Google Pixel 8 pro 256 blauw besteld, maar bestelling ging fout. Nu geen recht op watch?

  • 20 October 2023
  • 26 reacties
  • 279 Bekeken

Hallo,

 

Ik heb 10 oktober mijn abonnement verlengd met een pixel 8 pro. Gisteren gebeld waar hij bleef en toen bleek dat mijn order ‘was blijven hangen’. Een aardige medewerker stelde voor om die te annuleren en een nieuwe bestelling te doen. Dat zou sneller zijn dan afwachten wanneer een vastgelopen order eindelijk opgelost zou zijn. Zo gezegd zo gedaan. Nu bedacht ik ineens dat die Pixel watch 2 actie liep tot de 16e en gisteren was het de 19e. Dat betekent dat ik omdat mijn bestelling vastgelopen was en ik eindelijk ongeduldig werd en ging bellen, ik nu geen Pixel Watch meer kan bestellen. Hoe nu verder? Tijdens mijn eerste bestelling had ik er wèl recht op. Toch wel heel erg jammer!

Marciano van Odido 6 maanden geleden

Hoi Stephanie, bedankt voor je ordernummers! Er is technisch gezien niets fout gegaan bij je tweede bestelling. Ik snap ook dat mijn collega dacht dat je toestel al snel bezorgd zou worden. De status stond op dat moment namelijk nog op (direct) leverbaar. Echter is het door jou gekozen toestel later die dag op phase out gegaan. Dit betekent dat het het toestel uit het assortiment is. Ik snap dat dit - netjes gezegd - niet fijn is. In dit geval heb je dus twee keer pech gehad met je bestellingen. 

Neem direct even contact op met mijn collega's van Sales op 0800-0092. Leg ze uit dat jouw bestelling (Google Pixel 8 Pro, 256GB, Blauw) op phase out staat. Zij helpen je bestelling om te zetten naar een ander model dat wel leverbaar is (mits je dit wil natuurlijk).

Over de actie; op dit moment is er echt geen reden tot paniek. Ik snap dat het nu een beetje hopeloos lijkt, maar ik ben al aan het schakelen met collega's (die weer moeten schakelen met Google) om je toch aan de actie mee te kunnen laten doen. Zodra ik hier reactie op heb, laat ik het je uiteraard direct weten. Om uberhaupt mee te doen met de actie, wil ik je vragen echt z.s.m. met Sales te bellen om een ander model te kiezen, vanwege de phase out van het door jou gekozen model.

Ik hoop dat bovenstaande antwoord geeft op je vraag waarom mijn collega je een nieuw abonnement heeft laten bestellen. Hij wist op dat moment niet van de phase out, anders kon hij had toestel uiteraard ook niet meer bestellen.

De actie om de Watch te claimen start vrijdag. We hebben dus nog even om je nieuwe toestel bij je te krijgen. Wat betreft de actie; wacht even tot ik een reactie heb van mijn collega's. Houd er rekening mee dat het even kan duren, omdat we ook navraag moeten doen bij Google.

Ik snap dat het met de case van Navyblueboss helemaal op een horrorfilm lijkt, maar dat is echt niet het geval. Ik hoop dat bovenstaande informatie voor meer duidelijkheid zorgt en je zorgen een beetje wegneemt. 
 

Bekijk origineel

26 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @StephanieP 

Is het gelukt met het bellen naar sales? Wij hebben geen specifiek nummer van een collega. Je kan eventueel ook nog langs een Odido shop en daar helpen ze je direct met een nieuwe bestelling. Ik hoor graag of het is gelukt! Ik wens je ook een mooie vakantie toe!

Reageer