[Info] Levertijden Apple iPhone 13 Pro Max

  • 17 September 2021
  • 720 reacties
  • 167926 Bekeken
[Info] Levertijden Apple iPhone 13 Pro Max

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

720 reacties

Het is om te huilen 15 Oktober de iPhone 13, Pro max besteld, en ik heb nog steeds niets gehoord. de datum van vandaag is 23 december. echt te belachelijk voor worden.

Reputatie 7

Goedemiddag lezers,

De levertijden in de tabel zijn zojuist weer aangepast.

Voor nu alvast een fijne avond! 

Reputatie 7

Goedemiddag allemaal,

Zojuist zijn de levertijden weer aangepast in de tabel, dus je vindt er weer de meest actuele informatie.

Zodra er een nieuwe update van de levertijden is delen we die natuurlijk, zoals altijd, weer direct!

Reputatie 7

@MCramers 

Ik verwacht dat je dan spoedig bericht ontvangt over jouw bestelling, als de besteldatum in de levertijdentabel ondertussen gepasseerd is. Het is dan afhankelijk van de koeriersdienst hoe snel je een afspraak kunt maken en deze geleverd kan worden. Succes nog even met wachten!

Reputatie 7

Goedemorgen allemaal,

De levertijdentabel is zojuist weer geüpdatet. Wanneer er weer een nieuwe update te delen is, dan laten we dat wederom zo spoedig mogelijk weten!

Goedemorgen,

De levertijden zijn zojuist wederom geüpdatet. Wanneer er weer wat nieuws te melden is laten we ons weer horen, tot dan!

Heey goedemorgen,

 

ik weet jullie worden langzaam gek over de vragen wanneer ga ik mijn toestel ontvangen en hoelang duurt het nog en bla bla bla. En ja ik begin er ook over maar alleen omdat ik het wen beetje raar vindt. 11-11-21 besteld toen nog levertijd 2-4weken. Tijdje erna aangepast maar 4-6weken, oke snap kan druk zijn en veel besteld prima. Maar toen werdt datum aangepast naar 16-11 besteld 2-3 weken leveren. En vandaag aangepast naar direct leverbaar. Hoe kan t dan zijn dat ik nog steeds niks meer heb gehoort sinds 11-11 over enig iets van de bestelling.

 

mvg

Reputatie 7

Goedemorgen,

De levertijden zijn zojuist wederom geüpdatet. Wanneer er weer wat nieuws te melden is laten we ons weer horen, tot dan!

Reputatie 7

Goedemiddag,

De levertijdentabel is zojuist alweer aangepast. De actuele info vind je dus weer in de tabel. 

Bij een nieuwe update zien jullie ons weer verschijnen. Fijne avond!

Reputatie 7

Hi allemaal,

Zojuist is de tabel van de levertijden weer aangepast. Wanneer er weer een nieuwe update te delen is dan laten we dat natuurlijk weer direct weten!

Vandaag na 4 weken en 2 dagen wachten een mailtje van AMP gehad om een bezorgafspraak te maken. De beloofde levertijd was 4-6 weken, dus ik dacht dat ze dit nog wel zouden halen… maar helaas…. AMP’s eerste mogelijkheid om te leveren is pas 5 januari 2022. Dat betekent dat ik in totaal 7 weken en 2 dagen heb moeten wachten, wat jammer is, want ik hoopte hem te hebben voor nieuwjaar omdat ik dan met vakantie ga. 9 dagen na de afgesproken tijd is gelukkig niet het ergste. Na alle reacties hier had ik namelijk erger gevreesd. 

Kan iemand mij de tabel rondom levertijd uitleggen? Wie snapt daar wat van? Al 20 jaar een tevreden klant bij tMobile maar de service rondom de levering van iphone 13 serie is dramatisch.  Ik heb een week geleden verlengd met een iphone 13 pro max 128gb. De tabel voor levering vind ik erg vaag en kan daar weinig concreet uit opmaken. Ook kan ik de status van mijn bestelling al dagen niet volgen via Tmobile. Amp groep heeft een opdracht aangenomen ter bezorging terwijl ze daar de capaciteit niet voor hebben. Is die vertraging van levering ook in de tabel hier op forum meegerekend? Ik weet absoluut niet waar ik op kan rekenen. Niet gewend van tmobile! 


