[Info] Levertijden Apple iPhone 13 Pro

  • 17 September 2021
  • 543 reacties
  • 139574 Bekeken
[Info] Levertijden Apple iPhone 13 Pro

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

543 reacties

Wat een verhalen allemaal! Ik heb veel geduld en wacht rustig aan maar word steeds sceptischer… Hopelijk komt t-mobile met een verklaring. Ik snap dat andere bestellingen die later dan die van mij zijn geplaatst op basis van model, kleur etc eerder of later geleverd worden. Maar zou graag, zoals vele van jullie, op de hoogte worden gehouden van de levertijden PER bestelling en niet per model.

Mijn bestelling geplaatst op 19 sept. om 16:00 voor een verlening van een sim only naar abbo met toestel. Gaat om een iPhone 13 Pro 128gb. We gaan volgens het schema de 3e week. Maar of het deze week nog word geleverd, ben ik huiverig over.

Toevallig net een berichtje gekregen om een bezorg afspraak in te plannen. Wel heel toevallig nadat ik iets op het forum plaats xP…. Zondag krijg ik het toestel in huis.

Notitie aan mijzelf: afhalen in de winkel is altijd beter. Nu betaal ik extra omdat ik de overige bezorg momenten gewoon niet thuis ben. Wel weer jammer!

Geachte meneer/mevrouw,

Ben nu al ruim 5 weken aan het wachten op mijn iPhone 13. Het zou tussen de 2/3 weken duren. Heb ook geen berichtje niks ontvangen. Vind dit erg slecht. Dat iets langer kan duren is al niet leuk, maar een bericht hierover is het minste wat er gedaan zou kunnen worden. Vandaag gebeld en dan wordt er gezegd ja kan het met zien denk deze week. Hier heb je dan als klant eigenlijk ook niks aan. 
 

Graag een antwoord hoe lang dit nog gaat duren

Hi allemaal,

Dit zijn momenteel de meest actuele levertijden. Zodra wij een update hebben, zullen we dat direct delen in dit topic. 

Beste Hajar , ik snap dat je dit schrijft alleen het lijkt logisch dat als andere aanbieders al in Oktober op levertijden staan dit ook bij T mobile zal zijn. de vraag die ons allemaal bezighoudt is wanneer zal T mobile bericht sturen voor de klanten die laten bezorgen en wanneer krijgen de klanten bericht uit de T mobile winkel ?

 

bvd voor je spoedige reactie 

Ik snap alleen niet zo goed waar je vandaan haalt dat alle andere aanbieders de levertijd al in Oktober hebben staan. Elke provider waar ik kijk staat de levertijd vanaf vanaf 24-09. Alleen losse verkoop staat de telefoon op langere levertijd. Niet heel gek, grote verkopers als providers hebben meestal voorrang en andere regels. 

 

 

@David 

dkny gebruiker schrijft:

30 september besteld en 8 oktober al een bericht van AMP! 
Ik ben er heel blij mee! vervelend voor andere. Het gaat om een: (pro13 blauw 256GB.)

nou gaat het om een pro 13 blauw 256 maar daar staat 2 a 3 weken. Ik heb de pro 13 blauw 128 besteld 1 a 2 weken. Nou had je gezegd dat dat het door een bug kwam dat een gebruiker het eerder kreeg dan de zo belofte eerstvolgende. Ik sta weer versteld dat er weer iemand eerder heeft dan de eerstvolgende. Of is dit weer een bug?!

 

Reputatie 7

@dani milano 

Zou je mij een privébericht met jouw ordernummer kunnen sturen, zodat ik kan controleren of alles goed gaat met jouw order? 

@Warddominicus 

De levertijden zijn gisteren geüpdatet, dus dit is de actuele stand van zaken. Wat wel een verschil kan maken is de drukte bij de koeriersdienst AMP. Door drukte bij hen kan het langer duren voor je bericht krijgt om een afspraak in te plannen. Hopelijk ontvang je binnenkort bericht!

