[Info] Levertijden Apple iPhone 14 Pro Max



Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

1716 reacties

Reputatie 3

@Lucaswasbezet @xiaoming Ik snap dat daar verwarring in ontstaat en ik licht het ook graag toe. Het kan zijn dat iemand je net voor was geweest met de laatste kleur en variant van de iPhone die jij hebt besteld, waardoor er geen voorraad meer is. In dat geval heb jij niet door en denk je dat je een iPhone 14 hebt besteld met '’direct leverbaar'’ terwijl dit niet geval was. Ik snap dat dit veel verwarring met zich mee brengt en ik begrijp dat je baalt als je nog even moet wachten op je iPhone, maar weet dat we op een eerlijke manier uitleveren en hard ons best doen om te zorgen dat iedereen zijn/haar iPhone zo snel mogelijk heeft!

Mocht je nog vragen hebben, laat het dan gerust weten! 

Dat is niet wat ik bedoel. Mensen met een later order nummer dan ik, die vrijdagavond pas besteld hebben, hebben hun iPhone 12 Pro Max 128gb in zwart al ontvangen. En ik hoor maar niks. Blijkbaar worden ze dus niet op de juiste volgorde verzonden. Het enige dat ik te zien krijg als ik mijn status wil checken, was tot voor kort ‘wachten op voorraad’ en sinds gisteren ‘er is een fout opgetreden’. Ik wil graag duidelijkheid over hoe het zit dat ik mijn iPhone niet heb en mensen na mij wel. Ik heb er tenslotte al voor betaald. Als jullie niet kunnen of willen uitleggen hoe dit kan annuleer ik mijn bestelling liever. 

Reputatie 4

En weer een die later heeft besteld en hem wel eerder heeft :D

Ik heb ook gewoon vroeg besteld, zelfs mensen die het later hebben besteld hebben hem al. 

 

Ik heb een Iphone 14 Pro Max 128gb Donker paars Besteld. Toch hoor ik nog niks, ik heb een bevestiging email ontvangen maar toch kan ik hoe dan ook niet m’n bestelstatus checken want het geeft gewoon error aan, althans ‘niet gevonden’  Ik ga ook echt niet nog langer wachten, als ze deze week niet komen annuleer ik’ m’n bestelling en abbonement. 

Ik kan mijn Iphone 14 pro dieppaars 256GB nu ophalen. Heb net een SMS'sje gehad. Blijkbaar dus wel flink eerder dan die 4-5 weken. Ben natuurlijk blij maar de communicatie was wel een beetje vaag. Maar goed hopelijk krijgt iedereen zijn Iphone Pro of Pro max zo snel mogelijk binnen!

Als het al zo drama is bij mensen met 7531xxx order nummertjes, heb ik geen hoop dat ooit aankomt voordat abbo ingaat.

7543xxx🤣🤣🤣 zal het vast nog wel annuleren want bij bel simpel is 3-4 dagen maar aan levertijd. is teminste duidelijker dan tmobile hier met je 4-5 weken als je gelijk op 9/9 besteld hebt.

Reputatie 5

Ik kan mijn Iphone 14 pro dieppaars 256GB nu ophalen. Heb net een SMS'sje gehad. Blijkbaar dus wel flink eerder dan die 4-5 weken. Ben natuurlijk blij maar de communicatie was wel een beetje vaag. Maar goed hopelijk krijgt iedereen zijn Iphone Pro of Pro max zo snel mogelijk binnen!

Oh fijn! Waarmee begint jouw ordernummer? En hoe laat had je hem besteld? 😊

Ik kan mijn Iphone 14 pro dieppaars 256GB nu ophalen. Heb net een SMS'sje gehad. Blijkbaar dus wel flink eerder dan die 4-5 weken. Ben natuurlijk blij maar de communicatie was wel een beetje vaag. Maar goed hopelijk krijgt iedereen zijn Iphone Pro of Pro max zo snel mogelijk binnen!

Oh fijn! Waarmee begint jouw ordernummer? En hoe laat had je hem besteld? 😊

Ik heb een ordernummer met 7532. Was er wel binnen het eerste 1,5u. Zat eigenlijk al om 14:00u klaar maar die site liep de hele tijd vast haha.

Reputatie 6

Ik kan mijn Iphone 14 pro dieppaars 256GB nu ophalen. Heb net een SMS'sje gehad. Blijkbaar dus wel flink eerder dan die 4-5 weken. Ben natuurlijk blij maar de communicatie was wel een beetje vaag. Maar goed hopelijk krijgt iedereen zijn Iphone Pro of Pro max zo snel mogelijk binnen!

Oh fijn! Waarmee begint jouw ordernummer? En hoe laat had je hem besteld? 😊

Ik heb een ordernummer met 7532. Was er wel binnen het eerste 1,5u. Zat eigenlijk al om 14:00u klaar maar die site liep de hele tijd vast haha.

