[Info] Levertijden Apple iPhone 13 Pro

  • 17 September 2021
  • 543 reacties
  • 139575 Bekeken
[Info] Levertijden Apple iPhone 13 Pro

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

543 reacties

De 17e om 14:05 mijn bestelling geplaatst, helaas nog geen bericht gehad van de T-Shop (Sierra blauw 256GB). Hopelijk krijg ik vandaag nog bericht maar heb er een hard hoofd in.

Beste medewerker, 

hoe gaat het met de nog te gebruiken abonnementstijd, mijn abonnement is verlopen, maar loopt door tot ik mijn nieuwe contract aanga bij het verkrijgen van mijn nieuwe telefoon, ik heb nu nog een paar dagen tot de volgende maand ingaat, wat gebeurt er als ik mijn bestelde telefoon niet morgen krijg maar net na het ingaan van de nieuwe maand, heb ik dan dubbele kosten of wordt het verdisconteert? 
 

daarnaast, wanneer krijgen ik een update wanneer ik mijn bestelling kan ophalen, en hoe het verder verloopt, normaal waren jullie best goed in klanten op de hoogte houden, geen sugarcoating maar gewoon vertellen hoe het er voor staat, dat mis ik een beetje.. 

groeten, 

Inmiddels gebeld en alles geregeld! Dankjewel voor je bericht :) 

Ik heb ongeveer 1,5 uur geleden het belletje gehad dat ik mijn 13 Pro morgen kan ophalen in de winkel! Maandag besteld rond 11 uur in de ochtend.

Ik heb mijn 13 Pro maandag rond 12u in de middag besteld dus hopelijk krijg ik zo ook bericht. Ik heb alleen wel voor de bezorg optie gekozen ipv ophalen in de winkel, geen idee of dat ook nog heel veel uitmaakt.

Ik heb ongeveer 1,5 uur geleden het belletje gehad dat ik mijn 13 Pro morgen kan ophalen in de winkel! Maandag besteld rond 11 uur in de ochtend.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Wiwe 

Allereerst gefeliciteerd met je bestelling! Ik hoop dat je je toestel snel in handen krijgt. Ik wil je graag gerustellen. Bij een verlenging is er geen sprake van dubbele kosten. Je nieuwe abonnement gaat in zodra jij je toestel hebt en in de tussentijd wordt je factuur opgemaakt op basis van je oude abonnement. Op de factuur daarna wanneer je verlenging is ingegaan wordt een herberekening gemaakt en dan wordt je factuur gecorrigeerd. Dus geen zorgen er is geen sprake van dubbel betalen. 

Je ontvangt een bericht van AMP of van de T-Shop zodra je toestel leverbaar is. Ik zal een update delen over de levertijden zodra er meer informatie beschikbaar is. 

Beste medewerker, 

hoe gaat het met de nog te gebruiken abonnementstijd, mijn abonnement is verlopen, maar loopt door tot ik mijn nieuwe contract aanga bij het verkrijgen van mijn nieuwe telefoon, ik heb nu nog een paar dagen tot de volgende maand ingaat, wat gebeurt er als ik mijn bestelde telefoon niet morgen krijg maar net na het ingaan van de nieuwe maand, heb ik dan dubbele kosten of wordt het verdisconteert? 
 

daarnaast, wanneer krijgen ik een update wanneer ik mijn bestelling kan ophalen, en hoe het verder verloopt, normaal waren jullie best goed in klanten op de hoogte houden, geen sugarcoating maar gewoon vertellen hoe het er voor staat, dat mis ik een beetje.. 

groeten, 

Afgelopen maandag heb ik de iPhone 13 Pro (128GB Grafiet) besteld, kan ik dan vandaag nog een bericht verwachten van AMP?

Alles kan, niemand die het weet.. Het lijkt er alleen wel op dat nog veel mensen die een Pro hebben besteld nog zitten te wachten op een AMP bericht. 

Afgelopen maandag heb ik de iPhone 13 Pro (128GB Grafiet) besteld, kan ik dan vandaag nog een bericht verwachten van AMP?

Nee, hier ook nog niks. Medewerker van T-Mobile gaf aan dat je echt pas bericht krijgt van de shop als je bestelling er is.

Iemand die al bericht heeft gehad vanuit de T-Mobile shop?

Vrijdag om 14:01 besteld (Iphone 13 pro zwart 256GB) maar nog geen mail van AMP ontvangen. er is inderdaad 0% duidelijkheid voor klanten zoals hierboven al werd gezegd.

