[Info] Levertijden Apple iPhone 13 Pro Max

  • 17 September 2021
  • 720 reacties
  • 167928 Bekeken
[Info] Levertijden Apple iPhone 13 Pro Max

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

720 reacties

Reputatie 2

slechtste tmobile ervaring ooit, eerst is er helemaal geen communicatie van die kant! Ten tweede zie ik dat mensen hetzelfde model ergens anders later dan ik bestellen en het gewoon eerder in huis hebben! Ten derde is dit een superslechte launch van tmobile door te doen alsof een pre-order iets boeide, men koopt nu iphones via bol.com en krijgt ze vandaag zelfs binnen!! Ik kon net zo goed ergens anders bestellen want daar krijgen mensen wel iets. 

Als eerste besteld en niet in huis. Ik heb hem geannuleerd en ben naar KPN gegaan. Die kon hem morgn voor mij leveren! 
 

T-mobile behandeld hun vaste klanten niet goed. 

Reputatie 1

Het is toch geen sinds verenigbaar dat iemand die de IPhone op 17-09-2021 om 14:00 uur besteld, deze vandaag de 24e op kan komen halen of laten bezorgen, iemand die op 17-09-2021 om 17:00 uur besteld dat deze 3 of 4 weken moet wachten….

En bij een dochteronderneming BelSimpel wel gewoon binnen enkele werkdagen leverbaar is  

 

@T-Mobile graag een reactie hierop?

zelfs als je om 14:03 besteld hebt mag je lekker lang wachten.. 

Reputatie 1

De klantenservice gaf aan 1 keer per week. 
 

zelf net m’n bestelling geannuleerd en bij BelSimpel besteld. Bij het bestellen werd aangegeven 2-4 werkdagen leverbaar en na het bestellen konden ze geen indicatie geven van de levertijd 😞 afwachten maar. 
 Er staat 2-4 dagen bij Belsimpel, dan heb je hem in huis. De klantenservice van Belsimpel geeft dat ook aan. 

Reputatie 3

De klantenservice gaf aan 1 keer per week. 
 

zelf net m’n bestelling geannuleerd en bij BelSimpel besteld. Bij het bestellen werd aangegeven 2-4 werkdagen leverbaar en na het bestellen konden ze geen indicatie geven van de levertijd 😞 afwachten maar. 

Heb jammergenoeg een 2 jarig abbo anders was ik ook allang weg geweest zodra dit abbo afgelopen is ga ik overstappen

Reputatie 1

De klantenservice gaf aan 1 keer per week. 
 

zelf net m’n bestelling geannuleerd en bij BelSimpel besteld. Bij het bestellen werd aangegeven 2-4 werkdagen leverbaar en na het bestellen konden ze geen indicatie geven van de levertijd 😞 afwachten maar. 

Reputatie 3

Hoevaak krijgen ze eigenlijk een nieuwe levering? Is dat elke week?

Een iPhone 13 Max pro 18-9 besteld waarbij op de site stond 24-9 leverbaar hier van uit gaand kreeg ik vandaag een berichtje dat het met 3 tot 4 weken is vertraagd.. had het dan beter bij Apple zelf kunnen bestellen waar een pre order wel te leveren is en je ook echt iets pre orderd 

TIP: annuleer bij T-Mobile. Bestel bij Belsimpel daar zijn ze op voorraad. Spijtig om te zeggen, maar jullie maken er een zooitje van. 

Dat was mijn probleem vanaf begin aan. Ik kan niet overstappen, omdat ik (dom genoeg) in april ala mijn sim only abonnement bij T-Mobile had verlengd voor 2 jaar. Dus ik was al vast aan T-Mobile. Anders had ik het afgelopen vrijdag om 2 uur besteld bij KPN, wat ik later moest annuleren 😞 Voor mij ook zeker de laatste keer bij T-Mobile. 

Reputatie 3

Werd net gebeld door de T-Mobile shop de Apple 13 Pro Max ligt klaar, mijn man en ik gaan hem morgen ophalen 👍🏻

Heb je eerder vandaag ook een sms gehad dat de levertijd van jouw iphone is gewijzigd?

Ik wel.. erg vaag dit allemaal

Ja ik heb net zelf maar gebeld om te vragen hoe t zit maar die van mij hebben ze niet in de winkel word pas gebeld als ze hem op voorraad hebben

Reputatie 2

TIP: annuleer bij T-Mobile. Bestel bij Belsimpel daar zijn ze op voorraad. Spijtig om te zeggen, maar jullie maken er een zooitje van. 