 

De tijden die je ziet zijn vanaf tijden… dus stel er staat 11 nov 2021 en leverbaar in 3 tot 4 weken dan betekend dat. Als je vanaf 11 nov heb besteld dan is het op dit moment 3 tot 4 weken wachten, dus als je 15 nov hebt besteld dan wacht je volgens het tabel nog 3 tot 4 weken vanaf gister (want toen is het tabel aangepast) hier zit nog niet de levertijd bij AMP bij. Dus mensen die bijv op of voor 11 nov hebben besteld kunnen (sinds gister) over 4 weken een mailtje van AMP verwachten met een afspraak. Als je de forum leest duurt t bij AMP ook weer 2 tot 3 weken voor ze een vak open hebben om te kunnen leveren omdat ze ‘t ook druk hebben…  dus verwacht je telefoon binnen 7 tot 8 weken thuis. Met een beetje geluk 7, met veel geluk 5 tot 6…

 

ikzelf heb na ‘n week geannuleerd bij t mobile en bij belsimpel besteld.. na 10 dagen heb ik gister m’n iPhone binnen. Ik zie nu trouwens dat de 255gb pro max grijs uit voorraad leverbaar is bij Belsimpel!

 

 

Dat zou toch niet logisch zijn. Je zegt dan dat mensen die op 15 november hebben besteld even lang moeten wachten als mensen die 2 weken later hebben besteld. Is er iemand die de tabel goed kan uitleggen? 

 

Ik heb mijn 13 pro max 128GB zwart op 15 november besteld. Volgens de tabel was dat vanaf 11-11-2021 4-6 weken. Kan ik er dan vanuit gaan dat mijn bestelling van 15-11-2021 ook 4-6 weken duurt vanaf dat moment. Ik heb namelijk nog steeds geen bericht van AMP en er zijn al 4 weken voorbij. Aangezien ik her en der lees dat AMP zelf ook 2-3 weken duurt vanaf het moment dat de telefoon beschikbaar is ziet het ernaar uit dat de afgesproken levertijd niet gehaald gaat worden. Zeer teleurgesteld in T-Mobile voor het niet nakomen van hun afspraken. 

Je gaat hier alleen maar nog langer moeten wachten. Ik heb op de goude versie ook dik 7 weken zitten wachtend eindstand nog niks heb mn bestelling geannuleerd en via belsimpel verlengd. Dag erna in huis. Heb effe voor je gekeken jouwn model is op voorraad bij belsimpel. Dus als advies zou ik je willen geven annuleer je bestelling bij tmobile en verleng hem via belsimpel. Als je op amp moet wachten ben je dik 3 maanden verder. Zooitje ongeregeld bij tmobile. Is ook laatste keer dat ik rechtstreeks via hun ooit nog verleng. 

Wachten vind ik opzich niet zo erg maar ik wil gewoon duidelijkheid. Ik heb geen haast om mn nieuwe telefoon te krijgen aangezien mn huidige nog prima werkt, maar ik wil gewoon weten wanneer ik hem kan verwachten. Want het lijkt erop dat T-mobile niks geeft om hun klanten en alleen maar liegt over hun levertijd. Misschien toch tijd om die switch te maken naar Ziggo/Vodafone 

29 nov. en blauwe iPhone 13 Pro Max besteld 128gb, vandaag gebeld en deze wordt pas haf januari 2022 bezorgd, zowel APM al PostNL zitten propvol en voor 1/1 gaat niet lukken, de optie gekregen om de bestelling te annuleren en elders te kopen. Naar ene tip van dit Community bij Belsimpel besteld en morgen komt hij binnen, misschien overmorgen maar ruim voor de kerst! Coulant van T-Mobile, uiteraard blijf ik klant.

Reputatie 7
Badge +9

Hi,

Zojuist zijn er levertijden in de levertijdentabel aangepast. Wanneer er een nieuwe update te delen is dan laten we het gelijk weer weten!

