleem ligt buiten ons huis, dat noemen ze in de volksmond een storing. Medewerkster van de TD bleef maar volhouden dat er geen storing is. Dit is werkelijk Kafka

 

Reputatie 3

Moet je toch is zien wat voor een communicatie jullie hebben @Lisa dit is nu de 3e keer in een week tijd dat jullie aangeven dat het opgelost is en bij geen van ons 3en werkt het nog.

 

En voordat @Brian dit topic weer komt in stormen met zijn “negativiteit” helpt niet. Moeten jullie maar eerst is je werk gaan doen.

 

Ik weet wel zeker dat wij aankomend weekend wederom zonder internet zitten en jullie ons kei hard uitlachen vanuit jullie luie stoel. Bedankt voor niets he!

Reputatie 3

@Lisa, ik wacht nu op een belletje van Reggafiber/KPN

hopelijk snel en komen die vandaag nog

jullie moeten dit kunnen coördineren, zo te zien kan de beste man/vrouw bij 3 adressen langs en kan het dus heel mooi efficient inplannen

Bespoedig dit svp, jullie hebben toch wel een escalatie lijn bij ze

Reputatie 3

Zojuist contact gehad met de Servicedesk - monteurs komen pas MAANDAG langs.

 

Bedankt T-mobile! 

 

WEER EEN WEEKEND ZONDER INTERNET EN TV. WAT EEN KUT SERVICE!

Reputatie 3

Echt… ik snap hier niks van

@Brian @Lisa @t--mobile 

reggefiber moet langskomen, ik heb reggefiber zelf gesproken

reggefiber heeft een response tijd van 4 uur(2021 stijl)

echterrrrr het ticket gaat langs jullie slakkensnelle technische dienst die er 48 uur over mogen doen

jullie maken dus van 4 uur 52 uur, 1200% vertraging

koek koek!!!!!!!

in welk jaartal leeft tmobile????

FIXEN NU VANDAAG kan en dient reggefiber langs te komen

Reputatie 3

Jullie hebben nu zelfs het storing topic dicht gezet met het bericht dat alle problemen opgelost zijn.

 

Wat een smerige achterbakse manier om een aantal klanten in jullie stront te laten zitten.

 

@Brian @Lisa @Sander @Jason 

Reputatie 7

Hi allemaal, ik wil nogmaals laten weten dat wij er echt alles aan doen om jullie te helpen! Wij willen niets liever dan dat alles zo snel mogelijk weer bij jullie werkt. Wij blijven jullie nog steeds op de hoogte houden en proberen zeker niemand bewust een poot uit te draaien. Toch zou ik je graag willen vragen om het netjes te houden @KevinJK88. Met frustratie wordt het probleem niet sneller opgelost, maar weet dat ik jouw gevoel zeker snap. 

Ik wil in ieder geval laten weten dat ik voor jou @KevinJK88 net direct weer een nieuw verzoek heb ingediend bij de technische dienst, zodat hier zo snel mogelijk vervolgstappen op komen. Ook heb ik de status achter de schermen bij jou net gedubbelcheckt @dannyde. Ik zie inderdaad dat de monteur vandaag actie heeft ondernomen, dus ik hoop dat Reggefiber snel langs kan komen. Ik ben heel blij om te zien dat er bij jou een afspraak staat ingepland met Reggefiber @Mark_64. Er wordt echt alles aan gedaan om jullie online te krijgen. Als ik zaken voor jullie kon versnellen, dan had ik dat echt met liefde voor jullie gedaan! 

Reputatie 3

Hi allemaal, ik wil nogmaals laten weten dat wij er echt alles aan doen om jullie te helpen! Wij willen niets liever dan dat alles zo snel mogelijk weer bij jullie werkt. Wij blijven jullie nog steeds op de hoogte houden en proberen zeker niemand bewust een poot uit te draaien. Toch zou ik je graag willen vragen om het netjes te houden @KevinJK88. Met frustratie wordt het probleem niet sneller opgelost, maar weet dat ik jouw gevoel zeker snap. 