Ik heb net gekeken bij belsimpel, die hebben een levertijd van 3 weken. ( iphone 13 pro max )

Reputatie 2

Werd net gebeld door de T-Mobile shop de Apple 13 Pro Max ligt klaar, mijn man en ik gaan hem morgen ophalen 👍🏻

Heb je eerder vandaag ook een sms gehad dat de levertijd van jouw iphone is gewijzigd?

Ik wel.. erg vaag dit allemaal

Reputatie 3

Werd net gebeld door de T-Mobile shop de Apple 13 Pro Max ligt klaar, mijn man en ik gaan hem morgen ophalen 👍🏻

Heb je eerder vandaag ook een sms gehad dat de levertijd van jouw iphone is gewijzigd?

Reputatie 1

TIP: annuleer bij T-Mobile. Bestel bij Belsimpel daar zijn ze op voorraad. Spijtig om te zeggen, maar jullie maken er een zooitje van. 

Werd net gebeld door de T-Mobile shop de Apple 13 Pro Max ligt klaar, mijn man en ik gaan hem morgen ophalen 👍🏻

Reputatie 1

Voor mij ook laatste keer. Slecht geregeld. Eerst een telefonische bestelling die "vergeten" was in te voeren daarna ging het wel goed in de avond op de 17e, en dan toch moet ik nu 3 weken wachten omdat mijn gekozen model niet eens geleverd is bij mijn shop... terwijl de verkoper aan de telefoon nog had aangeraden om het op te halen in de shop... 

Reputatie 1

Het is toch geen sinds verenigbaar dat iemand die de IPhone op 17-09-2021 om 14:00 uur besteld, deze vandaag de 24e op kan komen halen of laten bezorgen, iemand die op 17-09-2021 om 17:00 uur besteld dat deze 3 of 4 weken moet wachten….

En bij een dochteronderneming BelSimpel wel gewoon binnen enkele werkdagen leverbaar is  

 

@T-Mobile graag een reactie hierop?

Reputatie 3

Is gewoon zoals elk jaar weer slecht geregeld laatste keer dat ik hier wat bestel ze weten dat er veel vraag naar is en op t laatste moment de levertijd aanpassen naar 4 weken

Beetje jammer toch. Door “vanaf 24 september” neer te zetten schep je wel een verwachting dat er snel geleverd zal worden. Maar het wordt dus weer hetzelfde tranendal als elk jaar. Had beter vorige week bij Apple kunnen bestellen, toen was de levertijd daar nog 24-28 september. Maar ik wilde weer voor een dubbeltje op de eerste rang zitten in de hoop dat het nu eens goed geregeld zou zijn. Dom, dom, dom.

Reputatie 2

@WesselmanJ

Als het om een privébericht gaat waar niet om is gevraagd, zoals je mij ook hebt gestuurd, dan wordt hier inderdaad niet op gereageerd. Zie hierover ook onze huisregels.

Ik begreep van mijn collega dat je ondertussen via Twitter contact hebt opgenomen, dus mijn collega zal je daar verder helpen.

@iFeelgoed

Het kan dan zijn dat de bovenstaande levertijden voor jou gelden en dat er een langere wachttijd voor jouw bestelling geldt. Heb je wel een bevestiging van jouw order ontvangen of dat ook niet? Als je die ook niet hebt gekregen, dan wil ik dat graag even voor je nakijken. Kun je me dan een privébericht via mijn profiel sturen met jouw 06-nummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN?

@CowboyHenk

Dat klopt inderdaad. De leverdatum die er op zaterdag stond was vanaf 24 september en daarna is het afwachten hoeveel er van welke telefoon wordt besteld en hoeveel we die week geleverd krijgen. Aan de hand daarvan worden dan de levertijden geüpdatet zoals vanochtend is gebeurd.

@Joeystef

Als je nog niets hebt vernomen vanuit de T-Shop dan kun je er van uitgaan dat de levertijden voor jou gelden die in bovenstaande tabel staan.