Kan iemand mij de tabel rondom levertijd uitleggen? Wie snapt daar wat van? Al 20 jaar een tevreden klant bij tMobile maar de service rondom de levering van iphone 13 serie is dramatisch.  Ik heb een week geleden verlengd met een iphone 13 pro max 128gb. De tabel voor levering vind ik erg vaag en kan daar weinig concreet uit opmaken. Ook kan ik de status van mijn bestelling al dagen niet volgen via Tmobile. Amp groep heeft een opdracht aangenomen ter bezorging terwijl ze daar de capaciteit niet voor hebben. Is die vertraging van levering ook in de tabel hier op forum meegerekend? Ik weet absoluut niet waar ik op kan rekenen. Niet gewend van tmobile! 


 

De tijden die je ziet zijn vanaf tijden… dus stel er staat 11 nov 2021 en leverbaar in 3 tot 4 weken dan betekend dat. Als je vanaf 11 nov heb besteld dan is het op dit moment 3 tot 4 weken wachten, dus als je 15 nov hebt besteld dan wacht je volgens het tabel nog 3 tot 4 weken vanaf gister (want toen is het tabel aangepast) hier zit nog niet de levertijd bij AMP bij. Dus mensen die bijv op of voor 11 nov hebben besteld kunnen (sinds gister) over 4 weken een mailtje van AMP verwachten met een afspraak. Als je de forum leest duurt t bij AMP ook weer 2 tot 3 weken voor ze een vak open hebben om te kunnen leveren omdat ze ‘t ook druk hebben…  dus verwacht je telefoon binnen 7 tot 8 weken thuis. Met een beetje geluk 7, met veel geluk 5 tot 6…

 

ikzelf heb na ‘n week geannuleerd bij t mobile en bij belsimpel besteld.. na 10 dagen heb ik gister m’n iPhone binnen. Ik zie nu trouwens dat de 255gb pro max grijs uit voorraad leverbaar is bij Belsimpel!

 

 

Dat zou toch niet logisch zijn. Je zegt dan dat mensen die op 15 november hebben besteld even lang moeten wachten als mensen die 2 weken later hebben besteld. Is er iemand die de tabel goed kan uitleggen? 

 

Ik heb mijn 13 pro max 128GB zwart op 15 november besteld. Volgens de tabel was dat vanaf 11-11-2021 4-6 weken. Kan ik er dan vanuit gaan dat mijn bestelling van 15-11-2021 ook 4-6 weken duurt vanaf dat moment. Ik heb namelijk nog steeds geen bericht van AMP en er zijn al 4 weken voorbij. Aangezien ik her en der lees dat AMP zelf ook 2-3 weken duurt vanaf het moment dat de telefoon beschikbaar is ziet het ernaar uit dat de afgesproken levertijd niet gehaald gaat worden. Zeer teleurgesteld in T-Mobile voor het niet nakomen van hun afspraken. 

Je gaat hier alleen maar nog langer moeten wachten. Ik heb op de goude versie ook dik 7 weken zitten wachtend eindstand nog niks heb mn bestelling geannuleerd en via belsimpel verlengd. Dag erna in huis. Heb effe voor je gekeken jouwn model is op voorraad bij belsimpel. Dus als advies zou ik je willen geven annuleer je bestelling bij tmobile en verleng hem via belsimpel. Als je op amp moet wachten ben je dik 3 maanden verder. Zooitje ongeregeld bij tmobile. Is ook laatste keer dat ik rechtstreeks via hun ooit nog verleng. 

Kan iemand mij de tabel rondom levertijd uitleggen? Wie snapt daar wat van? Al 20 jaar een tevreden klant bij tMobile maar de service rondom de levering van iphone 13 serie is dramatisch.  Ik heb een week geleden verlengd met een iphone 13 pro max 128gb. De tabel voor levering vind ik erg vaag en kan daar weinig concreet uit opmaken. Ook kan ik de status van mijn bestelling al dagen niet volgen via Tmobile. Amp groep heeft een opdracht aangenomen ter bezorging terwijl ze daar de capaciteit niet voor hebben. Is die vertraging van levering ook in de tabel hier op forum meegerekend? Ik weet absoluut niet waar ik op kan rekenen. Niet gewend van tmobile! 