@Ruv en andere lezers,

Je moet de datum van jouw bestelling erbij pakken en vanaf dan de levertijden tellen die in de tabel zijn aangegeven. Dus stel, je bestelt vandaag een iPhone 13 Pro Zwart 1 TB, dan moet je 2 tot 3 weken levertijd rekenen vanaf vandaag. De vanaf-datum in de tabel geeft aan welke orders er vervuld zijn, namelijk de orders van vóór die datum. Zoals ik hierboven echter ook aangeef is het momenteel erg druk bij AMP, dus het kan daardoor langer duren en de levertijden in de tabel zijn altijd onder voorbehoud.

 

Reputatie 1

Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe iPhone 13 Pro! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! 

 

Levertijden iPhone 13 Pro

Deze levertijden zijn aangepast op 1 oktober 2021 om 12:26

NB. De data onder 'Besteldatum' zijn vanaf-data. 

 

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen!

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!

Waarom wordt het niet bijgewerkt. nu al 5 dagen geleden de laatste update.

Inderdaad vind t maar gek dat Tmobile geen inzicht heeft over de maximale leverbare hoeveelheid toestellen en dat ze maar als antwoord geven “ we zijn afhankelijk van Apple” of “We kunnen nu geen actuele leveringsdatum aangeven”

 

blablabla hoe kan t zijn dat je als telefoon bedrijft besteld maar niet kan zien wanneer deze geleverd worden bij t bedrijf zodat de toestellen geleverd en of opgehaald kunnen worden…

 

voor mij is t gwn lariekoek wat ze uitkramen want elke keer is t hetzelfde antwoord zo onduidelijk en mysterieus 

Reputatie 1

Hoe moeilijk is het om goed te lezen? Staat er besteldatum 23-09 levertijd 2 tot 3 week dan geldt dat voor die mensen die op die datum besteld hebben. Heb je later besteld dan moet je gewoon wachten tot het aangepast is. Mensen gaan er allemaal maar vanuit dat als ze later dan de afgebeelde besteldatum besteld hebben dezelfde wachttijd aan kunnen houden, dat is dus fout! Ik heb 23-09 besteld en heb hem gisteren binnen gekregen, terwijl de 3e week pas vandaag verstreken zou zijn. Wacht gewoon rustig af, het heeft totaal geen nut om je frustraties te uiten, je krijgt hem er echt niet sneller door! Het zijn voornamelijk dezelfde mensen die steeds reageren en veel later besteld hebben en nu al de grootste praatjes hebben. 

Niet waar. De levertijden gelden vanaf-data dus als jij je telefoon dus wat aangegeven 23-09 is en de levertijd ¾ weken is kan jij ervan uitgaan dat je je telefoon of deze week of volgende week uiterlijk kan binnen hebben. De mensen die een week later hebben besteld moeten dan hoogstuit een week langer wachten of ze krijgen de bestelling binnen vanaf volgende week. Omdat die bestelling en levering dan is gemaakt voor die week door tmobile zelf

 

Sorry hoor, maar je zit fout.

Zoals meerdere malen aangegeven heb ik toevallig een 13 pro, 128GB, grafiet besteld op 23-09. De levertijd is aangepast en was gisteren 2-3 week en vandaag 3-4 week. Ik heb echter gisteren mijn toestel binnen gekregen. Dus in de 3e week, ik denk dat je er haast wel vanuit kan gaan dat uitzonderingen daargelaten de laatste genoemde wachttijd aangehouden kan worden. Voor mij zou het vandaag officieel de 3e week zijn.

Dus dan wacht je maar nog 1 week.. zo moeilijk is het niet. De week is nog niet voorbij heb geduld. 

Sorry, maar ik kan mij niet aan de indruk onttrekken van het feit dat jij leest wat jij wil lezen.

Lees het volgende nadat je het gelezen hebt, nog een keer en daarna letter voor letter wellicht dat je het dan snapt. Komt ie he….