@kevinle2000 Feli met ophalen! Geniet er van als je hem eenmaal hebt 🥳. Geen Max model toch? En welk filiaal?

Reputatie 5

Ik kan mijn Iphone 14 pro dieppaars 256GB nu ophalen. Heb net een SMS'sje gehad. Blijkbaar dus wel flink eerder dan die 4-5 weken. Ben natuurlijk blij maar de communicatie was wel een beetje vaag. Maar goed hopelijk krijgt iedereen zijn Iphone Pro of Pro max zo snel mogelijk binnen!

Oh fijn! Waarmee begint jouw ordernummer? En hoe laat had je hem besteld? 😊

Ik heb een ordernummer met 7532. Was er wel binnen het eerste 1,5u. Zat eigenlijk al om 14:00u klaar maar die site liep de hele tijd vast haha.

Oeh hier hetzelfde verhaal. Die van mij begint met 753249. Zal dan toch hopelijk niet nog een maand voor mij duren haha. Oh ja, maar die waar ik op wacht is wel Max variant. 

Ik kan mijn Iphone 14 pro dieppaars 256GB nu ophalen. Heb net een SMS'sje gehad. Blijkbaar dus wel flink eerder dan die 4-5 weken. Ben natuurlijk blij maar de communicatie was wel een beetje vaag. Maar goed hopelijk krijgt iedereen zijn Iphone Pro of Pro max zo snel mogelijk binnen!

Oh fijn! Waarmee begint jouw ordernummer? En hoe laat had je hem besteld? 😊

Ik heb een ordernummer met 7532. Was er wel binnen het eerste 1,5u. Zat eigenlijk al om 14:00u klaar maar die site liep de hele tijd vast haha.

@kevinle2000 Feli met ophalen! Geniet er van als je hem eenmaal hebt 🥳. Geen Max model toch? En welk filiaal?

Nee ik heb gewoon de normale pro. En het is een filiaal in Heerhugowaard, dorp naast Alkmaar.

Ik kan mijn Iphone 14 pro dieppaars 256GB nu ophalen. Heb net een SMS'sje gehad. Blijkbaar dus wel flink eerder dan die 4-5 weken. Ben natuurlijk blij maar de communicatie was wel een beetje vaag. Maar goed hopelijk krijgt iedereen zijn Iphone Pro of Pro max zo snel mogelijk binnen!

Oh fijn! Waarmee begint jouw ordernummer? En hoe laat had je hem besteld? 😊

Ik heb een ordernummer met 7532. Was er wel binnen het eerste 1,5u. Zat eigenlijk al om 14:00u klaar maar die site liep de hele tijd vast haha.

Oeh hier hetzelfde verhaal. Die van mij begint met 753249. Zal dan toch hopelijk niet nog een maand voor mij duren haha. Oh ja, maar die waar ik op wacht is wel Max variant. 

Hopelijk dat die ook zo snel mogelijk voor je klaar ligt! Beetje onhandig deze manier van communiceren. Want het gebeurd gewoon zomaar ipv dat je het kan kijken. 

Reputatie 5

Volgende keer laat ik hem lekker thuisbezorgen en wellicht bestel ik hem via een andere partij. Zal niet per se overstappen van provider.

Reputatie 1

Als het al zo drama is bij mensen met 7531xxx order nummertjes, heb ik geen hoop dat ooit aankomt voordat abbo ingaat.

7543xxx🤣🤣🤣 zal het vast nog wel annuleren want bij bel simpel is 3-4 dagen maar aan levertijd. is teminste duidelijker dan tmobile hier met je 4-5 weken als je gelijk op 9/9 besteld hebt.

Ja same helaas 🥲 7542xxx, ik zal laten weten als ie toch eerder wordt. Bezorgd haha

Reputatie 4

Als het al zo drama is bij mensen met 7531xxx order nummertjes, heb ik geen hoop dat ooit aankomt voordat abbo ingaat.

7543xxx🤣🤣🤣 zal het vast nog wel annuleren want bij bel simpel is 3-4 dagen maar aan levertijd. is teminste duidelijker dan tmobile hier met je 4-5 weken als je gelijk op 9/9 besteld hebt.

En ik dan…7555xxxx🤦🏽‍♀️🤦🏽‍♀️ ik vermaak me maar met alle berichten hier 😂

 

Als het al zo drama is bij mensen met 7531xxx order nummertjes, heb ik geen hoop dat ooit aankomt voordat abbo ingaat.

7543xxx🤣🤣🤣 zal het vast nog wel annuleren want bij bel simpel is 3-4 dagen maar aan levertijd. is teminste duidelijker dan tmobile hier met je 4-5 weken als je gelijk op 9/9 besteld hebt.

