Ik heb traag Internet

Ik heb traag Internet

Toon eerste reactie

38 reacties

@Waqqas 

1.5 meter

 

@Waqqas 

Bedankt voor het meedenken. 

Fijne kerst 

 

Reputatie 7
Badge +15

@raveens 

Wat is de lengte van die kabel uit het ISRA naar je modem?

 

Reputatie 7
Badge +15

@raveens 

Er komt 12,3 Mbps download en 8 Mbps upload binnen via de KPN lijn, ik kan je hier als klant helaas niet bij helpen.

 

@Waqqas 

Die gaat gelijk naar de modem . Webinterface  DSL snelheid . Rx 12287  Tx 7991

Reputatie 7
Badge +15

@raveens 

Die kabel gaat direct naar je modem? Dan lijkt het geen probleem bij jou te zijn, eventueel kan je nog inloggen in de Zyxel-T50 web interface en dan zie je in het overzicht achter VDSL status het aantal Kbps dat je modem ontvangt.

Aangegeven postcodecheck  50mbps max .

 

Reputatie 7
Badge +15

@raveens 

De haalbare snelheid is nog steeds hetzelfde volgens de postcodecheck?

En wat voor een ISRA punt heb je?

@Waqqas 

De modem is rechtstreeks op ISRA punt aangesloten.Verder is er geen andere apparatuur aangesloten behalve een bekabelde pc. Die een netwerkkaart heeft 100/1000mbs.De speedtest gaat via de website van speedtest.nl ookla. Ook heb ik speedtest gedaan via tmobile website waar zelfde resultaat uit kwam.

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @raveens 

Heb je een DSL verbinding en als je bedraad de snelheid meet gebruik je ook de Ookla speedtest app?

Is je modem ook rechtstreeks aangesloten op het ISRA punt waar ook de KPN kabel op is aangesloten dus niet via een 2de aansluitpunt bijvoorbeeld? Aftakkingen/loze draden in je aansluiting kunnen ook zorgen voor een mindere snelheid.

Hallo ik heb last van traag internetsnelheid .in het begin haalde ik meer dan 30mbs. Bij de speedtest. Heb een abbo 50mb max 

Nu kom ik niet eens verder dan 11mbs .waardoor alles happert en buffert. Erg irritant. Alle stappen gevolgd. Reset modem etc .alles los gekoppeld computer rechtstreeks op modem .geen verschil. Gebruik een zyxel t50 modem. Kunnen jullie zien of er ergens een probleem zien.

 

Reageer