Hoi David, 

allereerst dank voor je reactie. Zoals ik ook eerder heb vermeld, ik heb wél de zelfde dag van de pre order dus 17/9 een bevestiging email gekregen van tmobile van mijn bestelling. Met daarin het volgende ; ideal link, zodra op voorraad een bericht van de AMP koerier etc. 
 

mijn broer heeft dezelfde dag ook bestelling gedaan met dezelfde bestelling 13pro max 128gb. Hij heeft al een belletje gekregen dat hij het mag ophalen! Ik nog niet.. is er soms een verschil met laten bezorgen en/of ophalen? Want als dat sneller is vraag ik me af of ik dat kan omkatten en mijn toestel kan ophalen in de t-shop. 
 

mvg

Reputatie 7

@WesselmanJ

Als het om een privébericht gaat waar niet om is gevraagd, zoals je mij ook hebt gestuurd, dan wordt hier inderdaad niet op gereageerd. Zie hierover ook onze huisregels.

Ik begreep van mijn collega dat je ondertussen via Twitter contact hebt opgenomen, dus mijn collega zal je daar verder helpen.

@iFeelgoed 

Het kan dan zijn dat de bovenstaande levertijden voor jou gelden en dat er een langere wachttijd voor jouw bestelling geldt. Heb je wel een bevestiging van jouw order ontvangen of dat ook niet? Als je die ook niet hebt gekregen, dan wil ik dat graag even voor je nakijken. Kun je me dan een privébericht via mijn profiel sturen met jouw 06-nummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN?

@CowboyHenk 

Dat klopt inderdaad. De leverdatum die er op zaterdag stond was vanaf 24 september en daarna is het afwachten hoeveel er van welke telefoon wordt besteld en hoeveel we die week geleverd krijgen. Aan de hand daarvan worden dan de levertijden geüpdatet zoals vanochtend is gebeurd.

@Joeystef 

Als je nog niets hebt vernomen vanuit de T-Shop dan kun je er van uitgaan dat de levertijden voor jou gelden die in bovenstaande tabel staan.

Reputatie 3

Ik heb afgelopen zaterdag de pro max 128gb sierre blue besteld ophalen in de shop maar nogsteeds niks gehoord helaas

Reputatie 2

@David Dus even voor de goede orde, want de communicatie is vrij onduidelijk: Als je zaterdag 18 september een order heb geplaatst en de levertijd toen nog gewoon op 24 september stond dan is dat nu 3 tot 4 weken geworden...dus dan heb je je iPhone pas uiterlijk 16 oktober? klopt dit?

Reputatie 2

Ik heb de dag van de pre-order zakelijk de iphone 13 pro max 128gb in het zwart besteld ( om en nabij 17:00uur ) tot op de dag vandaag (nog?) geen gehoor. Zowel geen sms

als een email ontvangen.. vaag allemaal. 
 

mvg

Bel de klantenservice, er kan iets fouts gegaan zijn. Dat had ik namelijk op de dag van pre-order. Werd ik gebeld door t-mobile rond 14:10, had ik mijn bestelling gedaan echter heeft de medewerker niet mijn bestelling doorgevoerd. Kwam ik pas achter rond 19:00 toen ik de klantenservice gebeld had dat ik nog geen bevestiging had ontvangen, bleek dus dat de medewerker mijn bestelling gewoon "vergeten" was in te voeren. Dus dan maar rond 19:00 een "echte" bestelling geplaatst en wel een bevestiging gekregen. En dan nog moet ik 3 weken wachten...

Dat lijkt me sterk, ik heb echter wel dezelfde dag een mail gekregen van t-mobile zelf over de bevestiging van mijn bestelling met daarin een iDeal betaallink. Misschien heeft @Hajar @tmobile een andere levertijd voor de pro max series? 

Reputatie 1

Ik heb de dag van de pre-order zakelijk de iphone 13 pro max 128gb in het zwart besteld ( om en nabij 17:00uur ) tot op de dag vandaag (nog?) geen gehoor. Zowel geen sms

als een email ontvangen.. vaag allemaal. 
 

mvg

Bel de klantenservice, er kan iets fouts gegaan zijn. Dat had ik namelijk op de dag van pre-order. Werd ik gebeld door t-mobile rond 14:10, had ik mijn bestelling gedaan echter heeft de medewerker niet mijn bestelling doorgevoerd. Kwam ik pas achter rond 19:00 toen ik de klantenservice gebeld had dat ik nog geen bevestiging had ontvangen, bleek dus dat de medewerker mijn bestelling gewoon "vergeten" was in te voeren. Dus dan maar rond 19:00 een "echte" bestelling geplaatst en wel een bevestiging gekregen. En dan nog moet ik 3 weken wachten...