En ik dan…7555xxxx🤦🏽‍♀️🤦🏽‍♀️ ik vermaak me maar met alle berichten hier 😂

 

Weinig anders te doen, eerste keer dat ik iphone neem dus lach me rot met al deze zeurpieten.

Hi allemaal, de levertijden zijn zojuist bijgewerkt! Kijk snel of de wijzigingen invloed hebben op jouw toestel. Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag!

Reputatie 6

@Manouk dankjewel voor de levertijd update! Mijne is van 09.09 naar 10.09 gegaan, betekent dat, dat mijn toestel nu verwerkt is en ik hem binnenkort kan ophalen in de winkel? Want ik heb nog niks gehoord.

Reputatie 3

@Lucaswasbezet @xiaoming Ik snap dat daar verwarring in ontstaat en ik licht het ook graag toe. Het kan zijn dat iemand je net voor was geweest met de laatste kleur en variant van de iPhone die jij hebt besteld, waardoor er geen voorraad meer is. In dat geval heb jij niet door en denk je dat je een iPhone 14 hebt besteld met '’direct leverbaar'’ terwijl dit niet geval was. Ik snap dat dit veel verwarring met zich mee brengt en ik begrijp dat je baalt als je nog even moet wachten op je iPhone, maar weet dat we op een eerlijke manier uitleveren en hard ons best doen om te zorgen dat iedereen zijn/haar iPhone zo snel mogelijk heeft!

Mocht je nog vragen hebben, laat het dan gerust weten! 

Dat is niet wat ik bedoel. Mensen met een later order nummer dan ik, die vrijdagavond pas besteld hebben, hebben hun iPhone 12 Pro Max 128gb in zwart al ontvangen. En ik hoor maar niks. Blijkbaar worden ze dus niet op de juiste volgorde verzonden. Het enige dat ik te zien krijg als ik mijn status wil checken, was tot voor kort ‘wachten op voorraad’ en sinds gisteren ‘er is een fout opgetreden’. Ik wil graag duidelijkheid over hoe het zit dat ik mijn iPhone niet heb en mensen na mij wel. Ik heb er tenslotte al voor betaald. Als jullie niet kunnen of willen uitleggen hoe dit kan annuleer ik mijn bestelling liever. 

@Manouk ja ik heb een vraag. Al heel vaak gesteld maar ik krijg steeds geen fatsoenlijk antwoord! Zie bovenstaande. 

Reputatie 3

Hallo Manouk,

 

ik zie bij sommige configuraties besteldatum 10-09-2022. Dit is dan een vanaf datum. Hoe zit het met degene die hem op 09-09-2022 besteld hebben?

Ik check net bestelstatus en zie de melding bestelling overgedragen aan de koerier… net te laat. Morgen vlieg ik 😆

Reputatie 1

Ik check net bestelstatus en zie de melding bestelling overgedragen aan de koerier… net te laat. Morgen vlieg ik 😆

Ik neem het wel voor je aan😂

 

Reputatie 4

Als het al zo drama is bij mensen met 7531xxx order nummertjes, heb ik geen hoop dat ooit aankomt voordat abbo ingaat.

7543xxx🤣🤣🤣 zal het vast nog wel annuleren want bij bel simpel is 3-4 dagen maar aan levertijd. is teminste duidelijker dan tmobile hier met je 4-5 weken als je gelijk op 9/9 besteld hebt.

En ik dan…7555xxxx🤦🏽‍♀️🤦🏽‍♀️ ik vermaak me maar met alle berichten hier 😂

 

Weinig anders te doen, eerste keer dat ik iphone neem dus lach me rot met al deze zeurpieten.

Voor mij is het de eerste keer dat ik via Tmobile zelf bestel. Mijn abonnement heb ik wel al jaren maar ik bestel eigenlijk altijd via andere sites. Het is dat het nu handiger was anders had ik het weer elders gedaan.

Reputatie 2

Ik check net bestelstatus en zie de melding bestelling overgedragen aan de koerier… net te laat. Morgen vlieg ik 😆

Aah wel fijn dat je iets weet! Wat was jouw ordernummer en het model? 

Zojuist de zilveren met 128 GB besteld met ordernummer 7571xx. Ben benieuwd hoelang het gaat duren.

 

Waar kan ik mijn status checken? iemand tips?

 

 

Reputatie 2

Zojuist de zilveren met 128 GB besteld met ordernummer 7571xx. Ben benieuwd hoelang het gaat duren.

 

Waar kan ik mijn status checken? iemand tips?

 

 

Indien je hem thuis laat bezorgen: https://www.t-mobile.nl/klantenservice/bestelling-en-abonnement/alles-over-je-bestelling/bestelstatus