Ik wil in ieder geval laten weten dat ik voor jou @KevinJK88 net direct weer een nieuw verzoek heb ingediend bij de technische dienst, zodat hier zo snel mogelijk vervolgstappen op komen. Ook heb ik de status achter de schermen bij jou net gedubbelcheckt @dannyde. Ik zie inderdaad dat de monteur vandaag actie heeft ondernomen, dus ik hoop dat Reggefiber snel langs kan komen. Ik ben heel blij om te zien dat er bij jou een afspraak staat ingepland met Reggefiber @Mark_64. Er wordt echt alles aan gedaan om jullie online te krijgen. Als ik zaken voor jullie kon versnellen, dan had ik dat echt met liefde voor jullie gedaan! 

@Lisa, dank voor je antwoord

De klantenservice wist mij echter te vertellen dat het verzoek nog niet bij reggefiber licht maar eerst nog langs jullie technische dienst moet

er is geen afspraak ingepland of weet je iets dat ik niet weet?

Reputatie 3

Hi allemaal, ik wil nogmaals laten weten dat wij er echt alles aan doen om jullie te helpen! Wij willen niets liever dan dat alles zo snel mogelijk weer bij jullie werkt. Wij blijven jullie nog steeds op de hoogte houden en proberen zeker niemand bewust een poot uit te draaien. Toch zou ik je graag willen vragen om het netjes te houden @KevinJK88. Met frustratie wordt het probleem niet sneller opgelost, maar weet dat ik jouw gevoel zeker snap. 

Ik wil in ieder geval laten weten dat ik voor jou @KevinJK88 net direct weer een nieuw verzoek heb ingediend bij de technische dienst, zodat hier zo snel mogelijk vervolgstappen op komen. Ook heb ik de status achter de schermen bij jou net gedubbelcheckt @dannyde. Ik zie inderdaad dat de monteur vandaag actie heeft ondernomen, dus ik hoop dat Reggefiber snel langs kan komen. Ik ben heel blij om te zien dat er bij jou een afspraak staat ingepland met Reggefiber @Mark_64. Er wordt echt alles aan gedaan om jullie online te krijgen. Als ik zaken voor jullie kon versnellen, dan had ik dat echt met liefde voor jullie gedaan! 

@Lisa, dank voor je antwoord

De klantenservice wist mij echter te vertellen dat het verzoek nog niet bij reggefiber licht maar eerst nog langs jullie technische dienst moet

er is geen afspraak ingepland of weet je iets dat ik niet weet?

Ik heb ze net ook gesproken en er wordt aangegeven dat alle gevallen die nu nog open staan. Opnieuw worden opgepakt begin volgende week.

 

Waardeloos

Reputatie 3

@Lisa, ik heb de klantenservice nog even gebeld en het ticket ligt nog bij de technische dienst, niet bij reggefiber

oftewel de kans is heel groot met jullie verwerkingstijd en die van reggefiber en de daadwerkelijke afspraak dat ik ‘wellicht’ over een week pas internet heb

dit geeft mij alles behalve vertrouwen momenteel, en ik vraag me af of ik volgende week vrijdag niet precies in hetzelfde schuitje zit

99% zeker dat ik tm dinsdag geen internet heb

kunnen jullie niet svp voor een serieus alternatief zorgen

verder zou ik jullie ten sterkste willen adviseren een case manager aan te wijzen die

  • Teams aanstuurt waar nodig
  • escaleert intern en extern
  • het A-Z proces  in de gaten houdt
  • de getroffen klanten dagelijks proactief informeert 

wat ook enorm frustreert is dat ik woensdag nog bewust heb gebeld,2x, om mijn sterke twijfels te uiten dat het bezoek van guidion ging helpen, ik verwachte van niet jullie service dacht van wel

ik, als niet eigenaar van de service, had dus gelijk

en daar ligt voor jullie echt een verbeteringsmogelijkheid, veel.. te veel tijd gaat verloren in de stappen

stap 1 - klantenservice logt case

stap 2 - afspraak met guidion

stap 3 - guidion kan niet helpen

Terug naar stap 1 

 

dit lijkt een vicieuze cirkel waar we gewoon niet uitkomen…

 

 

Reputatie 3

Net de klantenservice opnieuw gesproken.

 

Er zijn een aantal klanten bij wie het probleem nog speelt. In plaats van dit met prio op te pakken gaan ze opnieuw een case aanmaken voor iedereen apart; er zal een monteur langskomen om de apparatuur binnenshuis na te kijken.

 

Dit is toch te gek voor woorden; het PROBLEEM LIGT BUITENSHUIS. Wat een ongelooflijke domme bedoeling. 

 

Dit gaat nog wel 2 weken duren. 

