[Info] Levertijden Apple iPhone 14 Pro



Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

369 reacties

Reputatie 1

Ik denk dat T-mobile het zelf ook niet leuk vindt en ook graag telefoons verkoopt. Het zal vast een logistiek probleem zijn bij Apple.

Ik denk dat T-mobile het zelf ook niet leuk vindt en ook graag telefoons verkoopt. Het zal vast een logistiek probleem zijn bij Apple.



Als je denkt dat T-Mobile ook maar iets van compassie voelt ben je aan het verkeerde adres bij ze. Ze komen niemand tegemoet en houden iedereen aan het lijntje met de ‘levertijdupdate’. Allemaal met de hoop dat ze het zooitje toch nog op de juiste baan krijgen voordat de tijd verstrijkt op het lijstje.

Maargoed, gezien de constante beloftes en geen daadwerkelijke daden die die beloftes bevestigen is het gewoon wanbeleid.

Ze zijn de één van de grootste Telecom bedrijven van Nederland, wie verantwoordelijk is voor deze fiasco zouden ze moeten ontslaan of degraderen. 

Als ik zo om ga met mijn klanten kan ik de zaak sluiten. 

 Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe iPhone 14 Pro! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! 

 

Levertijden iPhone 14 Pro

Deze levertijden zijn aangepast op 13 oktober 14:50 uur

NB. De data onder 'Besteldatum' zijn vanaf-data

 

Veelgestelde vragen

 

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen!

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!

De levertijden die vermeld staan, zijn dat de levertijden vanaf bestel datum, of de levertijden vanaf de update?

 Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe iPhone 14 Pro! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! 

 

Levertijden iPhone 14 Pro

Deze levertijden zijn aangepast op 13 oktober 14:50 uur

NB. De data onder 'Besteldatum' zijn vanaf-data

 

Veelgestelde vragen

 

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen!

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!

De levertijden die vermeld staan, zijn dat de levertijden vanaf bestel datum, of de levertijden vanaf de update?


De maximale levertijden vanaf de datum die je ziet staan. Bijv: 15-09-2022, vanaf deze datum duurt het nog 4-5 weken.

Niet vanaf nu, maar vanaf de dag dat je besteld hebt dus.

Levertijden voor de datum die vermeld word zouden moeten worden/zijn geleverd.

Dus in theorie zou ik bijna aan de beurt zijn? 128GB Zwart besteld op 22-09.

Dus in theorie zou ik bijna aan de beurt zijn? 128GB Zwart besteld op 22-09.


18-09-2022 staat er. In theorie zou je dus bijna aan de beurt kunnen zijn. Maar iets meer zekerheid krijg je pas als je datum is genoemd. Zelfs dan kan het nog even duren.

Conclusie: die lijst zegt helemaal niks, totdat je datum voorbij komt. Zelfs dan kan het nog even duren (dagen tot week).

‘Pappen en nathouden’

 

Ik heb een iPhone (256gb silver)  13.09 besteld, dus ik heb nog geen informatie gekregen

Vandaag by surprise mijn Iphone 14 Pro black 256Gb ontvangen. Voorafgaand geen bericht van T-mobile of postNL ontvangen (14 september besteld). Wel dat er een pakketje onderweg was, maar de link met de Iphone maakte ik niet. Ik maakte het pakketje open in de veronderstelling dat het iets van een webshop was, maar daar lag ineens de iphone 14 Pro. Ik was er beduusd van aangezien ik dacht nog zeker 2 weken te moeten wachten. Dank T-Mobile. 

Wel nog een vraag: bij deze Iphone zou ik 6 maanden gratis Apple Music krijgen, maar hoe kan ik dit activeren (in apple music staat niets hierover) of gaat dat pas in op het moment dat in januari mijn nieuwe abo in gaat?

Ik hoor het graag.

Tip: 

Bij T-Mobile moest ik nog lang wachten tot dat ik mijn iPhone 14 pro 256GB space black zou ontvangen.

Via Bel simpel besteld icm met een Tmobile abonnement en de volgende dag had ik het toestel thuis. 

 

 

Reputatie 1

Tip: 

Bij T-Mobile moest ik nog lang wachten tot dat ik mijn iPhone 14 pro 256GB space black zou ontvangen.

Via Bel simpel besteld icm met een Tmobile abonnement en de volgende dag had ik het toestel thuis. 