Ik heb op 23-09-2021 mijn toestel besteld, op die betreffende dag was er nog geen levertijd bekend voor bestellingen rond die datum.

Volg je het voor zover nog? Zo ja dan ga ik nog even verder.

Gaan we weer!

Onlangs zijn de leverdata aangepast en stond de levertijd voor bestellingen vanaf 22-09-2021 op 2 tot 3 week voor de iPhone 13 Pro, 128 GB, grafiet.

Gisteren heb ik mijn toestel in ontvangst genomen, nogmaals gisteren heb ik mijn toestel in ontvangst genomen, welke ik besteld heb op 23-09-2021. Toen stond de leverdata op “vanaf 23-09 2 tot 3 week”, hopelijk volg je het tot nu toe nog?

Vandaag echter is de levertijd aangepast voor besteldatum vanaf 23-09 3 tot 4 week, maar zoals ik al veelvuldig heb gezegd ik heb mijn toestel gisteren ontvangen  met andere woorden ik hoef niet meer te wachten. Graag in vervolg gewoon even lezen wat er staat in plaats van je eigen verhaaltjes verzinnen! Dat scheelt namelijk een onnodige discussie! Want ik heb voor mijn gevoel nu al 100x getypt dat ik gisteren mijn toestel heb ontvangen, het is allemaal niet zo moeilijk hoor. 

Het is gewoon een kwestie van die 2 doppies in je voorhoofd even gebruiken en je had al kunnen weten dat ik gisteren mijn toestel had ontvangen!

Denkje ik ga opletten wat jij binnen krijgt? En als je m al binnen hebt waarom moest je dan zo nodig verder reageren???

Als jij mij zo graag wil citeren, wellicht is het dan handig om eerst te lezen wat degene schrijft voordat je met een reactie komt die kant nog wal raakt! Als je lukraak mensen gaat citeren, vervolgens inhoudelijk niks toevoegt en zelf dingen gaat verzinnen dan heb ik liever niet dat jij mij gaat citeren. Het is namelijk nogal dom om zomaar iets te roepen, terwijl hetgeen wat je zegt niet klopt. 

Jij reageert op een topic terwijl je je telefoon al hebt dus ik ga ervan uit dat dit het niet geval is. Ik ga niet terug lezen om te kijken dat jij die wel al hebt, dus ik ga je inderdaad citeren de leverdata is naar 1 week langer geschoven zoals je zelf ook kan zien. Dus ga weg man gekke gast

Mij een gekke gast noemen, terwijl jij constant over een iPhone 13 pro GRANIET praat :joy:

Hoe moeilijk is het om goed te lezen? Staat er besteldatum 23-09 levertijd 2 tot 3 week dan geldt dat voor die mensen die op die datum besteld hebben. Heb je later besteld dan moet je gewoon wachten tot het aangepast is. Mensen gaan er allemaal maar vanuit dat als ze later dan de afgebeelde besteldatum besteld hebben dezelfde wachttijd aan kunnen houden, dat is dus fout! Ik heb 23-09 besteld en heb hem gisteren binnen gekregen, terwijl de 3e week pas vandaag verstreken zou zijn. Wacht gewoon rustig af, het heeft totaal geen nut om je frustraties te uiten, je krijgt hem er echt niet sneller door! Het zijn voornamelijk dezelfde mensen die steeds reageren en veel later besteld hebben en nu al de grootste praatjes hebben. 

Niet waar. De levertijden gelden vanaf-data dus als jij je telefoon dus wat aangegeven 23-09 is en de levertijd ¾ weken is kan jij ervan uitgaan dat je je telefoon of deze week of volgende week uiterlijk kan binnen hebben. De mensen die een week later hebben besteld moeten dan hoogstuit een week langer wachten of ze krijgen de bestelling binnen vanaf volgende week. Omdat die bestelling en levering dan is gemaakt voor die week door tmobile zelf

 

Sorry hoor, maar je zit fout.