Reputatie 7
Badge +4

Ik kan me niet voorstellen dat het probleem niet oplosbaar is. Ik werk al 20 jaar in internet land en er is altijd een oplossing.

Reputatie 3

Ik kan me niet voorstellen dat het probleem niet oplosbaar is. Ik werk al 20 jaar in internet land en er is altijd een oplossing.

Blijkbaar kan tmobile het niet oplossen. 

Reputatie 3

Ik kan me niet voorstellen dat het probleem niet oplosbaar is. Ik werk al 20 jaar in internet land en er is altijd een oplossing.

Mee eens maar het lukt ze gewoon niet

ik ben serieus met stomheid geslagen hoe dramatisch en amateuristisch dit loopt

woensdag heb ik ze gezegd, guidion gaat dit niet kunnen oplossen weten jullie dat zeker, antwoord was ja

guidion heeft het vanochtend niet kunnen oplossen

nu moet reggefiber komen

oftewel die komen dinsdag op zijn vroegst, dan ben ik dus gisteren tm maandag offline door het onjuist handelen van tmobile, en deze acties vertragen de storing onnodig….

Heeft TM ergens servicenormen vastgelegd? Zelfs een budgetprovider zou het niet zo moeten mogen rekken ...

Wat ik ook storend vind is de houding van de moderatoren; als klant word je vooral in woord centraal gesteld. Niet in oplossing.

Reputatie 3

Heeft TM ergens servicenormen vastgelegd? Zelfs een budgetprovider zou het niet zo moeten mogen rekken ...

Wat ik ook storend vind is de houding van de moderatoren; als klant word je vooral in woord centraal gesteld. Niet in oplossing.

Precies dit. De moderatoren die doen alsof ze alles weten en nieuwe info hebben. Van alles in z'n werking zetten. Nou geloof mij; er is mij meerdere malen gezegd door de moderators dat ze een monteur of hulp zouden regelen.

 

Ze hebben NIETS voor mij gedaan. 

 

Gelukkig heb ik vanavond iemand wel kunnen spreken die mij serieus neemt(waar ik van uit ga) en zal ik na het weekend terug gebeld worden zodat ik een klacht kan indienen tegen dit team 

Hier komt KPN maandag, dus weer een weekend genieten zonder tv/internet. En inderdaad de monteur van Guidion was een zinloze onnodig vertragende acties 

Reputatie 3

Hier komt KPN maandag, dus weer een weekend genieten zonder tv/internet. En inderdaad de monteur van Guidion was een zinloze onnodig vertragende acties 

Hier komt dus eerst Guidion; ik zal dus sowieso nog langer moeten wachten. Gelukkig dat tmobile er alles aan doet om hun klanten zsm te helpen 🤥🤥🤥🤥🤥

Ongelooflijk! Ik ben 1 van de 'gelukkige' die 'maar' 1 week offline is geweest. Bel ik net voor compensatie (iets wat ze zelf aan hebben gegeven vanaf 1e gesprek) krijg ik te horen dat in dit geval ik hier NIET voor in aanmerking kom. Vaag verhaal dat het een algemene storing betreft. Grapjas.... Ga vanmiddag bellen om mijn bedenktijd te gebruiken. Ben namelijk nog geen 2 weken klant.

 

Einde van het liedje gaat dan zijn dat ik alsnog voor 2 weken betaal maar maar 1 week heb kunnen gebruiken. Mensen neem xs4al

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Ramama 

Die compensatie kan een moderator wel voor je in orde maken, zie ook dit.

https://www.consumentenbond.nl/alles-in-1/geld-terug-bij-netwerkstoringen

Hallo @Ramama 

Die compensatie kan een moderator wel voor je in orde maken, zie ook dit.

https://www.consumentenbond.nl/alles-in-1/geld-terug-bij-netwerkstoringen

Heb net weer gebeld en deze meneer vertelde meteen dat ik wel compensatie hoor te krijgen. Bedankt voor de tip! 

Staat ook ergens dat je na zeg 2 weken storing gedurende je looptijd recht hebt op ontbinding van het contract of moet je daar een juridische procedure voor door?

Reputatie 7
Badge +15

Volgens mij geef je T-Mobile eerst voldoende tijd dmv een aangetekende brief om het probleem op te lossen en als dat niet lukt kan je het contract laten ontbinden volgens mij.

Reageer