 

Reputatie 1

Wellicht is het handig om mensen die besteld hebben te laten weten of ze morgen, of een paar dagen later, hun telefoon kunnen verwachten. 
 

Communiceren met leverdata vanaf is natuurlijk makkelijk, maar enorm onduidelijk. Dat groene balkje achter de modellen zegt eigenlijk niets. Het kan ook zijn dat er pas in 2022 geleverd wordt. 
 

Kortom, op deze manier is er 0% extra duidelijkheid voor klanten. Het lijkt me dat jullie inmiddels weten hoeveel iPhones er morgen beschikbaar zijn en hoeveel bestellingen er zijn. Dan kan er dus ook een bericht uit waarbij je eerlijk vertelt dat mensen nog iets langer moeten wachten. Zo weet iedereen waar hij of zij aantoe is, wel zo prettig lijkt me. 

Reputatie 3

Wanneer werken jullie het schema bij? Het lijkt nu  nog of wanneer je vandaag besteld deze morgen in huis is.

Het lijkt me toch inderdaad dat jullie nu wel weten hoe veel je er morgen hebt. 

Reputatie 1

YES! Afspraak voor vrijdag gemaakt. Ik had zaterdag avond pas besteld. (iPhone 13 pro zwart). Dank t-mobile!

Nice! Zelfde toestel één dag eerder besteld en nog helemaal niets ..nada :(

Misschien een andere opslag capaciteit ? 

Wanneer werken jullie het schema bij? Het lijkt nu  nog of wanneer je vandaag besteld deze morgen in huis is.

Reputatie 3

@Hajar wanneer kunnen de eerste berichten van tmobile shops dan verwacht worden? Dit vallen onder dezelfde volgorde?

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal,

Ik zie dat sommige al een bezorgafspraak hebben gemaakt. Ik wens je alvast veel plezier met je prachtige nieuwe iPhone!

Voor de mensen die nog geen bericht hebben gehad; we leveren de toestellen uit op basis van het tijdstip van bestellen, het type iPhone, de kleur en het aantal GB geheugen. Dit kan betekenen dat je wellicht een erg populaire variant hebt en dan kan het langer duren voor het toestel geleverd wordt. Zodra je toestel leverbaar is, ontvang je direct een bericht van AMP of de T-Mobile Shop waar je hebt besteld. 

Als wij een andere update hebben (over de iPhones of levertijden), zullen we dat direct delen in dit en de desbetreffende topics.

Vrijdag 17 september om 15u45 mijn iPhone 13 Pro ( 256 GB, Grafiet) besteld, maar nog geen enkele update ontvangen vanuit  AMP/T-Mobile. Alleen een orderbevestiging op vrijdag een uurtje later.

Je zou toch denken dat je bij de eerste ronde zit zo 1-2 uur na de ‘opening’?

 

YES! Afspraak voor vrijdag gemaakt. Ik had zaterdag avond pas besteld. (iPhone 13 pro zwart). Dank t-mobile!

Nice! Zelfde toestel één dag eerder besteld en nog helemaal niets ..nada :(

Reputatie 1

Zaterdagochtend besteld, kon vanavond via AMP afspraak maken voor bezorging op vrijdag. Helaas niet mogelijk ivm werk dus wordt zaterdag. 

Beetje jammer weer. Vorige week vrijdag om 15.00 besteld, nadat ik 40 min in de wacht hing bij de klantenservice en de verbinding vervolgens uit het niets werd verbroken. Vervolgens lag de website er ook nog eens uit. Maar goed, om 15.00 kon het. Vervolgens lees ik overal: wie het eerst komt het eerst maalt. Hoe vroeger je erbij bent, des te sneller je hem hebt…

Krijg ik de mail van AMP logistics om een afspraak te maken zijn de tijdsloten voor vrijdag niet eens beschikbaar, ook niets voor zaterdag of zondag. Ik vind het dan vreemd dat T-Mobile dan suggereert: “ first come.. first served...” 

Afspraak gemaakt, maandag. Vrijdag ging niet, zaterdag kost €10 extra. 
vrijdag 14.27 besteld, iPhone 13 pro blauw, 256gb

Had vrijdag om 14:07 m’n bestelling al geplaatst voor afhalen. Nog steeds niks ontvangen, geen mail, sms of belletje.

Reputatie 2

YES! Afspraak voor vrijdag gemaakt. Ik had zaterdag avond pas besteld. (iPhone 13 pro zwart). Dank t-mobile!

Reputatie 1

Ik heb net een sms van AMP gehad voor de bezorging van de iPhone.