Zoals meerdere malen aangegeven heb ik toevallig een 13 pro, 128GB, grafiet besteld op 23-09. De levertijd is aangepast en was gisteren 2-3 week en vandaag 3-4 week. Ik heb echter gisteren mijn toestel binnen gekregen. Dus in de 3e week, ik denk dat je er haast wel vanuit kan gaan dat uitzonderingen daargelaten de laatste genoemde wachttijd aangehouden kan worden. Voor mij zou het vandaag officieel de 3e week zijn.

Dus dan wacht je maar nog 1 week.. zo moeilijk is het niet. De week is nog niet voorbij heb geduld. 

Sorry, maar ik kan mij niet aan de indruk onttrekken van het feit dat jij leest wat jij wil lezen.

Lees het volgende nadat je het gelezen hebt, nog een keer en daarna letter voor letter wellicht dat je het dan snapt. Komt ie he….

Ik heb op 23-09-2021 mijn toestel besteld, op die betreffende dag was er nog geen levertijd bekend voor bestellingen rond die datum.

Volg je het voor zover nog? Zo ja dan ga ik nog even verder.

Gaan we weer!

Onlangs zijn de leverdata aangepast en stond de levertijd voor bestellingen vanaf 22-09-2021 op 2 tot 3 week voor de iPhone 13 Pro, 128 GB, grafiet.

Gisteren heb ik mijn toestel in ontvangst genomen, nogmaals gisteren heb ik mijn toestel in ontvangst genomen, welke ik besteld heb op 23-09-2021. Toen stond de leverdata op “vanaf 23-09 2 tot 3 week”, hopelijk volg je het tot nu toe nog?

Vandaag echter is de levertijd aangepast voor besteldatum vanaf 23-09 3 tot 4 week, maar zoals ik al veelvuldig heb gezegd ik heb mijn toestel gisteren ontvangen  met andere woorden ik hoef niet meer te wachten. Graag in vervolg gewoon even lezen wat er staat in plaats van je eigen verhaaltjes verzinnen! Dat scheelt namelijk een onnodige discussie! Want ik heb voor mijn gevoel nu al 100x getypt dat ik gisteren mijn toestel heb ontvangen, het is allemaal niet zo moeilijk hoor. 

Het is gewoon een kwestie van die 2 doppies in je voorhoofd even gebruiken en je had al kunnen weten dat ik gisteren mijn toestel had ontvangen!

Denkje ik ga opletten wat jij binnen krijgt? En als je m al binnen hebt waarom moest je dan zo nodig verder reageren???

Als jij mij zo graag wil citeren, wellicht is het dan handig om eerst te lezen wat degene schrijft voordat je met een reactie komt die kant nog wal raakt! Als je lukraak mensen gaat citeren, vervolgens inhoudelijk niks toevoegt en zelf dingen gaat verzinnen dan heb ik liever niet dat jij mij gaat citeren. Het is namelijk nogal dom om zomaar iets te roepen, terwijl hetgeen wat je zegt niet klopt. 

Jij reageert op een topic terwijl je je telefoon al hebt dus ik ga ervan uit dat dit het niet geval is. Ik ga niet terug lezen om te kijken dat jij die wel al hebt, dus ik ga je inderdaad citeren de leverdata is naar 1 week langer geschoven zoals je zelf ook kan zien. Dus ga weg man gekke gast

Mij een gekke gast noemen, terwijl jij constant over een iPhone 13 pro GRANIET praat :joy:

Dat noem je vragen stellen dumb fuck. Maar anyways dat jij verkeerde informatie doorgeeft is niet mijn probleem. Ga voor de volgende keer betere informatie geven ipv denken dat je het allemaal beter weet

Leer jij eerst maar eens wat het verschil is tussen Grafiet en Graniet, kaklap!