 

 

Zo jij hebt geluk zeg! Veel plezier alvast met je toestel

Bij mobiel.nl is het inderdaad op voorraad. Voor mensen die nog kunnen annuleren kunnen inderdaad daar bestellen met T-mobile. Dan heb je het volgende dag binnen. Jammer dat het bij T-mobile zelf niet op voorraad is. 

I was able to proceed with my extension through Belsimpel. How do I cancel my order with T-Mobile? 

Bij mobiel.nl is het inderdaad op voorraad. Voor mensen die nog kunnen annuleren kunnen inderdaad daar bestellen met T-mobile. Dan heb je het volgende dag binnen. Jammer dat het bij T-mobile zelf niet op voorraad is. 

I agree! I ordered via Belsimpel and renewed my subscription with T-Mobile. I’m getting my phone tomorrow. If you can still cancel, I suggest you order from Bel instead. 

Heeft iemand bij mobiel.nl besteld en zijn telefoon gekregen? Ik heb besteld op 10-09 icm een T-mobile abonnement en nog steeds geen info

Pro 128GB Zwart wordt morgen bezorgd, besteld 22-09.

Pro 128GB Zwart wordt morgen 21-10 bezorgd, besteld op 20-09.

Heeft iemand bij mobiel.nl besteld en zijn telefoon gekregen? Ik heb besteld op 10-09 icm een T-mobile abonnement en nog steeds geen info

Hier hetzelfde probleem. Telefoon moet geleverd worden via t-mobile, maar blijkbaar gebeurd dit niet. Ik heb 11-09 besteld en nog niks ontvangen, terwijl ik in deze forum dezelfde telefoon 1.5 week geleden geleverd heb zien worden, terwijl deze mensen een week later hebben besteld :)

Bij mobiel.nl is het inderdaad op voorraad. Voor mensen die nog kunnen annuleren kunnen inderdaad daar bestellen met T-mobile. Dan heb je het volgende dag binnen. Jammer dat het bij T-mobile zelf niet op voorraad is. 

Deze informatie klopt niet

Bij mobiel.nl is het inderdaad op voorraad. Voor mensen die nog kunnen annuleren kunnen inderdaad daar bestellen met T-mobile. Dan heb je het volgende dag binnen. Jammer dat het bij T-mobile zelf niet op voorraad is. 

Deze informatie klopt niet

nu niet meer, maar belsimpel.nl heeft nog steeds iPhone 14 Pro op voorraad. Je moet het wel met provider doen, los is die niet te koop. 

 

12-09 besteld via mobiel.nl geen update

Heeft iemand bij mobiel.nl besteld en zijn telefoon gekregen? Ik heb besteld op 10-09 icm een T-mobile abonnement en nog steeds geen info

Hier hetzelfde probleem. Telefoon moet geleverd worden via t-mobile, maar blijkbaar gebeurd dit niet. Ik heb 11-09 besteld en nog niks ontvangen, terwijl ik in deze forum dezelfde telefoon 1.5 week geleden geleverd heb zien worden, terwijl deze mensen een week later hebben besteld :)

nog update gekregen vanuit mobiel.nl?


 

Heeft iemand bij mobiel.nl besteld en zijn telefoon gekregen? Ik heb besteld op 10-09 icm een T-mobile abonnement en nog steeds geen info

Hier hetzelfde probleem. Telefoon moet geleverd worden via t-mobile, maar blijkbaar gebeurd dit niet. Ik heb 11-09 besteld en nog niks ontvangen, terwijl ik in deze forum dezelfde telefoon 1.5 week geleden geleverd heb zien worden, terwijl deze mensen een week later hebben besteld :)

nog update gekregen vanuit mobiel.nl?


 

Nee niks gehoord. Het is een uitzichtloos proces. Als je ze belt geven ze aan dat je bij een andere provider kan bestellen die wel normaal zijn telefoons levert. T-mobile is blijkbaar niet bang om klanten te verliezen 😁

Reputatie 7
Badge +9

Hoi allemaal,

De levertijden zijn weer bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic! Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag! 

Hoi allemaal,

De levertijden zijn weer bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic! Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag! 

Ik heb 05-10 een bestelling geplaatst voor de zwarte 256gb. Ik heb nog niks gehoord. Zou jij mijn bestelling kunnen controleren?

Reputatie 7
Badge +9

Hoi allemaal,

De levertijden zijn weer bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic! Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag!