[Info] Levertijden Apple iPhone 14 Pro



Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

369 reacties

Boven staat dat de levertijd zijn aangepast maar ik zie nog steeds dat de tijden bij de foto de zelfde staan en niks is verandert.??? 

Boven staat dat de levertijd zijn aangepast maar ik zie nog steeds dat de tijden bij de foto de zelfde staan en niks is verandert.

Het verandert wel. De besteldatum voor een aantal varianten is al een paar keer geupdate. De wachtijd blijft 4-6 weken

Hi , i ordered the wrong Iphone 14 pro max , and canceled it. Now when i am trying to order the good one t mobile tells me that its not possible. Anyone know whats the problem?

Reputatie 7
Badge +9

Hoi allemaal,

De levertijden zijn weer bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic! Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag! 

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal, 

De levertijden zijn zojuist weer bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic! Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag! 

Hi allemaal, 

De levertijden zijn zojuist weer bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic! Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag! 

Hoe kan het dat ik al 7 weken wacht op mijn iPhone 14 pro (256 GB zwart) terwijl de levertijd 4-6 weken is??

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal, 

De levertijden zijn zojuist weer bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic! Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag! 

Hi allemaal, 

De levertijden zijn zojuist weer bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic! Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag! 

De levertijden kloppen nog steeds niet. Ik heb mijn telefoon 21-9 besteld en hij is nog niet binnen.

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal, 

De levertijden zijn zojuist weer bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic! Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag! 

Hoi hoi,

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal, 

De levertijden zijn zojuist weer bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic! Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag! 

11/10/22 order geplaatst voor de 14 pro nog geen enkel bericht of update ontvangen over de bestelling..

 

 

Vandaag de iphone 14 pro besteld. Ik heb een bevestigingsmail, maar ik kan geen status van de order zien.

Is het bij alle locaties 4 tot 6 weken

@Hajar zou je een indicatie qua levertijd kunnen geven voor mijn bestelling?

Bestelnummer 77508776

@Hajar zou je een indicatie qua levertijd kunnen geven voor mijn bestelling?

Bestelnummer 77508776

Wanneer en welke iPhone (kleur/opslag) heb je besteld?

Vandaag de iphone 14 pro besteld. Ik heb een bevestigingsmail, maar ik kan geen status van de order zien.

Die kan je hier zien: https://www.t-mobile.nl/klantenservice/bestelling-en-abonnement/alles-over-je-bestelling/bestelstatus

 

maar daar zul je niet veel aan hebben. Het is 4-6 weken wachten. Tenzij je de 1TB versie hebt aangeschaft :)

Hoi allemaal,

De levertijden zijn weer bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic! Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag! 

Ik heb 05-10 een bestelling geplaatst voor de zwarte 256gb. Ik heb nog niks gehoord. Zou jij mijn bestelling kunnen controleren?

Heb je ‘m al binnen?

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal, 

De levertijden zijn zojuist weer bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic! Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag! 

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal, 

De levertijden zijn zojuist weer bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic! Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag! 

@Hajar zou je een indicatie qua levertijd kunnen geven voor mijn bestelling?

Bestelnummer 77508776

Wanneer en welke iPhone (kleur/opslag) heb je besteld?

Ik heb hem 14-11 besteld. Uiteraard snap ik dat hij niet de week er na binnen is. Zou gewoon fijn zijn als er een indicatie is wanneer het mogelijk binnen zou komen (wat is de verwachting).

Besteld: Iphone 14 pro 128gb zwart

Reputatie 7
Badge +14

@Hajar zou je een indicatie qua levertijd kunnen geven voor mijn bestelling?

Bestelnummer 77508776

Wanneer en welke iPhone (kleur/opslag) heb je besteld?

Ik heb hem 14-11 besteld. Uiteraard snap ik dat hij niet de week er na binnen is. Zou gewoon fijn zijn als er een indicatie is wanneer het mogelijk binnen zou komen (wat is de verwachting).

Besteld: Iphone 14 pro 128gb zwart

De levertijd volgens de tabel voor dit toestel is 4-6 weken. Dus ergens tussen 14 december en 1 januari.

I bought an iPhone 14 Pro black today.

Is it really taking 4-6 weeks?

If yes, I'll cancel the order because it is a gift and I need to receive it before decemeber 8th.

Thanks

I bought an iPhone 14 Pro black today.

Is it really taking 4-6 weeks?

If yes, I'll cancel the order because it is a gift and I need to receive it before decemeber 8th.

Thanks

Hi Raphaeljr, no the information you see is actually not true, in the Netherlands we like to tell t-mobile to hold all the iPhones in their warehouse for 4-6 weeks so we can all wait with a cup of hot coco during winter and check the forum. So yeah it is not really 4-6 weeks but we like to have a little bit of excitement before getting the iPhone! However I understand you might not want to really wait 4-6 weeks! So for that, you can go ahead and cancel your order and within 1-2 working days T-mobile will just show up at your doorstep with an iPhone!