Leer jij maar gwn je mond te houden als je geen enkele toegevoegde waarde kan toedienen in een topic

Reputatie 2

Hi guys! Ik spreek geen Nederlands so here we go…

I have a question: my contract ends in 10 days and I have already chose to extend the contract with a iPhone 13 pro on Oct 8. As you may know, it doesn’t look like I can get the phone before the end of my current contract. The T-mobile staff told me that my new contract starts when I receive my new iPhone. What happens if I still don’t get my phone when my old contract expires? Does the old/new fare apply, or does it change to pay-as-you-go?

It’s good to see everyone’s enthusiastic about their new phones. Enjoy! Hope I can receive mine soon. 

It’s funny to see even Dutch people have a hard time understanding the waiting time in the picture. I definitely don’t clearly understand what it means, only that I’ll need to wait for quite some time. 

Again, enjoy your new iPhone!

Hey, heb op 8-10-21 de zwarte 13 pro 128GB besteld. Ik heb op 9-11-21 een link gekregen om te betalen en ook betaald binnen 2 uur, maar sinds dien ook niks meer gehoord tot op heden… 

Weet niet of je inmiddels al een bericht heb gehad maar ik heb dezelfde telefoon op 6-10 besteld en hij wordt 22-11 bezorgd. Op 10-11 een mail ontvangen om een bezorgafspraak te maken. Had wel eerst gebeld met tmobile, 2 uur later kreeg ik die mail.. weet niet of het toeval was

Ik ben benieuwd wie op 23 september een iPhone 13 pro 128gb, grafiet hebben besteld en gekozen hebben voor bezorging. Wellicht is het interessant om bij te houden wanneer deze bezorgd word, bij mij staat de status op “wacht op voorraad”. Maar zo staat het al sinds 23 september :joy:

@MysteriOus_NL 

Een goed idee om het bij te houden. Ik heb mijn iphone op 29 sep besteld en het is een pro 13 Blauw 128GB. en je raad het al, ook bij mij staat er nog “Wacht op voorraad” sinds 29 september.

Reputatie 7

Goedemiddag,

De levertijd van de iPhone 13 Pro Zwart 128 GB is zojuist aangepast. De andere levertijden blijven hetzelfde.

Zodra er weer een nieuwe update te delen is dan horen jullie het direct!

Ik heb eindelijk mail gehad van AMP om een bezorgafspraak te maken!

@MysteriOus_NL

Een goed idee om het bij te houden. Ik heb mijn iphone op 29 sep besteld en het is een pro 13 Blauw 128GB. en je raad het al, ook bij mij staat er nog “Wacht op voorraad” sinds 29 september.

Het gaat mij meer om de specifieke combinatie, aangezien daar de levertijd hetzelfde is. De levertijd van de blauwe versie in 128 gb verschilt met de grafiet versie in 128 gb. Daarnaast gaat het bij mij ook om de besteldatum. Het zou een beetje vreemd zijn als iemand hem al zou hebben namelijk ;)

Bedankt voor je reactie. Ik heb deze week nog gebeld, maar er wordt steeds gezegd dat ik nog steeds in de wachtrij sta en geduld moet hebben… Sorry dat ik het zeg, maar vind de service op dit moment dramatisch. De 6 weken levertijd zijn inmiddels verstreken en ze kunnen nog steeds niks voor me betekenen of tegemoet komen… Erg jammer dit. 

Hi all,

I ordered the 13 pro 256gb on the 5th of October. After a lack of news I went to my local t-mobile two weeks ago, and they then changed my order to be delivered at home, and supposedly ‘put me on top of the list’. I paid online and I’m still nowhere close to receiving my phone. I’m fine as I have a good phone but my partner can’t wait any longer (iPhone 6, screen broken, speaker malfunctioning, battery showing its age…)

 

anyway, reading some comments here it looks like people that have ordered after me have a delivery date. What should I do?

 

thanks

Reputatie 7
Badge +9

Hi,

De levertijden in de tabel zijn zojuist weer aangepast. Zodra er een nieuwe update van de levertijden is delen we die direct!

Reputatie 7

Goedemiddag allemaal,

De levertijden in de tabel zijn zojuist weer van de meest actuele informatie voorzien. Tot de volgende update!