[Info] Levertijden Apple iPhone 14 Pro Max



Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

1716 reacties

Reputatie 2

Wat Gioia zegt klopt weer wel met wat er verteld is bij mij verlenging. Toen heeft de medewerker mij verteld ik zou voor thuisbezorgen kiezen ( AMP) omdat je dan gewoon vanuit de voorraad bezorgt krijgt. Bij in de winkel afhalen ben je afhankelijk van de winkelvoorraad. 

Je bent echt de enige die ik voorbij heb zien komen die wél goed voorgelicht is. Heb je je telefoon inmiddels mogen ontvangen?

 

Inderdaad heb dat echt nog nooit gehoord.

Reputatie 4

Wat Gioia zegt klopt weer wel met wat er verteld is bij mij verlenging. Toen heeft de medewerker mij verteld ik zou voor thuisbezorgen kiezen ( AMP) omdat je dan gewoon vanuit de voorraad bezorgt krijgt. Bij in de winkel afhalen ben je afhankelijk van de winkelvoorraad. 

Je bent echt de enige die ik voorbij heb zien komen die wél goed voorgelicht is. Heb je je telefoon inmiddels mogen ontvangen?

 

Nee ik verwacht ergens achterin te staan ik heb 7555xxxx en ik zie mensen met 7531xxx die nog niks hebben.

Reputatie 2

Hi @Gioia,

Hoe kan het dat mensen met dezelfde capaciteit en kleur die later hebben besteld dan ik hun iPhone al binnen hebben en ik niet? Allebei gekozen voor bezorging. Ik heb deze vraag al meermaals gesteld en ik krijg er geen antwoord op! 

I have the same problem. If you read previous posts there are people having the same (14pm black 256gb) already delivered that ordered after me (higher order number and later order time. I also chose home delivery and have an order number of 75318xxx. It’s still ‘Wachten op voorraad’

@Hajar @Gioia @Johrick 

Reputatie 1

Ik lees vandaag & gister vooral afhalers die nog wachten. Worden er in de tussentijd nog wel telefoons thuisbezorgd bij klanten? Iemand die toevallig zijn telefoon bezorgd heeft gekregen of een bevestiging wanneer de telefoon bezorgd wordt?

Gewoon Apple plat bellen. Een uur geleden had ik er nog 1 kunnen afhalen

Reputatie 2

Gewoon Apple plat bellen. Een uur geleden had ik er nog 1 kunnen afhalen

Alsin afhalen bij Apple of T-Mobile?

Reputatie 6

Ik lees vandaag & gister vooral afhalers die nog wachten. Worden er in de tussentijd nog wel telefoons thuisbezorgd bij klanten? Iemand die toevallig zijn telefoon bezorgd heeft gekregen of een bevestiging wanneer de telefoon bezorgd wordt?

Ja, ik ken iemand die vandaag nog een toestel thuis krijgt bezorgd!

Gewoon Apple plat bellen. Een uur geleden had ik er nog 1 kunnen afhalen

Alsin afhalen bij Apple of T-Mobile?

Afhalen bij Apple zelf. Is iets duurder maar dan hoef je niet oneindig te wachten. Zij krijgen dagelijks nieuwe voorraad en mensen annuleren of komen niet opdagen en die gaan opnieuw in de verkoop

Gewoon Apple plat bellen. Een uur geleden had ik er nog 1 kunnen afhalen

Alsin afhalen bij Apple of T-Mobile?

Afhalen bij Apple zelf. Is iets duurder maar dan hoef je niet oneindig te wachten. Zij krijgen dagelijks nieuwe voorraad en mensen annuleren of komen niet opdagen en die gaan opnieuw in de verkoop

Lastig als je voor verlenging bent gegaan helaas

Gewoon Apple plat bellen. Een uur geleden had ik er nog 1 kunnen afhalen

Alsin afhalen bij Apple of T-Mobile?

Afhalen bij Apple zelf. Is iets duurder maar dan hoef je niet oneindig te wachten. Zij krijgen dagelijks nieuwe voorraad en mensen annuleren of komen niet opdagen en die gaan opnieuw in de verkoop

Lastig als je voor verlenging bent gegaan helaas

Je mag binnen 14 dagen annuleren 😉 wet koop op afstand 

Reputatie 5

Oeh er is net weer een zending afgeleverd hier bij het filiaal. Hopelijk zit die van mij erbij. 😂

Het was een beste krat. Maar ja, kan ook half leeg zijn of Samsung bevatten haha.

Reputatie 2

Oeh er is net weer een zending afgeleverd hier bij het filiaal. Hopelijk zit die van mij erbij. 😂

Het was een beste krat. Maar ja, kan ook half leeg zijn of Samsung bevatten haha.

Ik krijg net een sms dat ik een bestelling kan ophalen, het is alleen niet duidelijk of het om de iPhone of Watch 8 gaat 😅

 

Ga het straks na werk zien 🤞🏼

Reputatie 5

Oeh er is net weer een zending afgeleverd hier bij het filiaal. Hopelijk zit die van mij erbij. 😂

Het was een beste krat. Maar ja, kan ook half leeg zijn of Samsung bevatten haha.

Ik krijg net een sms dat ik een bestelling kan ophalen, het is alleen niet duidelijk of het om de iPhone of Watch 8 gaat 😅

 

Ga het straks na werk zien 🤞🏼

Oh leuk!! Beiden gaaf om te mogen ontvangen. Hopelijk een verassing en gaat het om beide bestellingen. Welke pro max heb jij in bestelling staan?

Reputatie 2

Oeh er is net weer een zending afgeleverd hier bij het filiaal. Hopelijk zit die van mij erbij. 😂

Het was een beste krat. Maar ja, kan ook half leeg zijn of Samsung bevatten haha.

Ik krijg net een sms dat ik een bestelling kan ophalen, het is alleen niet duidelijk of het om de iPhone of Watch 8 gaat 😅

 

Ga het straks na werk zien 🤞🏼

Oh leuk!! Beiden gaaf om te mogen ontvangen. Hopelijk een verassing en gaat het om beide bestellingen. Welke pro max heb jij in bestelling staan?

Dat zou helemaal fantastisch zijn haha! 
iPhone 14 Pro Max 256gb zwart  

Reputatie 4

Succes allemaal nog!!! Na 3x te zijn afgezegd door PostNL is nu het bezorgmoment daar en hoop ik mijn toestel over een uur in de hand te hebben.

Dit is wel de allerlaatste keer dat ik via T-mobile bestel.

DE COMMUNICATIE IS ZWAAR BENEDEN PEIL, EN SORRY DAT IK HET ZEG DAT WAT GECOMMUNICEERD IS, IS ONSAMENHANGEND EN KAN VRIJWEL DIRECT WEER ONDERUIT GEHAALD WORDEN MET TEGEN ARGUMENTEN.

Conclusie: Jullie hebben heel veel (vaste) klanten valselijk gelokt met een pre-order campagne en toen er betaald was konden deze klanten het uitzoeken. De verlenging of het contract was immers binnen en dat vind ik echt beschamend maar niet de eerste keer dat ik dit bij T-mobile zit.

Het is dat ik mijn verlenging niet meer kon cancelen omdat mijn toestel al op bezorging stond maar anders had ik dat zeker gedaan !!

SCHAAM JE T-MOBILE !!!!

Oeh er is net weer een zending afgeleverd hier bij het filiaal. Hopelijk zit die van mij erbij. 😂

Het was een beste krat. Maar ja, kan ook half leeg zijn of Samsung bevatten haha.

@TalithaS Hoe weet je dat eigenlijk? Bel je dan gewoon het filiaal ofzo?

Reputatie 5

Oeh er is net weer een zending afgeleverd hier bij het filiaal. Hopelijk zit die van mij erbij. 😂

Het was een beste krat. Maar ja, kan ook half leeg zijn of Samsung bevatten haha.

@TalithaS Hoe weet je dat eigenlijk? Bel je dan gewoon het filiaal ofzo?

Heb je een pb gestuurd

Reputatie 1

Oeh er is net weer een zending afgeleverd hier bij het filiaal. Hopelijk zit die van mij erbij. 😂

Het was een beste krat. Maar ja, kan ook half leeg zijn of Samsung bevatten haha.

@TalithaS Hoe weet je dat eigenlijk? Bel je dan gewoon het filiaal ofzo?

Heb je een pb gestuurd

We zijn allemaal benieuwd @TalithaS!

Reputatie 4

@TalithaS hoe weet jij dat er een krat binnenkomt bij je filiaal?

Reputatie 5

Bekende koerier van ons bedrijf haha.

Reputatie 4

Bekende koerier van ons bedrijf haha.

Beter; ben benieuwd of je wat krijgt. Hopelijk filiaal Deventer ook een keer! :)

Reputatie 5

Bekende koerier van ons bedrijf haha.

Beter; ben benieuwd of je wat krijgt. Hopelijk filiaal Deventer ook een keer! :)

Hoop het ook! Maar ik heb natuurlijk geen idee of het überhaupt iPhone zendingen zijn. Wellicht hebben ze een lading accessoires binnengekregen, dat kan natuurlijk ook haha.

Reputatie 6
Badge +6

@Lucaswasbezet @xiaoming Ik snap dat daar verwarring in ontstaat en ik licht het ook graag toe. Het kan zijn dat iemand je net voor was geweest met de laatste kleur en variant van de iPhone die jij hebt besteld, waardoor er geen voorraad meer is. In dat geval heb jij niet door en denk je dat je een iPhone 14 hebt besteld met '’direct leverbaar'’ terwijl dit niet geval was. Ik snap dat dit veel verwarring met zich mee brengt en ik begrijp dat je baalt als je nog even moet wachten op je iPhone, maar weet dat we op een eerlijke manier uitleveren en hard ons best doen om te zorgen dat iedereen zijn/haar iPhone zo snel mogelijk heeft!

Mocht je nog vragen hebben, laat het dan gerust weten! 

Just received an updated order status “Your order has been handed over to our courier.”

Hopefully, it will not be for ages before it will be actually delivered 😂😅🤣

iPhone Pro Max 512GB Silver

Order # 7533XXXX

Reputatie 2

@Lucaswasbezet @xiaoming Ik snap dat daar verwarring in ontstaat en ik licht het ook graag toe. Het kan zijn dat iemand je net voor was geweest met de laatste kleur en variant van de iPhone die jij hebt besteld, waardoor er geen voorraad meer is. In dat geval heb jij niet door en denk je dat je een iPhone 14 hebt besteld met '’direct leverbaar'’ terwijl dit niet geval was. Ik snap dat dit veel verwarring met zich mee brengt en ik begrijp dat je baalt als je nog even moet wachten op je iPhone, maar weet dat we op een eerlijke manier uitleveren en hard ons best doen om te zorgen dat iedereen zijn/haar iPhone zo snel mogelijk heeft!

Mocht je nog vragen hebben, laat het dan gerust weten! 

@Pharwin  thanks for responding, but I don’t think that explains my question. I understand that the phone is not immediately available. But there was someone in the form that has a higher order number, later ordering time that had already received the same phone (14pm black 256gb) via delivery. I also chose delivery but it’s still waiting for stock. You can refer to my response history to check this.