 

De tijden die je ziet zijn vanaf tijden… dus stel er staat 11 nov 2021 en leverbaar in 3 tot 4 weken dan betekend dat. Als je vanaf 11 nov heb besteld dan is het op dit moment 3 tot 4 weken wachten, dus als je 15 nov hebt besteld dan wacht je volgens het tabel nog 3 tot 4 weken vanaf gister (want toen is het tabel aangepast) hier zit nog niet de levertijd bij AMP bij. Dus mensen die bijv op of voor 11 nov hebben besteld kunnen (sinds gister) over 4 weken een mailtje van AMP verwachten met een afspraak. Als je de forum leest duurt t bij AMP ook weer 2 tot 3 weken voor ze een vak open hebben om te kunnen leveren omdat ze ‘t ook druk hebben…  dus verwacht je telefoon binnen 7 tot 8 weken thuis. Met een beetje geluk 7, met veel geluk 5 tot 6…

 

ikzelf heb na ‘n week geannuleerd bij t mobile en bij belsimpel besteld.. na 10 dagen heb ik gister m’n iPhone binnen. Ik zie nu trouwens dat de 255gb pro max grijs uit voorraad leverbaar is bij Belsimpel!

 

 

Dat zou toch niet logisch zijn. Je zegt dan dat mensen die op 15 november hebben besteld even lang moeten wachten als mensen die 2 weken later hebben besteld. Is er iemand die de tabel goed kan uitleggen? 

 

Ik heb mijn 13 pro max 128GB zwart op 15 november besteld. Volgens de tabel was dat vanaf 11-11-2021 4-6 weken. Kan ik er dan vanuit gaan dat mijn bestelling van 15-11-2021 ook 4-6 weken duurt vanaf dat moment. Ik heb namelijk nog steeds geen bericht van AMP en er zijn al 4 weken voorbij. Aangezien ik her en der lees dat AMP zelf ook 2-3 weken duurt vanaf het moment dat de telefoon beschikbaar is ziet het ernaar uit dat de afgesproken levertijd niet gehaald gaat worden. Zeer teleurgesteld in T-Mobile voor het niet nakomen van hun afspraken. 

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal,

Zojuist zijn er levertijden in de levertijdentabel aangepast. Je kunt dus in het eerste bericht de meest actuele levertijden van de iPhone 13 vinden.

Wanneer er een nieuwe update te delen is dan laten we het gelijk weer weten!

Reputatie 7
Badge +9

Goedemiddag allemaal,

Zojuist zijn er levertijden in de levertijdentabel aangepast. 

Wanneer er een nieuwe update te delen is dan laten we het gelijk weer weten!

Kan iemand mij de tabel rondom levertijd uitleggen? Wie snapt daar wat van? Al 20 jaar een tevreden klant bij tMobile maar de service rondom de levering van iphone 13 serie is dramatisch.  Ik heb een week geleden verlengd met een iphone 13 pro max 128gb. De tabel voor levering vind ik erg vaag en kan daar weinig concreet uit opmaken. Ook kan ik de status van mijn bestelling al dagen niet volgen via Tmobile. Amp groep heeft een opdracht aangenomen ter bezorging terwijl ze daar de capaciteit niet voor hebben. Is die vertraging van levering ook in de tabel hier op forum meegerekend? Ik weet absoluut niet waar ik op kan rekenen. Niet gewend van tmobile! 


 

De tijden die je ziet zijn vanaf tijden… dus stel er staat 11 nov 2021 en leverbaar in 3 tot 4 weken dan betekend dat. Als je vanaf 11 nov heb besteld dan is het op dit moment 3 tot 4 weken wachten, dus als je 15 nov hebt besteld dan wacht je volgens het tabel nog 3 tot 4 weken vanaf gister (want toen is het tabel aangepast) hier zit nog niet de levertijd bij AMP bij. Dus mensen die bijv op of voor 11 nov hebben besteld kunnen (sinds gister) over 4 weken een mailtje van AMP verwachten met een afspraak. Als je de forum leest duurt t bij AMP ook weer 2 tot 3 weken voor ze een vak open hebben om te kunnen leveren omdat ze ‘t ook druk hebben…  dus verwacht je telefoon binnen 7 tot 8 weken thuis. Met een beetje geluk 7, met veel geluk 5 tot 6…

 

ikzelf heb na ‘n week geannuleerd bij t mobile en bij belsimpel besteld.. na 10 dagen heb ik gister m’n iPhone binnen. Ik zie nu trouwens dat de 255gb pro max grijs uit voorraad leverbaar is bij Belsimpel!

 

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal,

Zojuist zijn er levertijden in de levertijdentabel aangepast. Wanneer er een nieuwe update te delen is dan laten we het gelijk weer weten!

Kan iemand mij de tabel rondom levertijd uitleggen? Wie snapt daar wat van? Al 20 jaar een tevreden klant bij tMobile maar de service rondom de levering van iphone 13 serie is dramatisch.  Ik heb een week geleden verlengd met een iphone 13 pro max 128gb. De tabel voor levering vind ik erg vaag en kan daar weinig concreet uit opmaken. Ook kan ik de status van mijn bestelling al dagen niet volgen via Tmobile. Amp groep heeft een opdracht aangenomen ter bezorging terwijl ze daar de capaciteit niet voor hebben. Is die vertraging van levering ook in de tabel hier op forum meegerekend? Ik weet absoluut niet waar ik op kan rekenen. Niet gewend van tmobile! 

Bij Belsimpel besteld, na 10 dagen telefoon binnen! (Met een verwachte levering van 2 weken op dit moment) daar zijn die 2 weken ook echt max 2 weken 😉 zuur voor de mensen die al een maand of langer wachten.

18 uur geleden een vraag gesteld niet eens een reactie gehad van de moderators denk dat ik mijn abbo's bij T mobile op moet gaan zeggen? Z'n groot bedrijf die het niet voor elkaar hebben. een simpele vraag een simpel antwoord zou ik zeggen.

Hoi, wat ik niet snap? Ik bel klantenservice op om te verlenen met een iphone 13 pro max 1tb hier in de forum geef je aan direct leverbaar maar degene aan de telefoon zegt van niet dus wie moet ik geloven????

Reputatie 7

 Hoi lezers,

Er zijn wat vragen over de aanwezigheid van Moderators in de topics en waarom er niet wordt gereageerd op vragen over bestellingen.

Nagenoeg alle vragen die gesteld worden over de bestellingen komen neer op “Wanneer krijg ik mijn telefoon?”. Het antwoord op deze vraag hebben wij niet en is afhankelijk van meerdere factoren: De verwachte levertijd van de gekozen iPhone, de hoeveelheid en frequentie van leveringen vanuit Apple, de ruimte voor AMP om een afspraak in te plannen, de drukte bij de koeriersdienst (op dit moment bijzonder druk!) en uiteindelijk de beschikbare leverdata. 

Dit alles bij elkaar zorgt ervoor dat wij geen eenduidig antwoord kunnen geven op de herhaaldelijke vraag waar een specifieke telefoon blijft. Door de levertijdentabel actueel te houden verschaffen wij de beschikbare informatie en proberen wij zoveel mogelijk openheid te geven over de verwachte levertijd. Door de drukte bij de koeriersdiensten kan het ook zo zijn dat de aangegeven, verwachte levertijd niet gehaald wordt, waardoor het langer duurt voor je daadwerkelijk bericht ontvangt om een afspraak in te plannen om jouw iPhone te laten leveren.

Wij snappen ook dat jullie liever een nummertje hadden, zoals bijvoorbeeld bij de slager, maar deze specifieke info hebben we niet, dus deze kunnen we ook niet delen.

We blijven in ieder geval zo snel mogelijk de info in de tabel updaten en voor nu alvast een hele fijne avond! :thumbsup:

Hi,

Zojuist zijn er levertijden in de levertijdentabel aangepast. Je kunt dus in het eerste bericht de meest actuele levertijden van de iPhone 13 vinden.

Wanneer er een nieuwe update te delen is dan laten we het gelijk weer weten!

Nog steeds geen antwoord op de gestelde vragen. 

Ze is onder andere Allrounder, Verslaggever en Brainstormer, dus hopelijk mag dat gauw gebeuren.

 

Tot nu, wordt mijn Track & Trace dagelijks verschoven tot het volgend etmaal.

Zelfs mijn brievenbus pakketjes zijn vertraagd… dikke drukte bij Post.NL zo lees ik ook op andere fora (Tweakers, KPN etc.).

Om het maar net over AMP te hebben, dubbel de klachten ook daar lopen ze ondergesneeuwd door de vele pakketten door toedoen van de kerstdrukte, Blackfriday/monday/week, Sinterklaas… noem maar op.